//

Wat wil jij het liefst nieuw bij de nieuwe ipad(3 OPTIES KIEZEN)?

Wat wil jij het liefst nieuw bij de nieuwe ipad(3 OPTIES KIEZEN)? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Een poll, om te vragen wat jij het liefste wil toegevoegd hebben aan de nieuwe ipad... Ben benieuwd naar de algemene stemmen sinds dit forum ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Bekijk resultaten enquête: Wat wil jij nieuw hebben bij de nieuwe generatie ipad?

Meer pixels op het 10" scherm (retina) 95 64,19%
Een front face camera (facetime) 74 50,00%
Een back camera voor echte fotos. 32 21,62%
Een Gyrometer 18 12,16%
Telefoonfuncties (sms, phone) 35 23,65%
Led flash (zaklamp en dergelijke) 10 6,76%
Nog meer geheugen (128gb) 45 30,41%
Nog betere batterij. 41 27,70%
Meer RAM en CPU (snelheid van apparaat en backgrounding) 97 65,54%
Andere vormgeving (dunner, kleiner of groter enz) 18 12,16%
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 148. Je mag niet stemmen in deze enquête

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 19-09-10, 01:06
borgqueenx borgqueenx is offline
• iOS 8.3
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Vroomshoop
Berichten: 1.460
Stuur een bericht via MSN naar borgqueenx
Standaard Wat wil jij het liefst nieuw bij de nieuwe ipad(3 OPTIES KIEZEN)?

Een poll, om te vragen wat jij het liefste wil toegevoegd hebben aan de nieuwe ipad...
Ben benieuwd naar de algemene stemmen sinds dit forum zoveel bezocht word.
Stem maar raak, maar wees eerlijk

AUB NIET MEER DAN 3 OPTIES KIEZEN!!!
Tuurlijk wil iedereen al het betere voor de ipad, maar kies de 3 functies die je het liefst zou willen voor een goede indruk te krijgen wat de mensen het liefste willen.

Bedankt!

Laatst gewijzigd door borgqueenx; 19-09-10 om 01:14.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-09-10, 01:15
Sjeltur Sjeltur is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 251
Standaard

Ik zou dolgraag een telefoonfunctie erop zien....
Mijn iPhone wordt als telefoon nauwelijks gebruikt.... hoofdzakelijk voor het internet en de leuke Apps.... de iPad zou een waardige vervanger zijn...
Dan neem ik de "telefoon" wel op met een bluetooth headset oid
  #3  
Oud 19-09-10, 01:23
macleentje macleentje is offline
• iOS 6.1.4
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Westland
Berichten: 283
Standaard

Mooier, beter, sneller is wat toch wel gaat gebeuren en dat is natuurlijk super. Bellen is dan ook wel leuk als je toch al een bel/databundel gebruikt voor je 3G verbinding maar ik zou het wel heel erg fijn vinden als ik de iPad ook als opslag voor mijn hdvideo kan gebruiken, via de cck bedoel ik dan.
  #4  
Oud 19-09-10, 01:27
borgqueenx borgqueenx is offline
• iOS 8.3
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Vroomshoop
Berichten: 1.460
Stuur een bericht via MSN naar borgqueenx
Standaard

Persoonlijk retina en een camera dan koop ik de nieuwe. En als ik een derde optie moet hebben zou ik kiezen voor meer ram en cpu power.
  #5  
Oud 19-09-10, 01:34
appleerik appleerik is offline
• iOS 11.0.2
• 11.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Groningen
Berichten: 50
Standaard

Mwah, retina uiteraard. Andere vormgeving zou ook wel leuk zijn.
__________________
van iPhone 2G naar iPhone 3G, beide uit Amerika. Tegenwoordig in bezit van een iPhone 3Gs, Italië.
  #6  
Oud 19-09-10, 07:59
haroldv haroldv is offline
• iOS 10.0 beta
• 10.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 306
Standaard

Pfff, ben eigenlijk tevreden, mis niets waaruit ik kon kiezen.
Standaard jailbreak....;-)
__________________
Apple TV2 (4.2.1)
  #7  
Oud 19-09-10, 16:16
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

In de poll zitten moeilijke keuzes. Maar ik heb gekozen voor een beter scherm: het liefst full HD (1920*1080 i.p.v. 1074*768). Dan zouden er 227 pixels per inch zijn (in plaats van 132 pixels per inch). Dan kan je Full HD videos bekijken op een mooi scherm. Verdere een andere vormgeving. Daarmee bedoel ik niet een radicaal ander design, maar vooral dunner (minder dan 1 cm) en bijvoorbeeld dezelfde knoppen als op de iPhone 4. Natuurlijk ook nog een betere batterij (want een scherm met meer pixels kost meer energie).

