//

iPad 3g 64 gig terug gebracht ivm reboots en iPad 2 gen e

iPad 3g 64 gig terug gebracht ivm reboots en iPad 2 gen e discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Donderdag gekocht vandaag terug gebracht en geld terug gehad bij MediaMarkt voor mijn iPad 3g 64 Gig Ik wacht wel tot november op ipad 2 ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-09-10, 14:20
gserban's schermafbeelding
gserban gserban is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Europa
Berichten: 261
Lightbulb iPad 3g 64 gig terug gebracht ivm reboots en iPad 2 gen e

Donderdag gekocht vandaag terug gebracht en geld terug gehad bij MediaMarkt voor mijn iPad 3g 64 Gig
Ik wacht wel tot november op ipad 2 gen met cam en retsina display en meer werk geheugen zodat die niet steeds reboot als je de zoekfunctie gebruikt

Nadat ik al mijn iphone apps en wat muziek, foto en filmpjes erop had gezet had ik nog amper 5 gig over op mijn iPad maar toen begonnen de problemen

Zodra ik de zoekfunctie gebruikte koste dat zoveel geheugen kracht dat iPad vast liep en uit zich zelf ging rebooten.

Na wat rond geneusd te hebben op internet heb ik contact opgenomen met support van Apple en die bevestigde mij dat het vooral bekend was bij de 64 gig modellen en als de mensen daar flink wat apps etc op zetten het te weinig geheugen meer had voor de zoekfunctie, het komt erop neer dat de iPad 64 gig te weinig werkgeheugen heeft tegen over de opslag capaciteit

Dit is ook de rede dat multitasking nog steeds niet mogelijk is op de huidige iPads met name de 64 gig zorgt voor veel problemen, en toen versprak de meneer zich aan de telefoon van Apple letterlijk "Er wordt momenteel hard aan een verbeterde en nieuwe versie iPad gewerkt, deze word dit jaar nog bekend gemaakt, zodat dit soort problemen tot het verleden behoren"

toen ik hem vroeg zit er dan ook facetime op kon ik merken dat de beste man een beetje schrok van wat hij ervoor zei en zei: eigenlijk heb ik u al meer verteld dan ik eigenlijk mag doen maar wie weet hou het nieuws op onze site in de gaten."

Dus of de man de waarheid vertelde of niet dit geeft toch steeds meer het vermoeden mede door de lancering van iOs 4 voor iPad in november dat er wel degelijk dit jaar een nieuwe iPad gaat komen

Dus doe mij die dan maar
__________________
Iphone 3GS 32 Gb Wit, JB, iPad 64GB 3g JB, Iphone 4 32 Gig JB

Laatst gewijzigd door gserban; 13-09-10 om 14:23. Reden: de k werkt niet goed van mijn laptop dus moest editen
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-09-10, 15:02
MrMaikey MrMaikey is offline
• iOS 4.3.2
• 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 83
Standaard

Hmmm zelf nog niet tegen de problemen aangelopen maar zou mij erg genaaid voelen als ik daadwerkelijk een product hebt dat gewoon niet goed werkt (werkgeheugen icm opslag).. Dat zou betekenen dat ik nu al verdoemd ben om sowieso te gaan sparen voor de volgende versie (of natuurlijk mijn huidige Wi-Fi 64gb verkopen) maar oke..

Bummer..
  #3  
Oud 13-09-10, 16:14
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

Ik zelf koop misschien een 2e generatie iPad zodra die beschikbaar is. Eerste generatie koop ik niet, want dat is eigenlijk niet slim
  #4  
Oud 13-09-10, 16:25
gserban's schermafbeelding
gserban gserban is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Europa
Berichten: 261
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MrMaikey Bekijk bericht
Hmmm zelf nog niet tegen de problemen aangelopen maar zou mij erg genaaid voelen als ik daadwerkelijk een product hebt dat gewoon niet goed werkt (werkgeheugen icm opslag).. Dat zou betekenen dat ik nu al verdoemd ben om sowieso te gaan sparen voor de volgende versie (of natuurlijk mijn huidige Wi-Fi 64gb verkopen) maar oke..

Bummer..
idd ik voelde mij ook genaaid, echt ik vind het een super mooi ding en werkt ook prima zolang je hem maar niet vol propt want dan krijgt hij het zwaar met zoeken en als je dan ook nog een paar mail adressen hebt is het einde zoek want in die bestanden zoekt hij dus ook echt jammer maar ben blij dat ik me geld terug hebt gehad wat ze eerst niet wilde doen want in de algemene bepalingen staat dat computers niet terug worden genomen en Apple zo wie zo niks terug neemt en ben toen boos geworden en zei wat algemene bepalingen? Wettelijk mag ik iets binnen bepaalde tijd van aankoop retourneren als ik niet tevreden ben, en daarnaast kan ik het artikel niet eens gebruiken want als ik iets zoek gaat hij rebooten.
En toen draaide ze bij en kreeg ik een credit verkoop wissel en zou het geld binnen 5 werkdagen terug op mijn credit card gestort worden.

Dus weet niet hoelang jij hem hebt en of je hem ook zo optimaal gebruikt als ik heb gedaan, dan zou ik hem terug brengen.

Gebruik jij hem niet zo intensief en maak je geen aanspraak op het kleine werkgeheugen dan zou ik het laten en er van genieten want het is en blijft een mooi ding
  #5  
Oud 13-09-10, 16:35
MrMaikey MrMaikey is offline
• iOS 4.3.2
• 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 83
Standaard

Gebruik eigenlijk mijn zoekfunctie nooit, verwacht ook niet dat ik 'teveel' apps erop krijg.. Niet meer of minder dan iemand met 16 of 32 gb iig.. En ik gebruik hem met 1 (misschien 2) adressen.. Denk zelf dat ik niet tegen het probleem aan ga lopen..

Maar het blijft een vervelend gevoel dat ik misschien ffkes had moeten wachten haha.. Naja ben er iig super blij mee dus ga gewoon verder met genieten van de Ipaddo..
  #6  
Oud 13-09-10, 18:18
Redondo1982 Redondo1982 is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 94
Standaard

Ik weet wel...als er dit jaar nog een nieuwe Ipad komt, dan heeft Apple bij mij afgedaan. Ik heb hem uit de US, dus heb er al langer van kunnen genieten. Echter zou ik dit oneerlijk vinden naar alle Ipad-kopers. Je bent bijna verplicht om te importeren. Als je wacht op de launch in Europa met alle lange wachtlijsten, dan koop je al bijna 'oud'! Ik verwacht het niet dat er nu al een nieuwe komt, maar dat zou de druppel zijn voor mij. Een beetje logisch nadenkend mens zou er precies hetzelfde over moeten denken. Neem alleen al de Iphone als voorbeeld. Je kan niet normaal aan een simlockvrije Iphone komen in je eigen land door een overeenkomst met T-mobile, dus wijk je uit naar het buitenland. Koop je hem daar, dan kan je hem weer niet ter reparatie aanbieden in je eigen land. Bovendien mag je al blij zijn dat je er één kan kopen voor december. Daar komt bij dat het toestel helemaal niet in orde is door een designfout! Schijtziek word je er van!!
  #7  
Oud 13-09-10, 18:26
haroldv haroldv is offline
• iOS 10.0 beta
• 10.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 306
Standaard

Waarom is het belangrijk het nieuwste te hebben, je koopt eennipad toch omdat de functionaliteiten je bevalt? Mij bevalt hij super, wtf moet ik met een camera?
__________________
Apple TV2 (4.2.1)
  #8  
Oud 13-09-10, 20:15
gserban's schermafbeelding
gserban gserban is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Europa
Berichten: 261
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door haroldv Bekijk bericht
Waarom is het belangrijk het nieuwste te hebben, je koopt eennipad toch omdat de functionaliteiten je bevalt? Mij bevalt hij super, wtf moet ik met een camera?

vraag me af of je we goed gelezen hebt welke problemen wij hadden met onze iPad voor ons werk
  #9  
Oud 13-09-10, 20:40
bokkie1978 bokkie1978 is offline
• iOS 6.1.3
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 61
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door S¡mon Bekijk bericht
Ik zelf koop misschien een 2e generatie iPad zodra die beschikbaar is. Eerste generatie koop ik niet, want dat is eigenlijk niet slim
Waarom niet slim om de 1e gen te kopen? Als ik jou was zal ik de 2e gen ook niet kopen want een jaar later komt de 3e gen er alweer aan.

