//

iPad uit de doos

iPad uit de doos discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik ben van plan om tijdens mijn vakantie in NY een iPad aan te kopen. Leuke, fijn , tof .. ik zie er alvast ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 27-04-10, 09:48
wvy's schermafbeelding
wvy wvy is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 721
Standaard iPad uit de doos

Hoi,

Ik ben van plan om tijdens mijn vakantie in NY een iPad aan te kopen.

Leuke, fijn , tof .. ik zie er alvast naar uit .. maar ik lees dat de iPad eventjes een connectie met iTunes nodig geeft alvorens in gebruik te kunnen nemen.

Nu, daar sta je dan in NY op je hotelkamer met je nieuwe iPad te pronken en kan je hem nog niet gewoon eventjes gebruiken?
Moet ik dan echt nog wachten tot thuis alvorens ik de iPad in gebruik kan nemen of zijn er andere mogelijkheden?


__________________
 iMac (Retina 4K, 21.5-inch, 2017) 3,6 GHz Intel Core i7  iPhone X 256GB  iPad Pro 9,7" 128Gb - Wi-Fi - Cellular  Apple TV4 64Gb
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-04-10, 09:57
Yzord's schermafbeelding
Yzord Yzord is offline
• iOS 9.0.2
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 1.051
Standaard

Volgens mij kan je hem activeren in de store.
  #3  
Oud 27-04-10, 10:02
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Je kan hem inderdaad in de Apple store laten activeren.
  #4  
Oud 27-04-10, 10:34
pnobels pnobels is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 7
Standaard

Veel geluk in NY. Ten eerste zal er hoogstwaarschijnlijk geen ipad beschikbaar zijn in de store. Reserveren in de store zelf is dus de boodschap. Afgelopen week kregen we op die manier na een dag een ipad 64 gb mee in Atlanta. De dag erna werden geen ipads meer aan buitenlanders verkocht door een nieuwe company policy. Dus best niet vermelden dat de ipad het land verlaat. Reden is heel simpel : Apple kan gewoonweg niet aan de vraag voldoen...
  #5  
Oud 28-04-10, 13:35
jap74's schermafbeelding
jap74 jap74 is offline
• iOS 14.4
• iPadOS 14.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 800
Standaard

Reserveren is inderdaad het beste....Vorige week in Florida een 16GB gekocht. Eerste dag besteld, volgende dag een e-mail dat hij binnen was.

Je kunt hem in de Store laten activeren. Maak alvast een US account aan (zie op dit forum hoe); dat werkt het makkelijkste bij activeren. Ik heb bij de reservering ook dit US account gemaakt. Als Appel een nieuw beleid heeft dat er geen iPads meer aan toeristen worden verkocht, kun je maar beter geen NL account gebruiken.

Als je toch daar bent, koop ook wat iTunes giftcards. Dan kun je via je US account op je hotelkamer alvast wat apps op je iPad zetten. De iWork Apps zijn bv alleen in de US iTunes Store te verkrijgen.
  #6  
Oud 28-04-10, 13:42
wvy's schermafbeelding
wvy wvy is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 721
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jap74 Bekijk bericht
Reserveren is inderdaad het beste....Vorige week in Florida een 16GB gekocht. Eerste dag besteld, volgende dag een e-mail dat hij binnen was.

Je kunt hem in de Store laten activeren. Maak alvast een US account aan (zie op dit forum hoe); dat werkt het makkelijkste bij activeren. Ik heb bij de reservering ook dit US account gemaakt. Als Appel een nieuw beleid heeft dat er geen iPads meer aan toeristen worden verkocht, kun je maar beter geen NL account gebruiken.

Als je toch daar bent, koop ook wat iTunes giftcards. Dan kun je via je US account op je hotelkamer alvast wat apps op je iPad zetten. De iWork Apps zijn bv alleen in de US iTunes Store te verkrijgen.

Hoi, bedankt, mooie uitleg. Zal daar zeker rekeing mee houden. Enig idee hoe ik het best een iPad reserveer want van hieruit (België) lukt het mij nog niet zo goed
  #7  
Oud 28-04-10, 14:12
jap74's schermafbeelding
jap74 jap74 is offline
• iOS 14.4
• iPadOS 14.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 800
Standaard

Bij mij deed de store medewerker dit online en ik zat helaas niet goed op te letten.

Zoek eens op deze pagina of bel ze anders even.

Apple Retail Store - Fifth Avenue
  #8  
Oud 28-04-10, 14:17
Guest-20190430163756
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Apple store mogen geen toeristen weigeren, is hartstikke strafbaar. Maak je Daar dus maar niet druk om.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
[gez] Stevige iPad 'doos' pepio Koopinformatie Nederland 4 11-09-10 13:25
Iphone 4 UK kapot uit doos (wat nu??) ndendaas iPhone algemeen 7 01-09-10 04:36
Iphone uit de doos, aan en dan ... IEEEKK justroll iPhone algemeen 2 09-05-08 18:11

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:39.