Dat waren de 3 die ik had gekozen. FaceTime komt er vast en zeker wel in (want Steve wilt miljoenen apparaten met FaceTime (dus iPod Touches en iPhones nu, maar vast ook iPads). Hopelijk meer geheugen en met een beetje geluk ook weer een snellere, zuinigere en betere processor en op z'n minst 512 mb ram. De gyroscoop komt er ook vast en zeker in.
  #8  
Oud 19-09-10, 16:33
Ashcat Ashcat is offline
• iOS 10.3.1
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 375
Standaard

Tja, ik ben tevreden met alles wat ik ermee kan doen dus voor mij geen hardware aanpassingen. Wat ik wel wil is softwarematig, 1. "normaal" toetsenbord, dus met pijltjes voor omhoog/omlaag, dat gefriemel om de cursor tussen de woorden te zetten is hoogst irritant en hij kan alleen maar voor of achter het woord. 2. Het woordenboek kunnen aanpassen. Voorbeeld: ik typ regelmatig in het Engels en dan moet ik steeds het woord THE wegklikken als ik the wil hebben. En NEE ik wil niet jailbreaken!!!!
  #9  
Oud 19-09-10, 17:19
Geno's schermafbeelding
Geno Geno is offline
• iOS 9.0 beta
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 251
Standaard

De nieuwe iPad zal vast een snellere processor hebben en waarschijnlijk meer RAM. Desondanks vind ik dat een belangrijke toevoeging. Meer rekenkracht, betekent meer opties voor (krachtigere) apps.

Verder zou ik een hogere resolutie display willen. Als je na je de scherpe display van de iPhone 4 de iPad gebruikt, valt de lagere ppi weer op van de iPad.
Ik vraag me af of Apple weer de resolutie 2x kan opschalen op zo'n grote display. Waarschijnlijk ligt zo iets als Anti-Aliasing wat meer voor de hand.

Tevens hoop ik dat ie lichter wordt. De iPad is te zwaar om lang met 1 hand vast te houden.
__________________
iPod touch v3 - iPod Nano 2011 - iMac 27" - iPhone 4S - iPad 2 - MacBook Air 11,6"
  #10  
Oud 20-09-10, 20:47
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ashcat Bekijk bericht
Tja, ik ben tevreden met alles wat ik ermee kan doen dus voor mij geen hardware aanpassingen. Wat ik wel wil is softwarematig, 1. "normaal" toetsenbord, dus met pijltjes voor omhoog/omlaag, dat gefriemel om de cursor tussen de woorden te zetten is hoogst irritant en hij kan alleen maar voor of achter het woord. 2. Het woordenboek kunnen aanpassen. Voorbeeld: ik typ regelmatig in het Engels en dan moet ik steeds het woord THE wegklikken als ik the wil hebben. En NEE ik wil niet jailbreaken!!!!
Je beseft wel dat je meerdere woordenboeken aan het toetsenbord kan toevoegen he? Dus een Engels en Nederlands woordenboek. Dan druk je op een wereldbolletje en dan veranderd de taal (en dan blijft 'the' ook gewoon 'the' en andere Engelse woorden blijven dan ook gewoon zo). Staat bij je instellingen.
  #11  
Oud 21-09-10, 22:13
francebramie's schermafbeelding
francebramie francebramie is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Frankrijk
Berichten: 664
Stuur een bericht via MSN naar francebramie
Standaard

Ik snap niet hoe je wil telefoneren met een iPad...

