//

Telefoonnummer kwijt

Telefoonnummer kwijt discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil graag mn mircosim registreren bij de ipad registratie op t-mobile, maar dan zegt ie dat ik op die pagina alleen kan komen met ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 18-09-10, 20:04
borgqueenx borgqueenx is offline
• iOS 8.3
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Vroomshoop
Berichten: 1.460
Stuur een bericht via MSN naar borgqueenx
Standaard Telefoonnummer kwijt

Ik wil graag mn mircosim registreren bij de ipad registratie op t-mobile, maar dan zegt ie dat ik op die pagina alleen kan komen met een ipad en een t-mobile netwerk.
Maar mn simkaart zegt de hele tijd: geen service, dus vandaar dat ik de ipad registratie niet kan doen.
Ik moet de simkaart nog activeren, dus wou ik registreren op de computer, maar ik ben de brief die ik bij de microsim kreeg kwijt. en het registratieformulier wil mijn mobile nummer weten. Dus hoe kom ik daar achter?

de microsim is trouwens niet van het ipad pakket. maar die kreeg ik bij een t-mobile winkel. Wil hem dus gebruiken als ipad prepaid internet sim, de microsim is dus nog nergens van.

Laatst gewijzigd door borgqueenx; 18-09-10 om 20:24.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-09-10, 21:41
bokkie1978 bokkie1978 is offline
• iOS 6.1.3
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 61
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door borgqueenx Bekijk bericht
Ik wil graag mn mircosim registreren bij de ipad registratie op t-mobile, maar dan zegt ie dat ik op die pagina alleen kan komen met een ipad en een t-mobile netwerk.
Maar mn simkaart zegt de hele tijd: geen service, dus vandaar dat ik de ipad registratie niet kan doen.
Ik moet de simkaart nog activeren, dus wou ik registreren op de computer, maar ik ben de brief die ik bij de microsim kreeg kwijt. en het registratieformulier wil mijn mobile nummer weten. Dus hoe kom ik daar achter?

de microsim is trouwens niet van het ipad pakket. maar die kreeg ik bij een t-mobile winkel. Wil hem dus gebruiken als ipad prepaid internet sim, de microsim is dus nog nergens van.
Ik denk dat je maandag ff met de t-mobile klantendienst moet bellen. Die kunnen je wel verder helpen.
__________________
iPad - 32 GB Wi-Fi - geen jailbreak
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Playlists kwijt - liedjes (bestanden) kwijt volonte iPhone algemeen 3 07-02-09 18:17
telefoonnummer format iemke Desktop-applicaties 0 26-01-09 22:45
Telefoonnummer in Contacten Jakiie iPhone algemeen 1 20-01-09 23:03
Mac OS X: Telefoonnummer in iTunes Kermi iTunes 3 24-03-08 18:12

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:20.