//

Huidige USA iPad voorraden.

Huidige USA iPad voorraden. discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door theyoung 5th avenue heeft alle Wifi iPad's op voorraad. 3g helaas niet... 3G ook volgens mij nichtje (die 'm voor mij ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 04-05-10, 19:52
vanilla vanilla is offline
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 158
Stuur een bericht via MSN naar vanilla
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door theyoung Bekijk bericht
5th avenue heeft alle Wi-Fi iPad's op voorraad. 3g helaas niet...
3G ook volgens mij nichtje (die 'm voor mij heeft meegenomen).
Alleen ze willen exclusiviteit behouden..

Ik zou een mail krijgen wanneer ze 'm hadden. Nog geen mail ontvangen (zal wel niet meer gebeuren ook)

Me nichtje kon er niet op wachten en was na een x aantal uur terug gegaan en na aandringen (kon geen mail laten zien) kreeg ze 'm alsnog mee!
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 04-05-10, 21:07
pascalbrouwers pascalbrouwers is offline
• iOS 6.0.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Sjeng - City
Berichten: 189
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door theyoung Bekijk bericht
5th avenue heeft alle Wi-Fi iPad's op voorraad. 3g helaas niet...
gisteren was hij er wel en kon hem menemen... vond hem alleen te duur.
en om nou weer een nieuw abonnement af te sluiten zie ik niet zitten
__________________
Ipad 32GB,touch 16GB,2G 16GB,3G 16GB,4G 16GB en de 5G 16 GB
  #23  
Oud 04-05-10, 22:35
Grimm Grimm is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: België
Berichten: 57
Standaard

Kennis van mij gaat deze week/volgende week naar NY. Gaat er een iPad meebrengen voor mij, nog een kort vraagje, kan je de 3G ook zo meenemen zonder abbo te hoeven afsluiten?
  #24  
Oud 07-05-10, 11:12
dj_ko's schermafbeelding
dj_ko dj_ko is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Zwollywood
Berichten: 81
Standaard

Ik vlieg morgen zelf naar NYC nu wil ik daar wel een 16 GB model kopen met alleen Wi-Fi.
Hoeveel salestax hebben ze daar nu? 6% klopt dit?
En kan ik hem nu nog belastingvrij invoeren? aangezien de dollar op 1.26230 USD staat.
__________________
Waarom kijk je hier? ga Mn posts eens lezen!
  #25  
Oud 07-05-10, 13:12
bartvdh bartvdh is offline
• iOS 4.3.4
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 5
Standaard

Ook net terug uit New York, dagelijks inderdaad nieuwe voorraden in de Fifth Avenue en Soho store. De fifth store is 24/7 open, als je vroeg wakker bent is het daar nog heerlijk rustig. De voorraden worden inderdaad dagelijks aangevuld, maar niet altijd alle modellen. Ben je er dus een paar dagen en zoek je een specifiek model is het aan te raden om deze of te reserveren of iedere dag even langs te gaan totdat je 'm ook echt hebt kunnen bemachtigen.
  #26  
Oud 07-05-10, 18:43
Chingon Chingon is offline
• iOS 5.1.1
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 23
Standaard

Ik ben vanaf 14 mei een week in NYC en wil graag een 16GB Wi-Fi mee terug nemen. Is er geen mogelijkheid meer om 'm (net als voor de launch) van te voren online te reserveren, of moet je echt persoonlijk bij de winkel langsgaan? Via deze link lukt het niet meer. Weet iemand het e-mailadres van de Fifth Avenue store? Ik zou natuurlijk de store kunnen bellen, maar online of via e-mail lijkt me makkelijker.
  #27  
Oud 08-05-10, 17:17
Bakkie Bakkie is offline
• iOS 4.3.2
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 23
Standaard

Ik heb de 32 Wi-Fi variant op fifth gehaald, ruime voorraad en geen wachtrij. Alleen de 3g versies waren allemaal uitverkocht. Ik ben een paar keer teruggegaan voor de apple sleeve, want die was wel steeds uitverkocht. Gelukkig was die ineens weer voorradig op apple store in upper west side.

Ze kunnen hem daar makkelijk activeren, maar hoe ze voor je een us apple account moeten aanmaken weten ze lang niet allemaal. Credit card moest op een us adres geregistreerd staan etc. Volgens mij onzin, maar goed. Gelukkig via het forum gelezen hoe het kan met een gift card van 15 dollar. Dus nu lekker aan het genieten!
  #28  
Oud 09-05-10, 19:24
avrij avrij is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 1
Standaard

Activeren??? Kan ik dat niet thuis doen?

