//

werkt een touchpad op een ipad 2?

werkt een touchpad op een ipad 2? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb een vraag.kan je een touchpad kopen voor de ipad 2.ik wou namenlijk een ipad 2 kopen met een keyboard maar het zou fijner ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 05-03-11, 17:02
kobus12 kobus12 is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: Wassenaar
Berichten: 26
Exclamation werkt een touchpad op een ipad 2?

ik heb een vraag.kan je een touchpad kopen voor de ipad 2.ik wou namenlijk een ipad 2 kopen met een keyboard maar het zou fijner zijn als je er ook nog een touchpad bij aan kunt sluiten zodat het ook kan dienen als een computer. weten julie of dit kan?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-03-11, 18:35
Jitse's schermafbeelding
Jitse Jitse is offline
• iOS 6.1.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 182
Standaard

Dat kan alleen als je hem jailbreakt.
Je kunt dan een programmatje uit Cydia halen met de naam BTStack Mouse, hiermee kun je Bluetooth Muizen en touchpads aansluiten. Echt ideaal is het echter niet.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
met een ipad een harde schijf benaderen basmens iPad algemeen 7 01-08-10 13:57
Ipad eigenlijk een beetje hetzelfde als een iphone 4 ? Bhola iPad algemeen 12 03-07-10 15:49
Nu een iPad kopen of wachten op een tweede versie? randyvdmeer iPad algemeen 20 29-06-10 13:46
Voegt een Ipad iets toe als je een Iphone hebt grootnick15 iPad algemeen 4 14-04-10 02:50
iPhone 3G: Werkt een AT&T iPhone met een T-Mobile SIM patrickw32 Unlock 2 14-06-09 17:27

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:57.