//

Boeken downloaden

Boeken downloaden discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb al heeeel de ochtend zitten lezen lezen lezen in jullie forum, maar wat een lastige taal als je niet zo goed bent met ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 30-11-10, 14:20
Kriswilhulp Kriswilhulp is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 1
Thumbs down Boeken downloaden

Ik heb al heeeel de ochtend zitten lezen lezen lezen in jullie forum, maar wat een lastige taal als je niet zo goed bent met computers.. Kan iemand mij in jip en janneke taal vertellen hoe ik van a tot z boeken bijv. vanaf usb stick (van een andere e-reader afgehaald) op mijn ipad kan zetten en via bijv. bol.com kan kopen en erop zetten. Het spijt met dat het zo moet, maar ga op vakantie donderdag en het zou fijn zijn als ik ze voor die tijd er nog op krijg.

MIJN DANK IS GROOT!!!

Kristel
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-11-10, 16:56
SirOcco31 SirOcco31 is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 46
Standaard

De ipad kan twee soorten boeken lezen: pdf-formaat en epub-format.
1) Steek de USB stick in je computer
2) open itunes
3) File>add file to library, zoek je boek(en), en open. ze staan nu bij Books in je library.
4) Verbindt de ipad met de PC, klik op jouw device, ga naar de tab 'books', selecteer "synchronise all books" of selecteer de boeken die je wil meenemen, en synchroniseer
Voila ze staan op jouw ipad.

Dit is onder voorwaarde dat het geen beschermde bestanden zijn, je kan boeken die gekocht zijn voor de Kindle ook enkel en alleen lezen via de Kindle e-book of via de kindle app.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
E boeken ramses60 iPad algemeen 18 17-01-12 19:34
iBooks problemen: Downloaden boeken lukt niet en pdf's worden niet getoond erwinKrol iPhone algemeen 17 24-06-10 10:45
Windows: App downloaden - verwijderen - opnieuw downloaden tobyzitz iTunes 2 28-06-09 10:54
Muziek: Automatisch muziek downloaden / itunes biblitotheek downloaden xBram Muziek, foto & video 7 25-11-08 14:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:08.