//

iPad loopt steeds vast tijdens herstellen via iTunes

iPad loopt steeds vast tijdens herstellen via iTunes discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik probeer mn iPad te herstellen via iTunes (3.2.2). Eerst download hij de software en vervolgens probeerde iTunes dat te installeren. Vervolgens zie je ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 01-09-10, 17:12
zorphion zorphion is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 41
Standaard iPad loopt steeds vast tijdens herstellen via iTunes

Hallo,

Ik probeer mn iPad te herstellen via iTunes (3.2.2). Eerst download hij de software en vervolgens probeerde iTunes dat te installeren. Vervolgens zie je op de iPad ook een balk te voorschijn komen die aangeeft hoe ver de installatie is.

Na een kleine tijd blijft hij steken op bijna het einde en gaat ie niet verder :S, hoe lang ik ook wacht. Ik heb uiteindelijk de stekker eruit getrokken en vervolgens de iPad overnieuw opgestart en hetzelfde herhaal. Dat gaf een hetzelfde resultaat.

Nu heb ik dus constant het "connect to iTunes" - logo op mn iPad als ik hem opstart.

Daarnaast geeft iTunes ook niet aan wat de capaciteit, huidige softwareversie en serienummer is. In plaats daarvan staat er "N / B"

Staat er nu wel een besturingssoftware op ? En hoe kan ik dit mogelijk oplossen ? Kan dit aan iTunes liggen ? En vervalt dit eventueel onder de garantie ?

Ik hoop op wat antwoord
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Updaten loopt steeds vast erikroeier iPhone algemeen 2 11-05-11 10:35
Itunes loopt vast tijdens sychroniseren ricie iTunes 2 31-10-10 16:18
Windows: iTunes loopt vast tijdens syncroniseren The Raptor iTunes 0 25-10-09 01:24
Cydia loopt steeds vast na jailbreak Tamara1980 Jailbreak apps en thema's 7 29-06-09 13:22
Iphone loopt steeds vast aer0101 Unlock [archief] 0 01-04-08 00:42

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:33.