Ik heb een 32 GB Wi-Fi (1e gen) en deze bevalt uitstekend.
__________________
iPad - 32 GB Wi-Fi - geen jailbreak
  #10  
Oud 13-09-10, 21:17
mail.eve mail.eve is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 312
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Redondo1982 Bekijk bericht
Ik weet wel...als er dit jaar nog een nieuwe Ipad komt, dan heeft Apple bij mij afgedaan. Ik heb hem uit de US, dus heb er al langer van kunnen genieten. Echter zou ik dit oneerlijk vinden naar alle Ipad-kopers. Je bent bijna verplicht om te importeren. Als je wacht op de launch in Europa met alle lange wachtlijsten, dan koop je al bijna 'oud'! Ik verwacht het niet dat er nu al een nieuwe komt, maar dat zou de druppel zijn voor mij. Een beetje logisch nadenkend mens zou er precies hetzelfde over moeten denken. Neem alleen al de Iphone als voorbeeld. Je kan niet normaal aan een simlockvrije Iphone komen in je eigen land door een overeenkomst met T-mobile, dus wijk je uit naar het buitenland. Koop je hem daar, dan kan je hem weer niet ter reparatie aanbieden in je eigen land. Bovendien mag je al blij zijn dat je er één kan kopen voor december. Daar komt bij dat het toestel helemaal niet in orde is door een designfout! Schijtziek word je er van!!
Dit ligt niet aan apple, de ontwikkeling ligt niet stil hoor!!! En 2x per jaar een model is niet gek!
Het ligt meer aan jouw (onze) drang om deze gadgets te willen scoren, en er altijd als eerste erbij te zijn. Dat hoort nu eenmaal bij dit soort hobby's....

Maar ik vind het geen probleem, ook ik heb mijn iPad 3g uit de states, nog met een zeer gunstige dollar koers. En de geruchten zijn dat het nieuwe model een 7inch is, en met camera, daar zit ik nu echt niet op te wachten...
  #11  
Oud 14-09-10, 09:41
gserban's schermafbeelding
gserban gserban is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Europa
Berichten: 261
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mail.eve Bekijk bericht
Dit ligt niet aan apple, de ontwikkeling ligt niet stil hoor!!! En 2x per jaar een model is niet gek!
Het ligt meer aan jouw (onze) drang om deze gadgets te willen scoren, en er altijd als eerste erbij te zijn. Dat hoort nu eenmaal bij dit soort hobby's....

Maar ik vind het geen probleem, ook ik heb mijn iPad 3g uit de states, nog met een zeer gunstige dollar koers. En de geruchten zijn dat het nieuwe model een 7inch is, en met camera, daar zit ik nu echt niet op te wachten...

Je hebt gelijk ik ben ook zo'n gadget freak wil het nieuwste van nieuwste hebben en neem dan ook bv bij iphone altijd maar een 1 jaar contract

Het is gewoon de kick en de drang maar goed het ging over de iPad 64 en mis hem nu wel een beetje maar ja als je er niks op kan zoeken houd het op dan maar even geduld hebben
Reageren

Labels
ipad 2 gen



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ipad 2e gen learjet iPad algemeen 2 18-10-10 17:59
Ipad gen 2 gserban iPad algemeen 11 03-09-10 19:05
1.1.2 terug naar 1.1.1 maar durf nu niet terug naar 1.1.2 ivm 1.1.3? ArrrPoele9a Unlock [archief] 7 18-01-08 13:56

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:38.