//

Iphone abbonement omzetten naar Ipad

Iphone abbonement omzetten naar Ipad discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een half jaar geleden een Iphone gekocht met een standaard iphone abbonement. Kort daarna kreeg ik echter een toestel + onbeperkt abbonement van ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 30-07-10, 13:13
andre janssen andre janssen is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 30
Standaard Iphone abbonement omzetten naar Ipad

Ik heb een half jaar geleden een Iphone gekocht met een standaard iphone abbonement. Kort daarna kreeg ik echter een toestel + onbeperkt abbonement van mijn baas en de simm kaart voor de iphone gebruik ik dus niet. (De kaart van mijn baas zit in de iphone en werkt prima)

Ik wil deze simm kaart dus omruilen voor een microsimm kaart, (Zelf gaan knippen zie ik niet zitten). Ik heb dus gebeld met T-Mobile en kreeg als antwoord dat ik een microsimm kaart gekoppeld aan mijn abbonement kan afhalen in een t-mobile winkel (die zit bij mij op de hoek dus dat is gen probleem) Echter kreeg ik direct de waarschuwing dat dit formeel niet mag en er een kans bestaat dat ik de verbruikte data gewoon gefaktureerd krijg.

Is dit nu waar, of is dit bangmakerij omdat ze natuurlijk liever en speciaal ipad abbonement verkopen. Het vreemde is dat ze dus zei, dat er kans is dat dit gebeurd maar misschien ook wel niet, en dat ik dus een risico neem.

Kan iemand mij hier duidelijkheid over geven, voordat ik volgende maand een rekening krijg van een paar honderd euro
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-07-10, 13:24
Brilsmurf's schermafbeelding
Brilsmurf Brilsmurf is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 31
Standaard

Je gebruikt data op fair Use basis. Als je het niet te gek maakt lijkt het mij geen probleem.

Ik heb zelf een duosim bij t mobile gehaald en gebruik mijn iPhone en iPad op hetzelfde abonnement.
  #3  
Oud 30-07-10, 13:26
andre janssen andre janssen is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 30
Standaard

Kan je zo'n duo simm kaart zo afhalen ??? en krijg je dan een micro en een gewone simm ???? alvast bedankt voor je antwoord
  #4  
Oud 30-07-10, 22:44
steef002 steef002 is offline
• iOS 4.0.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 9
Standaard

Volgens Tmobile kan je een duo kaart halen dan heb je een micro en een nomale. Kost dacht ik wel eenmalig €15
  #5  
Oud 31-07-10, 09:40
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Klopt, eergisteren gedaan. Je kunt zelf bepalen welk deel van de sim je uit de kaart klikt, micro of gewoon. En ik kreeg er een adapter voor de microsim bij, zodat die ook als een gewone simkaart te gebruiken is.
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Iphone 3gs ipad baseband omzetten naar officiele unlock? iphonelennart Jailbreak 20 09-04-11 20:50
ipad v3.2.1 jailbrake omzetten naar 4.2.1 solex iPad algemeen 0 28-12-10 15:27
muziek op iphone omzetten naar ringtoon gsuk Ringtones en Wallpapers 11 11-01-10 18:16
Aankoop op Iphone, omzetten naar itunes jipenjanneke Archief 3 10-05-09 22:53

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:08.