//

ipad syncen met nieuw os. Alles weg?!

ipad syncen met nieuw os. Alles weg?! discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Door een stommiteit (ik laat de details liever achterwege) zit er een nieuw OS op mijn mac. Als ik nu mijn iPad aansluit en wil ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 28-12-10, 18:59
friesbertie friesbertie is offline
• iOS 8.0.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 67
Standaard ipad syncen met nieuw os. Alles weg?!

Door een stommiteit (ik laat de details liever achterwege) zit er een nieuw OS op mijn mac. Als ik nu mijn iPad aansluit en wil syncen ziet de mac mijn iPad als een nieuwe iPad en wil alle bestaande apps, muziek, boeken, foto's etc er af gooien. ("de ipad X is al gesynchroniseerd met een andere itunes bibliotheek. Wilt u deze ipad wissen en met deze iTunes bibliotheek synchroniseren?")("weet u zeker dat u de apps/boeken wilt synchroniseren Alle bestaande apps en de bijbehorende gegevens ?boeken op de ipad X worden vervangen door apps/boeken uit deze itunes-bibliotheek") Er staan heel veel boeken uit een amerikaanse en een nederlandes itunes account op, plus boeken van amazon en nog een paar andere ebook soorten.
Ik raak dan dus heel veel kwijt. Is daar iets aan te doen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 21-01-11, 16:11
iphonemark iphonemark is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: groningen
Berichten: 239
Standaard

Ik kan nergens lezen of je een backup hebt van je spullen.

De ipad en de iphone zijn geen goede backup maar een eindstation net als een printje die geen backup is van het Word document. De boeken en muziekbestanden zijn er op gekomen via een mac of pc. De bron moet je bewaren, bij een nieuwe pc / mac moet je de bibliotheek opnieuw opbouwen inderdaad. De bron bestanden moet je nog hebben want zonder bron waren ze er nooit opgekomen.
Een backup hiervan kan geen kwaad. Er kan een hoop werk zitten in een goed getaggede mp3 collectie. Dito voor pdf epubs.

Laatst gewijzigd door iphonemark; 21-01-11 om 16:14.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone en iPad syncen met iTunes: 1 dag verschil in agenda LostAndFound iTunes 1 16-05-11 10:52
Syncen met ipad joranvdl iTunes 0 05-01-11 15:45
iPhone: Na jailbreaken met limera1n crashte mijn iPhone, alles weg na herstellen! Wanhopig! Reivilos Jailbreak 5 12-10-10 19:33
Alles is weg....Help nicolebilly iPhone algemeen 4 17-08-10 15:18
Outlook contacts syncen, komt alles dubbel ? stevenrodenburg1 iTunes 4 18-11-08 21:03

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:53.