//

Film huren in Itunes store

Film huren in Itunes store discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een film gehuurd met mijn US-account in de US iTunes store. Hij heeft hem gedownload maar ik kan hem nergens vinden. Hij staat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 14-05-10, 19:48
baltar baltar is offline
• iOS 9.3.5
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 54
Standaard Film huren in Itunes store

Ik heb een film gehuurd met mijn US-account in de US iTunes store. Hij heeft hem gedownload maar ik kan hem nergens vinden. Hij staat gewoon niet op mijn iPad. Ik heb mijn iPad daarna gesyncht met iTunes maar ook op mijn pc kan ik hem binnen iTunes nergens vinden. Er zou in je Bibliotheek een apart kopje moeten komen met Movie rentals maar dat zie ik niet. Wellicht komt dit doordat ik natuurlijk wel een Nederlandse versie van iTunes heb.

Wie heeft er ook een film gehuurd op de iPad in US iTunes store en is het wel gelukt?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-05-10, 23:14
iTalk iTalk is offline
• iOS 6.0.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 52
Standaard downloaden mislukt?

@ Baltar
Ik heb wel films gekocht maar nog nooit gehuurd. Wat ik wel eens heb is dat het downloaden voortijdig is gestopt. Dan staan ze ook niet in de bibliotheek. Misschien kun je de film opnieuw downloaden? Ik gebruik meestal de Mac om te downloaden. Dan komen de aankopen in elk geval in de map 'aangeschaft' terecht en kun je het downloaden hervatten. Omdat het een huurfilm is, zouden ze hem opnieuw in rekening kunnen brengen. Lastig hoor, ben wel benieuwd of iemand hiermee ervaring heeft (er zijn natuurlijk nog niet zoveel iPad gebruikers in Nl). Ik hoop het beste voor je.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: film synchronyseren met itunes nofrano iTunes 1 08-10-10 20:51
Windows: film iphone--> itunes, hoe? Drinkyoghurt iTunes 13 13-01-09 20:36
Mac OS X: Films huren in iTunes onmogelijk? BadSide iTunes 0 17-03-08 13:53

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:13.