//

iPad naar andere account overzetten?

iPad naar andere account overzetten? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) [FONT=Verdana] Ik wil iemand een iPad cadeau geven met muziek, boeken etc. er al op. Maar dat moet ik dan doen door met m'n eigen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 15-12-10, 10:00
freddy's freddy's is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 4
Standaard iPad naar andere account overzetten?

[FONT=Verdana]Ik wil iemand een iPad cadeau geven met muziek, boeken etc. er al op.
Maar dat moet ik dan doen door met m'n eigen account de iPad de eerste keer te configureren.
Kan degene die 'm dan krijgt datgene dat er al op staat overzetten op z'n eigen computer/itunes?
[/FONT]
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-12-10, 18:12
ajongebreur ajongebreur is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: zeist
Berichten: 174
Standaard

Het lijkt mij beter om een usb stick erbij te doen met "je geschenk".
Zo weet je zeker dat er met jouw ipad niet misgaat en de ontvanger ontvangt een schone ipad en kan zelfs alles erop zetten.
  #3  
Oud 16-12-10, 01:23
eugje eugje is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 80
Standaard

Je kan muziek en boeken overzetten op de Ipad, want die heb je op je pc staan. Echter als je een aankoop doet met je creditkaart, wordt dat verbonden aan de app. Wil de persoon later de app updaten dan krijgt die ieder keer de vraag de accountnaam en wachtwoord in te vullen. Je gaat iemand niet je accountnaam en wachtwoord geven, dus zal de persoon de app niet kunnen updaten of je moet het steeds zelf voor de persoon doen. Volgens mij heeft Apple nog geen mogelijkheid om een app over te dragen aan iemand anders.
  #4  
Oud 16-12-10, 02:19
HereIsTom's schermafbeelding
HereIsTom HereIsTom is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: Zeist
Berichten: 243
Lightbulb

Eerst op de ene computer aansluiten en daarna weer op de andere is lastig en dingen die in jou account erop zijn gezet worden in zijn account weer verwijderd.
Je kan er dan beter een iTunes Gift Card bij doen, die kun je voor 15, 25 of 50 euro kopen in diverse winkels o.a. FreeRecordshop, Dixons, MediaMarkt enz.
Daarmee kun je alles in de iTunes (App) Store betalen en heb je ook geen creditkaart nodig
  #5  
Oud 16-12-10, 09:37
freddy's freddy's is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 4
Standaard

Bedankt allemaal voor jullie reacties maar ik geloof dat er geen oplossing hiervoor is behalve de muziek boeken etc op een usb of cd erbij te geven. Maar dan moet degene die 'm krijgt er zelf mee aan de slag en dat was nou net niet de bedoeling.
Wel raar dat zoiets simpels niet kan, typisch apple, wel iets verkopen maar je mag er zelf niet teveel mee klooien.
  #6  
Oud 16-12-10, 10:11
Sjeltur Sjeltur is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 251
Standaard

Ik zie jou probleem eigenlijk niet zo goed; je kunt een iPad kopen - aansluiten op je pc/mac - nieuwe account aanmaken - doosje open - muziek/epub/app op je iPad zetten - doosje dicht - cadeau geven.
Zelfde manier als je ook bijvoorbeeld een, vol geconfigureerde, laptop aan iemand zou geven.
Ook daarop moet je alles nieuw aankopen etc.

Andere keuze die je nog zou kunnen doen; laat die persoon ook met jouw account werken.....
  #7  
Oud 16-12-10, 10:14
freddy's freddy's is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 4
Standaard

Probleem is dat de computer van iemand anders die ipad voor het eerst ziet en 'm opnieuw wil configureren, instellen. En dan gooit ie er alles weer af.
  #8  
Oud 16-12-10, 10:52
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Heb je hier iets aan?

iPhone-applicaties cadeau geven nu mogelijk in iTunes - iPhone - iPhoneclub.nl

(geen idee of Apple op dit gebied onderscheid maakt tussen iPhone en iPad Apps)
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #9  
Oud 16-12-10, 11:43
macleentje macleentje is offline
• iOS 6.1.4
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Westland
Berichten: 283
Standaard

Hoi Freddy's.
Ik weet niet precies wat je bedoelt met configureren, instellen maar is het niet zo dat als je op een andere computer Itunes installeert met datzelfde account dat hij de iPad dan als dezelfde ziet? Of werkt dat niet zo? Gaan de apps etc. niet mee? M.a.w. komen die op je harde schijf terecht en niet zozeer in iTunes? Daar ben ik ook wel benieuwd naar omdat ik straks msh op pad wil synchen via een laptop terwijl ik nu mijn iTunes account op de desktop heb staan....
  #10  
Oud 10-01-11, 21:56
robhot robhot is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 1
Standaard

Ik heb een beetje vergelijkbaar probleem...Op de een of andere manier herkent mijn laptop de iPad niet meer en vraagt of 'ie als nieuwe iPad geconfigureerd moet worden.
Dat is een slecht idee, omdat je dan weer opnieuw begint, adresboek, foto's etc, etc.
Is er misschien een andere manier???
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
app overzetten naar andere iTunes bib? hime iPhone Apps 14 02-03-11 13:04
Windows: iTunes overzetten naar andere pc Coolkenneth iTunes 0 25-09-10 01:35
Inhoud Ipad overzetten naar een nieuwe iPad forum.bericht iTunes 3 03-08-10 16:43
Overzetten naar andere eigenaar. DeliriumNLD Jailbreak 0 18-06-10 15:41
Hoe apps overzetten van iphone3g naar andere bibliotheek? cappuccinotje Archief 2 11-12-08 15:01

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:42.