//

gamecenter op 1 account

gamecenter op 1 account discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) heb 2 ipads en gebruik 1i-tunes account. account aangemaakt op gamecenter, wil nu samen met partner op de 2e ipad spel delen. kan niet 2 ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 01-12-10, 19:40
jasto jasto is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 9
Standaard gamecenter op 1 account

heb 2 ipads en gebruik 1i-tunes account.
account aangemaakt op gamecenter, wil nu samen met partner op de 2e ipad spel delen. kan niet 2 x inloggen op zelfde account. nieuwe gameaccount maken is direct nieuwe i-tunesaccount. dat wil ik niet want dan kan ik niet meer syncen. kan ik nu eigenlijk wel samen een spel spelen op deze manier?

jan
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-03-12, 18:38
tiger1050 tiger1050 is offline
• iOS 8.0.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: zeewolde
Berichten: 70
Standaard

Hallo allemaal,

zo even een oud topic naar boven halen waar geen antwoord op is schijnbaar.

Heb sinds kort het zelfde probleem, mijn zoontjes hebben allebei een ipad, en ze willen als ze een leuk spel hebben dit samen/tegelijk spelen, maar zodra de ene het spel speelt via gamecenter en de andere komt/wil ook spelen logt de eerste uit, en is er dus ruzie in de keet, is hier een oplossing voor, of moet ik echt dan een ander account maken in de itunes store, en kan ik dan wel de andere spelen er opkrijgen, moet hiervoor de ipad hersteld/gereset worden, niet dat dat een probleem is, als de spelen maar weer terug kunnen.
  #3  
Oud 30-03-12, 08:57
tiger1050 tiger1050 is offline
• iOS 8.0.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: zeewolde
Berichten: 70
Standaard

Hallo allemaal,

ik heb de ipad hersteld en als nieuwe ipad weer ingesteld en een ander apple id aangemaakt, nu lukt het wel om de vrede te bewaren in huis.

Omdan maar gelijk de vraag van het syncen te beantwoorden dat gaat gewoon, alle spelen films, boeken e.d. kun je er gewoon weer opzetten, hopelijk heeft iemand hier wat aan.
  #4  
Oud 12-05-12, 10:10
misskuss misskuss is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: onder de rook van rotterdam
Berichten: 12
Standaard synchroon

Ik loop tegen ongeveeer het zelfde probleem aan, alleen ik wil graag smurfsvillage laten lopen via gamescenter. Dit lukt met de iphone prima alleen zodra ik iets probeer met de ipad via gamecenter dan gaat het fout. Dan ben ik alles van de smurfen kwijt.

Heb van alles uitgehaald maar tot nu toe ben ik er niet achter wat de clue is. Heb gelukkig me smurfjes weer terug via een herstel.

Wat ik wil is de iphone via gamecenter en de iapd via gamecenter. Als ik een nieuwe apple account aanmaak voor de ipad ben ik ook alles kwijt
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Na KPNmail account en Hotmail account nu ook UPC mail account instellen op iPhone Araucaria iPhone algemeen 1 25-03-11 08:41
Gamecenter op iPhone 3G cheese iPhone Games 12 09-11-10 17:11
Push gamecenter uitzetten mrkoetje iPhone Games 3 11-09-10 11:52
gamecenter probleem RKoster iPhone Apps 1 09-09-10 16:45
Ik heb GameCenter? The Unbelievable iPhone Games 3 24-07-10 10:11

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:58.