//

E boeken

E boeken discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi,ik heb eindelijk de boekenapplicatie gevonden met alle boekentitels,dus ooh nederlandstalige boeken, dit via boek.be Ik heb een boek gekocht maar downloaden lukt niet,net zo ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 06-11-10, 13:06
ramses60 ramses60 is offline
 
• 7.1
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 19
Standaard E boeken

Hoi,ik heb eindelijk de boekenapplicatie gevonden met alle boekentitels,dus ooh nederlandstalige boeken, dit via boek.be
Ik heb een boek gekocht maar downloaden lukt niet,net zo min als het gratis nummer van Goedele. Er wordt gevraagd om Adobe flash player te installeren, maar wanneer ik dat probeer, krijg ik melding dat dit niet gaat voor Ipad
Ben wel absolute leek in ipad
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-11-10, 13:17
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Flash kan niet op de iPad.

Waar kun jij boeken kopen op Boek.be?

Ik lees dit op hun website:

Kun je boeken kopen op www.boek.be?
We krijgen veel vragen van mensen die graag ook boeken willen aankopen via www.boek.be. Die functionaliteit wordt in 2011 toegevoegd aan de website. Op dit moment kan het dus nog niet.

En ik zie ook geen Boek.be App; wel een podcast.

Kun je iets meer uitleg geven?
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #3  
Oud 06-11-10, 13:27
ramses60 ramses60 is offline
 
• 7.1
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 19
Standaard Boeken op ipad

Mijnechtenoot heft dit gevonden via google : e-boek.org is de website, rime keuze aan nederlandstalige boeken, maar kan ze dus niet downloaden. Is er evt.een andere app.waar het well mee lukt ?
  #4  
Oud 06-11-10, 15:27
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Helaas; ik zie dit in hun FAQ:

Kan ik een e-boek dat ik via www.e-boek.org aanschaf ook op mijn iphone lezen?

E-boeken die beveiligd zijn met een kopieerbeveiliging (Adobe Digital Rights Management) kan je niet lezen op een iphone. Alle boeken die je via www.e-boek.org aankoopt zijn beveiligd tegen ongebreideld kopiëren en kunnen dus niet op iphone worden gelezen.

Voor een iPad geldt vast hetzelfde als een iPhone... (op dit gebied)
  #5  
Oud 06-11-10, 16:13
ramses60 ramses60 is offline
 
• 7.1
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 19
Standaard Boeken op ipad

Ondertussen nog wat gezocht en ik zou adobe digital reader moeten installeren dat evenwel adobe flash vereist, hetgeen nog niet beschikbaar is voor iPad. Door de gratis app. Van Epagina te installeren, kan ik nu wel Goedele lezen. Via het adobe-forum vond ik dezelfde vraag terug,nl. wanneer dit beschikbaar zou zijn,evenwel zoned antwoord
  #6  
Oud 06-11-10, 16:23
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Goegel eens naar "Gutenberg Project". Daar staan duizenden licentievrije boeken die je ook met de iPad/iPhone kan lezen.

iBooks van Apple maakt ook gebruik van de "Gutenberg Project" boeken.
  #7  
Oud 06-11-10, 16:34
ramses60 ramses60 is offline
 
• 7.1
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 19
Standaard

Heb ik al gedaan, het gaat meestal om verouderde boeken
  #8  
Oud 06-11-10, 16:42
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ramses60 Bekijk bericht
Heb ik al gedaan, het gaat meestal om verouderde boeken
Je hebt gelijk, ik heb uit het Gutenberg Project oa. "De Bello Gallico" van Julius Caesar en dat boek is inderdaad meer dan 2.000 jaar oud
  #9  
Oud 07-11-10, 19:19
Whitte94 Whitte94 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Amstelveen
Berichten: 9
Standaard

Download in de AppStore; e-boek.org
__________________
 iPhone 3Gs 32GB wit
 iPad 32GB Wi-Fi
  #10  
Oud 07-11-10, 19:40
ramses60 ramses60 is offline
 
• 7.1
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 19
Thumbs down e-boeken op Ipad

de applicatie e-boek.org heb ik al geïnstalleerd en dus al 2 boeken gekocht die helaas, bij gebrek aan een passende Adobe-appl. niet kunnen gedownload worden. Via het forum van Adobe kreeg ik bevestiging dat die applicatie voorlopig enkel nog voor Sony e-reader beschikbaar is
  #11  
Oud 07-11-10, 19:45
Whitte94 Whitte94 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Amstelveen
Berichten: 9
Standaard

Dat lijkt me sterk aangezien apple de applicaties moet goedkeuren voordat ze worden toegelaten, en het lijkt me onwerkelijk dat apple een niet goedwerkende app toelaat in de appstore.
  #12  
Oud 07-11-10, 20:31
ramses60 ramses60 is offline
 
• 7.1
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 19
Standaard E-boeken

de applicatie E-boek.org werkt prima, ik kan zonder problemen boeken kopen en er staan er dus twee klaar op mijn boekenplank. Het is zoals ik al zei een probleem van Adobe, meer bepaald de Adobe Digital Reader, een applicatie die je nodig hebt om de boeken die je via E-boek.org koopt ook te kunnen downloaden.
Via het forum van Adobe kreeg ik de tip om de gratis app. Bluefire Reader te installeren, heb ik dus gedaan, helaas zonder gewenst resultaat.
Via de FAQ van Adobe vernam ik dus dat de Digital Reader enkel beschikbaar is voor de Sony e-reader. Nu veronderstel ik wel dat het gewoon een kwestie van tijd is, omdat de E-boek.org applicatie pas op 3/11/10 gelanceerd werd
  #13  
Oud 08-11-10, 19:55
ramses60 ramses60 is offline
 
• 7.1
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 19
Smile E-boeken

Dankzij een mailtje naar de helpdesk van E-boek.org en een snel en adequaat antwoord,kan ik nu de aangekochte boeken ook downloaden.Je moet na het installeren van de E-boek.org app. ook nog je toestel activeren met je Adobe inlogggegevens of eventueel een Adobe account aanmaken.Dit had ik slechts ten dele gedaan.Nu met de handleiding van de E-boek.org helpdesk opnieuw gedaan en met succes mijn twee reeds aangekochte boeken gedownload. Ook Libris verkoopt digitale boeken voor de iPad
  #14  
Oud 15-11-10, 17:45
ramses60 ramses60 is offline
 
• 7.1
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 19
Standaard

Weet er iemand wat de gemiddelde downloadtijd is voor een boek en hoeveel schijfruimte het in beslag neemt. Ik kan nergens vinden op welke manier ik kan zien hoeveel vrije schijfruimte ik nog heb
  #15  
Oud 15-11-10, 17:58
Sjeltur Sjeltur is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 251
Standaard

Een boek is maar een paar MB.... zijn heel klein.
  #16  
Oud 15-11-10, 18:15
ronald89 ronald89 is offline
• iOS 4.3.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Westland
Berichten: 87
Standaard

Vrije schijfruimte kun je zien via Instellingen -> Algemeen -> Info of in iTunes als de iPad is aangesloten.
  #17  
Oud 17-01-12, 19:54
Carpfisher Carpfisher is offline
 
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 8
Standaard boeken

hoe zet ik boeken op mijn ipad via mijn pc ik heb er een paar pdf files maar hoe kijg ik dat op mijn ipad bvd greetz willem ik hoop dat jullie dat weten.
  #18  
Oud 17-01-12, 20:15
ramses60 ramses60 is offline
 
• 7.1
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 19
Standaard digitale boeken

eerst moet je een Adobe-account aanmaken. dan kan je via verschillende sites digitale boeken aankopen,gewoonlijk enkele euro's goedkoper dan de papieren versies. Ik gebruik vooral bol.com | bomvol winkels, bomvol voordeel | Welkom die een heel grote keus hebben. Als apps om de boeken te kunnen downloaden gebruik ik bluefire reader of i-books. Gaat zeer vlot en de gekochte boeken blijven je eigendom,zelfs als je ze verwijderd heb. Veel leesplezier en door het e-pub formaat nemen ze amper ruimte in op je harde schijf

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 17 januari 2012 om 19:16 ----------

nog vergeten : de Ipad app van Bol.com werkt niet, je moet via de internetbrowser werken
  #19  
Oud 17-01-12, 20:34
Beech43 Beech43 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2.682
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Carpfisher Bekijk bericht
hoe zet ik boeken op mijn ipad via mijn pc ik heb er een paar pdf files maar hoe kijg ik dat op mijn ipad bvd greetz willem ik hoop dat jullie dat weten.
De pdf's gewoon naar jezelf mailen, bijlage openen in je mail, dan op klikken, openen met iBooks indien niet beveiligd, anders met de gratis app Bluefire, nadat je een Adobe account hebt aangemaakt.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
boeken vraagje boobsession iPhone Apps 5 09-07-10 00:08
Goede boeken jonathan Ontwikkelen voor iOS 9 11-05-09 13:57
e-boeken? Seneca Jailbreak apps en thema's 3 13-02-08 21:52

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:12.