//

Tv-out op de Ipad werkt niet

Tv-out op de Ipad werkt niet discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Net mijn 'Apple Composite AV Cable' die ik op mijn 3gs super werkt, aangesloten op de Ipad! Dit werkt echter niet! Tv out staat mooi ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 10-05-10, 21:49
maxrota maxrota is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: België
Berichten: 32
Standaard Tv-out op de Ipad werkt niet

Net mijn 'Apple Composite AV Cable' die ik op mijn 3gs super werkt, aangesloten op de Ipad!
Dit werkt echter niet!

Tv out staat mooi op PAL, maar geen beeld!

Nog iemand dit getest???
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-05-10, 22:22
jap74's schermafbeelding
jap74 jap74 is offline
• iOS 14.4
• iPadOS 14.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 800
Standaard

Ik gebruik de component cable (5 stekkertjes). Werkt prima! Alleen video, youtube en video's via Safari.
  #3  
Oud 11-05-10, 12:26
pclahsen's schermafbeelding
pclahsen pclahsen is offline
• iOS 6.1.3
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 606
Standaard

Wat werkt niet bij jou? ABC player doet het niet bij mij, maar YouTube etc wel. Maar niet alle Apps zijn er op ingesteld. Heb dit weekend een vanuit de USA gedownloade film bekeken, ging super, ook geluid is erg mooi.
Soms moet je je iPad opnieuw opstarten als je NTSC naar PAL hebt veranderd (harde reboot).

Verwacht niet je iPad scherm zelf op je TV te zien, dat lukt niet. Op mijn geJBte iPhone gebruik ik TVout2 van BigBoss, dat wordt vast binnenkort aangepast voor de iPad jailbreak.
  #4  
Oud 24-05-10, 21:45
runnerpeter runnerpeter is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Gouda
Berichten: 17
Unhappy tv out

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jap74 Bekijk bericht
Ik gebruik de component cable (5 stekkertjes). Werkt prima! Alleen video, youtube en video's via Safari.
Bij mij werken de foto's ook maar alleen in de diavoorstellingsmodus. ABC player werk bij mij niet en ook niet de previews in de app store. Heeft iemand dit wel werkend? Ik durf nu eigenlijk geen film te kopen of te huren uit de appstore
  #5  
Oud 24-05-10, 22:42
pclahsen's schermafbeelding
pclahsen pclahsen is offline
• iOS 6.1.3
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 606
Standaard

Heb al meerdere films gehuurd in de USA AppStore en die doen het prima hoor! Previews gewoon op de iPad bekijken. Vergeet niet je iPad tvout op PAL te zetten en daarna uit doen en weer aan.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door runnerpeter Bekijk bericht
Bij mij werken de foto's ook maar alleen in de diavoorstellingsmodus. ABC player werk bij mij niet en ook niet de previews in de app store. Heeft iemand dit wel werkend? Ik durf nu eigenlijk geen film te kopen of te huren uit de appstore
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
safari op iPad werkt niet meer mimesis Archief 7 23-05-11 17:12
iPad: Ipad limera1n werkt niet Lukie Jailbreak 39 13-10-10 15:05
ipad op 4.2 beta werkt niet..downgraden naar 3.2.2 lukt niet..:-( tbeumer@ iPad algemeen 15 20-09-10 20:04
iphone 3g werkt niet op Sitecom router, iPad werkt wel?? hans-wouter iPad algemeen 11 04-05-10 14:54

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:17.