//

teksten bijschrijven en markeren in word of pdf files

teksten bijschrijven en markeren in word of pdf files discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, ben nieuwe ipad fan. is er een app waarin je wordteksten of pdf teksten kunt voorzien van je ' handgeschreven' tekst of markeringen ( ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 07-08-10, 14:58
jasto jasto is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 9
Standaard teksten bijschrijven en markeren in word of pdf files

hallo, ben nieuwe ipad fan.
is er een app waarin je wordteksten of pdf teksten kunt voorzien van je ' handgeschreven' tekst of markeringen ( met een stylus of iets dergelijks) zoals je doet als het op papier staat?

ik kan hierover niets vinden.
Jan
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-08-10, 21:26
ibert ibert is offline
• iOS 7.0.1
• 7.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Rhoon
Berichten: 80
Standaard

App iannotate kan dit mee
__________________
Ibert
Iphone 4S 32GB, ipad 3 32gb 3g/Wi-Fi, Ipad Mini retina 32gb/Wi-Fi
  #3  
Oud 08-08-10, 15:49
Ceesv Ceesv is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 1
Standaard

Voor mijn werk corrigeer ik veel teksten en annoteer ik met commentaren. Ik heb de iPad gekocht om papierloos te kunnen gaan, maar dat valt dus tegen. Ik mis de MS Word functies Track Changes en Review. iAnnotate kan annoteen in PDF bestanden, maar niet in teksten. Goodreader importeert mooi tekstbestanden maar kan niet annoteren. Pages mist de commentaar en annoteerfuncties (en verliest veel tekstfuncties bij import uit MS Word). Zo lang er geen stukje software is die teksten kan bewerken met de genoemde functies heeft de iPad voor mij niet veel zin. Heeft iemand suggesties?
  #4  
Oud 08-08-10, 16:35
pina pina is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 12
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ceesv Bekijk bericht
Voor mijn werk corrigeer ik veel teksten en annoteer ik met commentaren. Ik heb de iPad gekocht om papierloos te kunnen gaan, maar dat valt dus tegen. Ik mis de MS Word functies Track Changes en Review. iAnnotate kan annoteen in PDF bestanden, maar niet in teksten. Goodreader importeert mooi tekstbestanden maar kan niet annoteren. Pages mist de commentaar en annoteerfuncties (en verliest veel tekstfuncties bij import uit MS Word). Zo lang er geen stukje software is die teksten kan bewerken met de genoemde functies heeft de iPad voor mij niet veel zin. Heeft iemand suggesties?
ik geloof wel dat die feature in de volgende versie van goodreader wordt geïmplementeerd
  #5  
Oud 09-08-10, 15:03
Basketerke Basketerke is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 1
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ceesv Bekijk bericht
Voor mijn werk corrigeer ik veel teksten en annoteer ik met commentaren. Ik heb de iPad gekocht om papierloos te kunnen gaan, maar dat valt dus tegen. Ik mis de MS Word functies Track Changes en Review. iAnnotate kan annoteen in PDF bestanden, maar niet in teksten. Goodreader importeert mooi tekstbestanden maar kan niet annoteren. Pages mist de commentaar en annoteerfuncties (en verliest veel tekstfuncties bij import uit MS Word). Zo lang er geen stukje software is die teksten kan bewerken met de genoemde functies heeft de iPad voor mij niet veel zin. Heeft iemand suggesties?
Je moet zeker eens SmartNote bekijken , het bestaat zowel in een free als een betalende versie ! Ideaal om eens te testen dus. Je kan er PDF files in openen , bij noteren via een stylus of ook via het toetsenbord en ook in markeren en nog vele andere features , echt een aanrader ! Ik heb mij de betalende versie aangeschaft omdat je anders bij het exporteren van je PDF bestand een watermerk op je blad hebt maar voor de rest is de free versie goed om je een beeld van de app te kunnen vormen !
  #6  
Oud 18-08-10, 15:29
Jschoorl Jschoorl is offline
 
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 32
Standaard

En welke stylus gebruiken jullie?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Word omzetten naar PDF henkjobse iPhone Apps 1 22-08-12 12:45
PDF files pretfred iPad algemeen 16 29-07-10 13:40
PDF's of Word bewerken en beveiligen Alexl iPhone Apps 1 26-02-10 11:55
Pdf files op Iphone opslaan en lezen? RamonPouw iPhone algemeen 14 24-04-08 17:55
PDF-files lezen op iPhone via de browser (SAFARI) BertVDK Jailbreak apps en thema's 15 08-04-08 09:00

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:16.