//

Zelf een eBook maken

Zelf een eBook maken discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb wat artikelen erover gelezen, ik heb het benodigde programma (InDesign - CS3) op mijn G5 dus vandaag dacht ik: ik ga het eens ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 22-05-10, 21:01
sweetmac sweetmac is offline
• iOS 5.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 15
Post Zelf een eBook maken

Ik heb wat artikelen erover gelezen, ik heb het benodigde programma (InDesign - CS3) op mijn G5 dus vandaag dacht ik: ik ga het eens proberen...
Ik geloofde het eerst niet, maar het is (voor mensen die InDesign kennen) goed te doen, het werkt.

Adobe InDesign CS4 * Inhoud exporteren voor Digital Editions (eBook)

Daar staat een beginnetje, maar dan voor CS4.

Het eBook wat ik maakte liet zich moeiteloos in iTunes plaatsen, door sleur en pleur. Het eBookje werd onmiddelijk herkent en automatisch bij de boekjes gezet.
Mijn iPad kon dit eBookje (een testding) makkelijk herkennen in iBooks en zette het onmiddelijk op de boekenplank naast Winnie the Pooh.
Het enige is dat de opmaak niet is gelukt, ook al heb ik zo mijn best er op gedaan, alineastyles / css is vandaag niet meegekomen. Morgen nog een keer proberen, misschien heb ik wat gemist.

Wat is het toch een leuk hobbyding!
__________________


Laatst gewijzigd door sweetmac; 22-05-10 om 21:32. Reden: ( vergeten
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-05-10, 20:21
sweetmac sweetmac is offline
• iOS 5.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 15
Standaard

Ik kom er nog éénmaal op terug. Vandaag weer geprobeerd, ik wil n.l. de opmaak meekrijgen, maar dit lukt maar deels.
Het OpenType font wil niet mee, de korpsgrootte wel, èn de images.
Heeft iemand een idee of en ook hoe ik vormgeving kan meegeven aan een eBook in iBooks-app m.b.v. InDesign?
B.v.d.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Zelf een app icoon maken mandyrichard Jailbreak apps en thema's 1 26-02-10 16:48
zelf een dictionaryhiearchie maken voor een UITableview ulquiorra Ontwikkelen voor iOS 0 13-07-09 18:37
Zelf een app maken/Basisfuncties SDK Doblie Ontwikkelen voor iOS 9 18-06-09 09:16
Zelf een dock maken JoOosty Jailbreak apps en thema's 23 03-04-09 22:17
Zelf een skin maken JungleMan iPhone algemeen 0 08-11-07 09:40

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:55.