//

App's betalen met Click and Buy

App's betalen met Click and Buy discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Fantastich apparaat, zeer eenvoudig te bedienen, WiFi werkt perfect en natuurlijk kun je hier in een latere fase een los data abonnement bij kopen. Voorlopig ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 06-10-10, 17:22
eml eml is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 1
Standaard App's betalen met Click and Buy

Fantastich apparaat, zeer eenvoudig te bedienen, Wi-Fi werkt perfect en natuurlijk kun je hier in een latere fase een los data abonnement bij kopen. Voorlopig gebruik ik mijn HTC HD2 lekker, die kan als router fungeren en daarmee heb ik overal een draadloos netwerk tot mijn beschikking. Beeldscherm zeer helder en goed af te lezen, in de zon wat lastiger maar dat is met vrijwel alle schermen het geval. Je kunt er een los stekkertje bij kopen waarmee je ook usb apparaten kunt koppelen. Veel leuke app's te downloaden via I-Tunes store, waaronder: Wi-Fi finder, deze toont overal bij je in de buurt de gratis Wi-Fi toegangspunten, Plane Finder toont alle vliegtuigen met vluchtnummers die over vliegen!, autonavigatie etc etc. Maar wil je de betaalde app's downloaden dan moet je een creditcard hebben. In theorie kun je dit ook betalen via automatische afschrijving door Click and Buy maar wat een drama! Ik heb alles geprobeerd en heb tijden in de wacht gehangen (a 20 ct/min!) bij Click and Buy en werd er gewoon weer uitgedonderd. De Ipad is dus helemaal perfect, de app's ook, maar zorg dat je een creditcard hebt zodat je geen gebruik hoeft te maken van Click&Buy

Meer mensen ervaring met Click and Buy?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-10-10, 18:48
Tjoener Tjoener is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Brabant
Berichten: 9
Standaard

Nooit problemen mee gehad, heb me toen in de tijd van mijn eerst iphone aangemeld.
Je kan toch ook gewoon online registreren?
Ik heb alleen een account aangemaakt en mijn bankrekening gekoppeld, was in een half uurtje gebeurt.
  #3  
Oud 06-10-10, 18:58
borgqueenx borgqueenx is offline
• iOS 8.3
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Vroomshoop
Berichten: 1.460
Stuur een bericht via MSN naar borgqueenx
Standaard

click en buy heb ik nu ook al 3 jaar ofzo. nooit problemen mee gehad. gewoon rekening toevoegen en hij haalt het er automatisch vanaf als je iets koopt.
  #4  
Oud 06-10-10, 20:43
Qlobster Qlobster is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 13
Standaard betalen voor apps

ik heb nog geen click&buy, maar ik download gewoon betaalde apps en betaal ze met een kaart die je koopt bij de music store of free record oid, simpel en geen verdere registratie!
  #5  
Oud 06-10-10, 22:23
ProMac ProMac is offline
• iOS 4.3.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Amersfoort
Berichten: 166
Standaard

Klopt, in het begin (ongeveer 2 jaar terug) ging het soepel en snel... Tegenwoordig is het een drama en ben je een poos aan het k**ten voordat het "werkt".
__________________
iPad 2 Wi-Fi + 3G 64GB Black | iPhone 4 32GB | Apple TV 2G | MacBook Pro 17" 2x 2,93 Ghz 4GB DDR3 | iPod Nano 2G 8GB Black
  #6  
Oud 07-10-10, 00:10
Sjeltur Sjeltur is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 251
Standaard

Laatste keer heb ik een 100 dollar kaart voor itunes gekocht (via eBay) voor ja ja...102 dollar.
Dat helpt me wel een paar maand vooruit....
  #7  
Oud 07-10-10, 01:57
dahar dahar is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 33
Standaard

itunescode.nl
betalen via ideal en je hebt meteen je code
  #8  
Oud 07-10-10, 13:47
IMeppel IMeppel is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 15
Standaard

Click and buy is een goed betalingssysteem, heb het 2 jaar gebruikt. Maar CCard koppelen is nog makkelijker en voor mijn gevoel ook veiliger..
Reageren

Labels
click and buy, click&buy, clickandbuy



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Aanmaken itunes account met click and buy lukt niet. paultje360 iTunes 22 19-01-12 20:31
Windows: nieuw telefoonnummer hoe moet dit met itunes en click and buy? nance30 iTunes 1 26-05-11 19:57
App store en click And buy alexander1 iPhone Apps 0 10-12-10 16:03
Problemen App Store en Click & Buy Fimintje Archief 1 07-04-09 22:24
click and buy openstaande rekening betalen rnvdwal iPhone algemeen 7 08-03-09 17:14

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:45.