Ik ga volgende week naar NY en wil ook een Ipad kopen daar.
  #29  
Oud 09-05-10, 22:43
Abu's schermafbeelding
Abu Abu is offline
• iOS 7.0.4
• 7.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 289
Standaard

Je kan 'm in de winkel laten activeren, maar dat kan ook thuis. Het is in 10 sec. gedaan.
  #30  
Oud 17-05-10, 20:06
Chingon Chingon is offline
• iOS 5.1.1
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 23
Standaard

Ik ben nu in New York, maar hier is nergens meer een iPad te krijgen (alle modellen). Ben in 3 Apple Stores en 2 Best Buy's geweest. Heb in de Apple Stores wel een reservering gemaakt maar het is nog compleet onduidelijk wanneer er weer nieuwe vooraad is, kan zomaar een week of langer duren volgens een medewerker...
  #31  
Oud 18-05-10, 08:00
wvy's schermafbeelding
wvy wvy is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 721
Standaard

Ze zijn waarschijnlijk allemaal voorbehouden voor de release in Europa
Normaal vertrek ik dinsdag naar NY maar dit is nog niet 100% zeker.

Ik hou jullie op de hoogte als ik er ben.
__________________
 iMac (Retina 4K, 21.5-inch, 2017) 3,6 GHz Intel Core i7  iPhone X 256GB  iPad Pro 9,7" 128Gb - Wi-Fi - Cellular  Apple TV4 64Gb
  #32  
Oud 18-05-10, 13:19
Grimm Grimm is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: België
Berichten: 57
Standaard

Vriend van me is nu in NY, ging voor mij een iPad meebrengen dus ben benieuwd of hij er nog ééntje weet vast te krijgen... Laten we duimen van wel!
  #33  
Oud 18-05-10, 13:47
jap74's schermafbeelding
jap74 jap74 is offline
• iOS 14.4
• iPadOS 14.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 800
Standaard

Gezien de reacties hierboven is de voorraad in NY erg onzeker. Wat ik zou doen is het volgende:
-Voor je vertrekt maar je een US account aan (zie ergens op dit forum, is erg makkelijk en ook nodig als je iWork wilt aanschaffen; het scheelt echter een hoop geregel als je er pas in de US achter komt dat dit toch wel handig was.)
-Ga de eerste dag van je verblijf naar de Apple store;
1. hebben ze de iPad op voorraad, gelijk kopen. Ben je klaar. Als je hem ter plekke activeert, kun je er de rest van je verblijf in de US nog mee spelen (en ook in het vliegtuig terug);
2. niet op voorraad; dan komt je US iTunes account van pas. Je kun nl alleen reserveren met een US account. Er wordt via je account een mail gestuurd naar het adres dat je voor dat account gebruikt. In de mail staat dat je iPad is gearriveerd en dat je hem kan komen ophalen; let dus op dat je in de US kan beschikken over deze e-mail account; Let ook op dat er een eindtijd in de mail staat waarop je je iPad kunt ophalen. Als deze terrmijn is verstreken, geven ze je iPad aan een ander!
-Het is dus van belang dat je je er rekening mee houdt dat je een paar dagen moet wachten op je iPad.
-Koop in de Apple store een giftcard voor iTunes (USD 30 minimaal. Dan kun je in de US iTunes store iWorks kopen of een leuke film voor in het vliegtuig terug naar huis)
  #34  
Oud 18-05-10, 16:09
MaartenW's schermafbeelding
MaartenW MaartenW is offline
• iOS 6.0.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: Beverwijk
Berichten: 70
Standaard

2 weken geleden 1 in NY opgehaald, voldoende voorraad, geen probleem!

Nu in Tampa (Florida) totaal uitverkocht, lange wachtlijsten, 1 per klant, alleen creditcard accepted...zodat doorverkoop lastig wordt
  #35  
Oud 19-05-10, 05:31
dj_ko's schermafbeelding
dj_ko dj_ko is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Zwollywood
Berichten: 81
Standaard

Eergister in Santa Monica geweest (LA) daar totaal uitverkocht en een wachtlijst morgen kijken in las Vegas
  #36  
Oud 19-05-10, 07:37
brooks.nl brooks.nl is offline
• iOS 8.1.3
• 8.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Geldrop
Berichten: 33
Standaard

"Ik vlieg morgen zelf naar NYC nu wil ik daar wel een 16 GB model kopen met alleen Wi-Fi.
Hoeveel salestax hebben ze daar nu? 6% klopt dit?
En kan ik hem nu nog belastingvrij invoeren? aangezien de dollar op 1.26230 USD staat."

zo invoeren gaat niet. de waarde van de ipad is meer dan 430 (of was het 340) euro, dus dien je eigenlijk aan te geven.

