Op de PC heb ik MS Office en op de
iPad heb ik Quickoffice,
Bestanden opgeslagen in Dropbox kan ik met beide programma's openen en bewerken. Opslaan met beide programma's wordt de oude versie overschreven of naar wens opgeslagen 'als'. Dat is toch wat je bedoelt? Alleen is
Excel bewerken op de iPad niet echt gebruikersvriendelijk, vind ik. Maar werken doet het.
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 16 december 2012 om 09:52 ----------
ComputerIdee, mijn lijfblad, schrijft op 8 november 2012:
Volgens The Verge komt Microsoft Office eind februari/ begin maart gratis beschikbaar op de iPhone en iPad en in mei voor Android.
De geruchten over een Microsoft Office voor iOS en Android deden al langer de ronde maar Microsoft wilde daar niets over kwijt. Nu heeft Microsoft tegenover The Verge aangegeven dat Office op Windows Phone, iOS en Android zal uitkomen.
Let wel! VOLGENS VERGE!!! Ze houden dus een slag om de arm.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Snufie
Er zijn verschillende paketten die minder of betere oplossingen aanbieden, zoals hierboven reeds vermeld.
Persoonlijk kijk ik met veel belangstelling uit naar het native office pakket van Microsoft voor iPad.
Dit zou rond november beschikbaar komen.
|
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 16 december 2012 om 09:55 ----------
Ik, Hans Roeper, heb alle dure programma's ook geprobeerd. Heb die zelfs gekocht, maar werken dus ook niet. Van een enkele gelukkig wel mijn geld, al is het weinig, teruggekregen. Ook weinig betalen voor iets dat niet werkt moet niet de bedoeling zijn. Je betaalt ook niet voor een auto waar geen remmen op zitten....
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bokkie1978
Ik dacht dat je een serieuze variant zocht.
Was ervan uitgegaan dat je pages, quickoffice of iets dergelijks had gekocht.
Daarbij wat is nu €10 voor een geheel (basis) office pakket.?
Overweeg je nog om over te stappen naar een duurdere app?
|