//

Wel / geen 3G

Wel / geen 3G discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Voor mijn iPad heb ik de chip van mijn Vodafone dongel verknipt. Dat werkte aanvankelijk uitstekend. Maar nu krijg ik geen verbinding meer. Linksboven op ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 28-07-10, 11:14
JacTrum JacTrum is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 12
Standaard Wel / geen 3G

Voor mijn iPad heb ik de chip van mijn Vodafone dongel verknipt. Dat werkte aanvankelijk uitstekend. Maar nu krijg ik geen verbinding meer. Linksboven op mijn scherm staat 'VodafoneNL 3G' vermeld, met de signaalmeter volledig gevuld, maar als ik internet probeer lukt het niet meer. Wat doe ik fout?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-07-10, 11:34
Captaincaveman Captaincaveman is offline
• iOS 5.0 Beta
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 14
Standaard

Ik denk dat je de juiste APN instellingen nog moet invoeren. zoek even in het forum op "APN vodafone". De instellingen vul je in onder Instellingen -> mobiele data -> APN instellingen.

Thijs
  #3  
Oud 28-07-10, 11:41
JacTrum JacTrum is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 12
Standaard

Dank voor het meedenken, maar de APN-instellingen staan goed. Daar ligt het dus niet aan.
  #4  
Oud 28-07-10, 12:44
macleentje macleentje is offline
• iOS 6.1.4
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Westland
Berichten: 283
Standaard

Zou het toch even proberen opnieuw in te stellen. Ik ben ook zo'n 4 dagen bezig geweest (niet de hele dag hoor) om het werkend te krijgen. Wist ook zeker dat het niet aan de APN instellingen kon liggen maar was het toch wel. Enige verschil is dat ik het nog nooit werkend had gezien. Kans is groot dat als je het weer even "blank" maakt hij het gewoon weer pakt.

Ik heb het als volgt gedaan:
alle apn gegevens gewist
Wi-Fi uit
mobiele data uit
reboot
mobiele data aan
apn gegevens weer ingevuld
vliegtuigmodus aan en weer uit
.... en toen deed ie het. Is het proberen waard, niet? Hoop dat het werkt voor jou!
  #5  
Oud 28-07-10, 19:22
JacTrum JacTrum is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 12
Standaard

Hij doet het nu na een volledige herstart. Dus alles eraf en via iTunes restoren. De programma's zijn keurig teruggezet, maar allerlei instellingen moet ik opnieuw doen. Maar het is een goed gevoel om overal over internet te kunnen beschikken via Wi-Fi of VodafoneNL 3G.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Wel of geen jailbreak!? iphone789 Jailbreak 7 18-01-11 21:50
3G: wel internet/wel verbinding server, Wi-Fi: wel internet/geen verbinding met serve Pieter van Andes Wi-Fi 0 29-07-10 01:46
Wel verbinding gedecteerd, maar geen wi-fi terwijl mijn Ipod touch wel Wi-Fi heeft cpc9280 Wi-Fi 3 10-03-10 20:38
wel verbinding geen internet, andere iphone wel! tice Wi-Fi 0 30-06-09 12:11
wel of geen internet: geen 'beetje' Michaelangelo Odido (T-Mobile) 6 27-10-08 23:18

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:39.