//

t-mobile abb.

t-mobile abb. discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb geen probleem of zo maar iets vreemds met het t-mobile pakket voor de ipad. Ik heb vorig jaar een t-mobile abb. afgesloten onbeperkt ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 12-03-11, 23:25
pacilootje pacilootje is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: eindhoven
Berichten: 63
Standaard t-mobile abb.

Ik heb geen probleem of zo maar iets vreemds met het t-mobile pakket voor de ipad.
Ik heb vorig jaar een t-mobile abb. afgesloten onbeperkt internet 9,95 euro per maand nu is het zo dat ik nog nooit 9,95 heb betaald maar wel de hele dag online ben en veel apps download gratis en betaalde is er iemand die dit ook heeft want ik vind het wel fijn om de hele dag online te zijn en te kunnen downloaden wat je maar wilt.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-03-11, 11:58
Onyx Onyx is offline
• iOS 13.1.1
• iPadOS 13.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 326
Standaard

Misschien iets meer leestekens gebruiken, maakt het lezen wat makkelijker

Begrijp ik goed dat je al een jaar lang een abbo hebt waarvoor je nog nooit een cent hebt betaald?
Zou dan maar eens contact opnemen, kan me niet voorstellen dat ze je echt vergeten zijn..
12 maanden x €10.- naheffing in 1x betalen is toch vervelend en komt nooit gelegen.
__________________
iPhone XI RED 128GB FW13.1.1 || iPad 2017 32GB Wi-Fi FW13.1.1
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Telefoon krijgen vóór het nieuwe abb ingaat? stijnjasper Odido (T-Mobile) 4 22-09-10 11:07
Ervaringen Relex abb + web en walk en Iphone robvdk Odido (T-Mobile) 6 01-02-10 20:20
email zonder internet abb haneli Archief 1 28-03-09 00:53
Orange abb loopt mei 2009 af maar... JeePeeS iPhone algemeen 0 08-10-08 15:36
Verwaring over combinatie Abb. en Iphone Robert1979 Odido (T-Mobile) 1 23-09-08 18:50

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:02.