//

Simpincode 3g>4.2.1

Simpincode 3g>4.2.1 discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zit als bevroren achter mn ipad. Heb redelijk snel de synchronisatie kunnen doen via Itunes, achter n windows computer, echter kan alleen met WIFI ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 26-12-10, 20:36
gregre gregre is offline
 
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: x
Berichten: 118
Standaard Simpincode 3g>4.2.1

Ik zit als bevroren achter mn ipad. Heb redelijk snel de synchronisatie kunnen doen via Itunes, achter n windows computer, echter kan alleen met Wi-Fi toegang krijgen. Als ik mobiele data probeer, toont t scherm simpincode. Als je deze op uit wil zetten verschijnt weer n ander scherm : ontgrendel sim. Voer pin in om sim te ontgrendelen : 1 poging over. Ik druk dan op annuleer.

Mijn achtergrond : ben beginner, IPAD in mei in NL gekocht (niet bij de apple shop), 3G is nu 4.2.1 geworden. Heb een prepaid Vodafone abonnement Z11 sinds mei. Op het papiertje van Vodafone staat vermeld het vodafone sim-kaart mobiele nummer en pincode. Deze pincode heb ik 2x ingetoetst toen de Ipad vroeg om simpincode, blijkbaar foute handeling. Heb vroeger nooit een code hoeven in te toetsen. Vroeger meen ik onder knopje "algemeen" ook "instellingen" te hebben, nu niet. Vroeger verscheen ook linksboven vodafone, nu niet meer. Voordat ik dit bericht plaatste heb ik gisteren + vandaag al die threads gelezen over synchroniseren, maar mijn probleem herkende ik blijkbaar niet. Zag wel 1 post v iemand echter de ’generaal’ op dit forum heeft die post weggezet. Wil niet jailbreken, snap dit niet. Ik gebruik IPAD alleen om te internetten en voor mn studieboeken (iannotate). Vodafone bellen, lijkt mij n ramp, daar zitten heel intelligente mensen in t call center. Wie helpt mij. pleeease

(generaal wil je mijn post ajb pas verplaatsen als ik antwoord heb gekregen. Ben beginner –zonder schaamte-. Er waren 2 discussies: simcode terugzetten, maar die heb ik nooit gehad, kan mij niet herinneren

Laatst gewijzigd door gregre; 26-12-10 om 20:38. Reden: fouten
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-12-10, 09:56
Lennertxl Lennertxl is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Rotterdam
Berichten: 56
Standaard

Vodafone bellen, heb ze ook ooit gebeld en ze hebben mij toen prima geholpen. Toen ging het om een verdwenen databundel voor mijn laptop.
  #3  
Oud 27-12-10, 23:57
gregre gregre is offline
 
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: x
Berichten: 118
Standaard

dank je lennert. je had gelijk. T schijnt dat de hele iphone club al heeft gebeld, die man had deze vraag slechts 1 miljoen keer beantwoord. Voor de volgende die ook weer t wiel aan t uitvinden is:
- hij gaat je een nwe naam geven voor je apn
- je moet je ipad uitzetten, dus niet de knop zoals je gewend bent maar de ronde schermwisseling knop + uitzetknop aan de zijkant
- alle ipads hebben blijkbaar dezelfde code: 0000 (3G heeft geen simpin code)
Ze hebben mij professioneel geholpen. Ik dacht echt dat ik de upgrade stom gedaan had. Die code en de naam voor de APN, blijkt nergens uit (correspondentie etc). Komt dus gewoon uit de lucht vallen.

Laatst gewijzigd door gregre; 27-12-10 om 23:58. Reden: verkeerd woord
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3G: SIMpincode terug zetten Twigg Unlock 5 29-05-09 15:08
simpincode wrc1 iPhone algemeen 2 31-01-09 17:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:09.