//

mifi simkaart ?

mifi simkaart ? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Verleden jaar de iphone gekocht bij Tmobile. Nadien simlock vrij gemaakt en er een supersim van Vodafone in gedaan (toen 15 euro opm). De maandelijkse ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 03-08-10, 15:57
ajongebreur ajongebreur is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: zeist
Berichten: 174
Standaard

Verleden jaar de iphone gekocht bij Tmobile. Nadien simlock vrij gemaakt en er een supersim van Vodafone in gedaan (toen 15 euro opm). De maandelijkse betaling van Tmobile zag ik maar als een soort afbetaling (30pmnd). Maar nu ik heb een Ipad en een Huawei aan elkaar gekoppeld met het tmobile simkaartje erin. Volgend jaar juni loopt het abonn van Tmobile af en heb ik een jaar kunnen bekijken of het internetten buiten de deur vaak voorkomt. De Ipad(internet) loopt als een speer

Laatst gewijzigd door ajongebreur; 03-08-10 om 19:05.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 03-08-10, 16:10
xa4cornelis xa4cornelis is offline
• iOS 7.0
• 7.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 94
Standaard

Ik heb zelf een huawei e585, via ebay gekocht voor 70 pond, werkt als een trein, gewoon mijn tmobile sim er in en gaan
  #23  
Oud 03-08-10, 16:19
Johnny007 Johnny007 is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 2
Standaard

Beste forumleden,
Ik kan me helemaal vinden in de comment van ajongebreur.
Ook ik heb een ipad 32 GB Wi-Fi. Ik heb deze in april uit Amerika laten halen toen er nog geen 3G modellen waren. Aangezien ik hier geen zin had om de prijs in euro's te betalen heb ik gekozen voor een Wi-Fi only versie. De beste oplossing was het aanschaffen van een MIFI. Ook deze heb ik via ebay gekocht bij een verkoper taxman of fatman. Weet het niet zeker meer. Goede ervaringen met deze verkoper en de levering is erg snel.

Wat ik ervaar na een paar maanden de ipad in mijn bezit te hebben is dat ik weinig gebruik maak van de ipad buiten de deur. Het fungeert voor mij meer als bankhang speeltje. Het is erg makkelijk om youtube filmpjes te bekijken, nieuws te lezen etc etc. Voor de rest denk ik dat ik de 3G verbinding niet echt mis. Daarom heb ik een Mifi.

Vorige week heb ik mij ingeschreven voor een Iphone 4 ook bij Tmobile. Aangezien ik niet echt van verplichtingen hou in de vorm van 2 jarige contracten ben ik gegaan voor een 1 jarig contract. Ik zie de 30 euro pm dan maar als afbetaling van mij iPhone. Als er volgend jaar een nieuwe uitkomt ben ik weer van de partij.

De simkaart van Tmobile gaat zodra deze wordt geleverd direct in mijn Huawei Mifi.

Groetjes
  #24  
Oud 03-08-10, 21:16
bootsy bootsy is offline
• iOS 6.1.3
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 46
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johnny007 Bekijk bericht
Ik heb hetzelfde probleem ook een Huawei icm Telfort 75 min + onbeperkt data maar helaas ook een rood lampje. Het zit mij eveneens niet lekker. Ik zie het pas net en gebruik het ook pas sinds een dag. Dus iemand ervaring hiermee? @Bootsy heb je hierdoor een hoge tel rek ? of nog geen ervaringen ?
Nee dat lampje flikkert nog steeds, weet niet hoe ik het uitkrijg misschien omdat ik een Telfort abbo heb en verbinding heb met het KPN netwerk.
Ik heb nu 2 rekeningen gehad en het heeft geen consequenties op mijn verbruik, ik betaal 10 euro per maand voor een flat rate data abo (fair use policy)
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mifi gekocht, Mabook, iPad, lukt niet,HELP henzepietje Wi-Fi 5 30-07-11 22:05
Huawei E5830 of Novatell Mifi kikilech Wi-Fi 19 24-06-11 07:49
Mifi instellingen voor Vodafone gevraagd hansdecocq Wi-Fi 4 03-07-10 09:52

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:59.