Maar goed ik zou graag een retina scherm zien, meer RAM, sowieso net zoveel als de iPhone 4 en eventueel een front face camera. Ik denk dat de laatste 2 wel zullen komen in de iPad 2. Nu al een retina scherm voor zo'n groot scherm weet ik niet, ze zeiden al dat multitouch lastig was voor een 9,7 inch scherm.
__________________
iMac 27" [2011] /  iPhone 4s [16GB, White] /  iPad 1 [32GB, Wi-Fi]
  #12  
Oud 21-09-10, 22:43
borgqueenx borgqueenx is offline
• iOS 8.3
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Vroomshoop
Berichten: 1.460
Stuur een bericht via MSN naar borgqueenx
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door francebramie Bekijk bericht
Ik snap niet hoe je wil telefoneren met een iPad...

Maar goed ik zou graag een retina scherm zien, meer RAM, sowieso net zoveel als de iPhone 4 en eventueel een front face camera. Ik denk dat de laatste 2 wel zullen komen in de iPad 2. Nu al een retina scherm voor zo'n groot scherm weet ik niet, ze zeiden al dat multitouch lastig was voor een 9,7 inch scherm.
Dat denk ik niet, zou niet zon moeilijke taak zijn. Er bestaan al lang full hd schermen...gewoon een fabrikant vimden en comtractje bieden denk ik zo...klanten betalen genoeg.
  #13  
Oud 22-09-10, 12:47
phunx's schermafbeelding
phunx phunx is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: 036
Berichten: 59
Standaard

Gekozen voor meer RAM en CPU. betere batterij en meer geheugen.

Telefoonfuncties op een iPad? Nah, daar heb ik mijn telefoon voor. Camera? Nah, foto's maken met een iPad lijkt me onhandig (iPhone heeft handzamer formaat) en Facetime... tja, ik gebruik mijn iSight cam op mijn Mac's ook nauwelijks. Zal geen meerwaarde voor mij hebben.
__________________
iMac 27'' i5 2,66Ghz - MacBook Pro 13'' 2,53Ghz - iPhone 4 Black 16GB - iPod Classic Black 80GB - iPad Wi-Fi + 3G 32GB - Time Capsule 1TB
  #14  
Oud 25-09-10, 11:14
ihans ihans is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 46
Standaard

Multiusers, zodat bv de kids niet in mijn mail kunnen kijken
  #15  
Oud 25-09-10, 11:23
borgqueenx borgqueenx is offline
• iOS 8.3
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Vroomshoop
Berichten: 1.460
Stuur een bericht via MSN naar borgqueenx
Standaard

Zo te zien wint retina volgend met meer cpu en ram
Go apple
  #16  
Oud 25-09-10, 13:16
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ihans Bekijk bericht
Multiusers, zodat bv de kids niet in mijn mail kunnen kijken
Inderdaad, gewoon accounts ofzo
  #17  
Oud 01-10-10, 11:06
iPadproducties iPadproducties is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 10
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ihans Bekijk bericht
Multiusers, zodat bv de kids niet in mijn mail kunnen kijken
Idd multi-user accounts! iPad werkt als een magneet op kinderen. Een vettevinger-wisser zou ook niet verkeerd zijn btw..
  #18  
Oud 03-10-10, 11:31
Damys4 Damys4 is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Het Gooi
Berichten: 84
Standaard

Flash sites bekijken heb ik soms nodig voor me werk nu gaat dat meestal niet....
__________________
Imac 3,2 Ghz 1TB, Iphone 3GS 32GB wit, Ipad 64GB 3G, Ipad 4 Retina 16GB Cellular (werk) Iphone 4 32GB. Apple TV 2 + Apple TV 3.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Itunes doet bij het synchroniseren wat hij wil. amsterdam2226 iTunes 0 10-03-11 11:23
Wat wil jij als kerstcadeau? buffel_styllezz Chat en geruchten 10 02-02-11 16:09
Welke progamma's wil jij zien op de iPad en waarom? StefV iPad algemeen 13 10-08-10 22:17
Ik wil weg bij T-mobile wat kan ik het beste nemen daaf Odido (T-Mobile) 6 15-12-08 00:15
Welke navigatiesoftware zie jij het liefst op de iPhone? Jurian iPhone Navigatie 10 21-03-08 17:11

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:57.