Laatst gewijzigd door brooks.nl; 19-05-10 om 07:40.
  #37  
Oud 19-05-10, 09:01
sweetmac sweetmac is offline
• iOS 5.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 15
Standaard

Dus dan geef je hem toch gewoon aan en betaal de BTW?
__________________

  #38  
Oud 19-05-10, 09:51
jap74's schermafbeelding
jap74 jap74 is offline
• iOS 14.4
• iPadOS 14.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 800
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brooks.nl Bekijk bericht
"Ik vlieg morgen zelf naar NYC nu wil ik daar wel een 16 GB model kopen met alleen Wi-Fi.
Hoeveel salestax hebben ze daar nu? 6% klopt dit?
En kan ik hem nu nog belastingvrij invoeren? aangezien de dollar op 1.26230 USD staat."

zo invoeren gaat niet. de waarde van de ipad is meer dan 430 (of was het 340) euro, dus dien je eigenlijk aan te geven.
Ik dacht dat het ongeveer 8,4% is. Zover ik weet hoef je de salestax niet bij je aankoopbedrag op te tellen voor de invoerprijs (dan zou je belasting over belasting betalen). De koers van de Euro is steeds verder aan het zakken. Je vraag over de waarde kan dus door niemand beantwoord worden. Je moet de actuele stand bijhouden (there is an app for that!). Bij terugkomst weet je pas wat je moet doen.
  #39  
Oud 19-05-10, 10:01
wvy's schermafbeelding
wvy wvy is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 721
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jap74 Bekijk bericht
Ik dacht dat het ongeveer 8,4% is. Zover ik weet hoef je de salestax niet bij je aankoopbedrag op te tellen voor de invoerprijs (dan zou je belasting over belasting betalen). De koers van de Euro is steeds verder aan het zakken. Je vraag over de waarde kan dus door niemand beantwoord worden. Je moet de actuele stand bijhouden (there is an app for that!). Bij terugkomst weet je pas wat je moet doen.

Kan je bevestigen waar deze info vandaan komt dat het de prijs zonder BTW (TAX) is wat telt om in te voeren? Dus voor een 16Gb Wi-Fi moet je gewoon de $499 rekenen aan de huidige douane-koers?

Voor België is dit vandaag $499 = €393,35 zonder tax (met salestax kom je vandaag op €426,38)
  #40  
Oud 19-05-10, 11:09
jap74's schermafbeelding
jap74 jap74 is offline
• iOS 14.4
• iPadOS 14.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 800
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wvy Bekijk bericht
Kan je bevestigen waar deze info vandaan komt dat het de prijs zonder BTW (TAX) is wat telt om in te voeren? Dus voor een 16Gb Wi-Fi moet je gewoon de $499 rekenen aan de huidige douane-koers?

Voor België is dit vandaag $499 = €393,35 zonder tax (met salestax kom je vandaag op €426,38)
Ik weet niet hoe het in België uitwerkt. Voor NL begin ik nu ook te twijfelen..Ik had het gelezen in de iPad Koopgids op iPadPlanet.nl (daar kun je uiteraard geen rechten van ontlenen). Als ik op de site van de NL Douane kijk kom ik niets tegen dat duidelijkheid geeft. Google ik op douane waarde dan lees ik dat belastingen wel tot de waarde gerekend moeten worden....Misschien kan iemand anders er antwoord op geven? Als je zekerheid wilt, moet je even de douane bellen.

Overigens de de koers van de NL EURO gelijk aan die van de Belgische EURO. Zo makkelijk...een munt.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
usa Ipad 2 met 3G flabberfiets iPad algemeen 4 03-03-11 20:12
Huidige versie iphone 4 in USA piedp Koopinformatie USA 0 01-03-11 14:14
USA iPAD nickdw iPad algemeen 3 17-06-10 14:35
Ipad 3G USA eelco7011 iPad algemeen 5 16-06-10 16:34
Ervaring kopen iPad in USA pvanvugt Koopinformatie USA 4 08-06-10 13:45

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:39.