//

delen van pages met ipad en mac mini

delen van pages met ipad en mac mini discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb geen idee of het mogelijk is,maar ik heb pages op de ipad gekocht en nou is de vraag of ik dat kan delen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23-01-11, 14:36
karo42 karo42 is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 33
Standaard delen van pages met ipad en mac mini

ik heb geen idee of het mogelijk is,maar ik heb pages op de ipad gekocht en nou is de vraag of ik dat kan delen op een macmini,zodat daar ook gebruik van gemaakt kan worden,zonder hem 2x te moeten aanschaffen...

en mocht het kunnen dan zou ik graag willen weten hoe. ik heb zelf al gezocht,maar kan het niet vinden...
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-01-11, 19:27
Lennertxl Lennertxl is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Rotterdam
Berichten: 56
Standaard

Ik ben bang dat je em voor de iMac ook moet kopen, een iPad app draait niet ipmde Mac en Apple geeft geen programma kado. Je kan welneen trial versie downloaden, die doet het 30 dagen!!
  #3  
Oud 23-01-11, 19:32
karo42 karo42 is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 33
Standaard

oke,maar toch heb ik wel eens gelezen over een bestandsdeling of zoiets. maar dat kan ook zijn dat het bedoelt is voor een iphone,bv voor partners die beide een iphone hebben.

ik heb zoveel gelezen ondertussen en gezocht dat ik niet meer weet wat en hoe.

een trailversie van pages? heb ik ook nog nooit gezien. is dat in de appstore? wil nl alleen pages,de rest niet.
  #4  
Oud 23-01-11, 19:49
Lennertxl Lennertxl is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Rotterdam
Berichten: 56
Standaard

Bestandsdeling werkt als je ook pages op he iMac hebt, ik heb een keer een trial versie van iWorks 9 gedownload via bittorrent. Is mogelijk ook beschikbaar bij nieuwsgroepen.
  #5  
Oud 23-01-11, 19:51
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lennertxl Bekijk bericht
Bestandsdeling werkt als je ook pages op he iMac hebt, ik heb een keer een trial versie van iWorks 9 gedownload via bittorrent. Is mogelijk ook beschikbaar bij nieuwsgroepen.
Wat je met een bittorrent download is geen trial software maar gestolen software.

Laatst gewijzigd door Guest-20180925190238; 23-01-11 om 20:13. Reden: Post aangepast: verkeerde informatie.
  #6  
Oud 23-01-11, 19:54
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door karo42 Bekijk bericht
ik heb geen idee of het mogelijk is,maar ik heb pages op de ipad gekocht en nou is de vraag of ik dat kan delen op een macmini,zodat daar ook gebruik van gemaakt kan worden,zonder hem 2x te moeten aanschaffen...

en mocht het kunnen dan zou ik graag willen weten hoe. ik heb zelf al gezocht,maar kan het niet vinden...
Ik heb ook Pages (en Keynote en Numbers) op de iPad. Op mijn MacBook en iMac gebruik ik iWorks (met Pages, Keynote en Numbers).

De bestanden worden gedeeld en gesynchroniseerd met PadSync. En dat werkt perfect Maar je zal wel iWorks voor de Mac moeten aanschaffen. In de nieuwe Mac App Store is die redelijk goedkoop. Je kan ook alleen Pages kopen en niet het hele iWorks pakket.

Laatst gewijzigd door Guest-20180925190238; 23-01-11 om 19:56.
  #7  
Oud 23-01-11, 20:05
Lennertxl Lennertxl is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Rotterdam
Berichten: 56
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Er bestaan geen TRIAL versies van iWorks Wat je met een bittorrent download is geen trial software maar gestolen software.
Gut gut, niet alle torrents zijn gejat hoor, de trial is namelijk ook bij apple te downloaden op Apple - iWork - Download a 30-day trial of iWork.

  #8  
Oud 23-01-11, 20:14
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lennertxl Bekijk bericht
Gut gut, niet alle torrents zijn gejat hoor, de trial is namelijk ook bij apple te downloaden op Apple - iWork - Download a 30-day trial of iWork.

Je hebt gelijk en ik heb ongelijk (dat gebeurt wel vaker)
  #9  
Oud 27-01-11, 15:41
tasarhans tasarhans is offline
• iOS 6.1.4
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: rosmalen
Berichten: 54
Standaard

Het is natuurlijk wel zo dat je met bittorrent maar zo de non trial versie te pakken hebt.. en dat kan natuurlijk niet de bedoeling zijn
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Met Ipad op Safari van Mac Mini Jz86 iPad Apps 3 07-01-11 17:00
iPad verbinden met Mac Mini Christiaan94 iPad algemeen 4 17-08-10 21:35
iDisk pages doc in pages openen op de iPad. Roogbass iPad algemeen 0 12-07-10 09:05
Wachten met aanschaf Mac Mini? jonathan Chat en geruchten 7 05-11-08 15:10
Internet delen van de iPhone naar de mac Zilly Wi-Fi 8 14-04-08 17:01

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:36.