//

Ipad2 barst in scherm

Ipad2 barst in scherm discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Waar ga je langs dan? Er is geen Apple Care Center in NL. Ik zou ff bellen naar Apple NL en je verzekeringsmaatschappij. Apple haalt ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 27-04-11, 14:27
jap74's schermafbeelding
jap74 jap74 is offline
• iOS 14.4
• iPadOS 14.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 800
Standaard

Waar ga je langs dan? Er is geen Apple Care Center in NL. