//

iPad aansluiten op iPhone?

iPad aansluiten op iPhone? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Bestaat er een mogelijkheid om je iPad aan te sluiten op je iPhone en zo gebruik te maken van WiFi en 3G-mogelijkheden? Toelichting: ik ben ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 10-08-10, 12:35
Barabassie47 Barabassie47 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 7
Standaard iPad aansluiten op iPhone?

Bestaat er een mogelijkheid om je iPad aan te sluiten op je iPhone en zo gebruik te maken van Wi-Fi en 3G-mogelijkheden?

Toelichting: ik ben geïnteresseerd in de iPad want het is weer een prachtig design, maar ik vind het vreemd dat je bijna € 100 extra moet betalen voor een apparaat met 3G-functionaliteit. Ook zou het fijn zijn als je niet per i-apparaat nieuwe adapters, dockingstations enzovoorts hoeft aan te schaffen.
__________________
Barbara, detekstschrijver.nl
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-08-10, 12:54
haroldv haroldv is offline
• iOS 10.0 beta
• 10.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 306
Standaard

De ipad zou ik met 3g nemen, omdat je continu online bent. Voor af en toe zou je via de iphone of andere toestellen kunnen werken. Ff googlen
__________________
Apple TV2 (4.2.1)
  #3  
Oud 10-08-10, 13:24
crazywarning crazywarning is offline
• iOS 4.0.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 84
Standaard

Er bestaat een programmatje indien je iphone gejailbreakt is. Mywi . Wellicht is dat wat je zoekt?
  #4  
Oud 10-08-10, 14:53
Barabassie47 Barabassie47 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 7
Standaard

Ik ben in het bezit van een iPhone 3G, een legale T-Mobile-versie met abonnement et al. Het 3G-netwerk hier rond Amsterdam-Haarlem is om hopeloos van te worden, maar T-Mobile laat i/h nieuws weten er iets aan te doen. Dat moeten we nog maar afwachten... Ik ben ook wat huiverig om van het 3.1.3-platform naar versie 4 over te stappen, omdat ik daar wisselende berichten over hoor.

Mijn vraag over de iPad was deels een verzuchting over de verouderde en kapitalistische wijze waarop technologieaanbieders hun apparaten aanbieden... Apple levert gebruiksvriendelijke apparaten in mooi design, maar er hangt een belachelijk prijskaartje aan.
  #5  
Oud 10-08-10, 15:06
TheMikerMC TheMikerMC is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Tilburg
Berichten: 34
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Barabassie47 Bekijk bericht
Ik ben in het bezit van een iPhone 3G, een legale T-Mobile-versie met abonnement et al. Het 3G-netwerk hier rond Amsterdam-Haarlem is om hopeloos van te worden, maar T-Mobile laat i/h nieuws weten er iets aan te doen. Dat moeten we nog maar afwachten... Ik ben ook wat huiverig om van het 3.1.3-platform naar versie 4 over te stappen, omdat ik daar wisselende berichten over hoor.

Mijn vraag over de iPad was deels een verzuchting over de verouderde en kapitalistische wijze waarop technologieaanbieders hun apparaten aanbieden... Apple levert gebruiksvriendelijke apparaten in mooi design, maar er hangt een belachelijk prijskaartje aan.
Kwaliteit kost nu eenmaal een cent
(en niet zo typisch nederlands zeuren)
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
ipad aansluiten op TV met kabel baw iPad algemeen 6 20-11-10 13:37
Aansluiten iPad op internet Rapp iPad algemeen 8 26-09-10 20:48
iPad aansluiten op beamer iTalk iPad algemeen 8 12-09-10 21:50
Ipad aansluiten op laptop silvan28011975 iPad algemeen 1 01-08-10 19:43
usb stick aansluiten op ipad Merlin iPad algemeen 2 15-06-10 17:52

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:50.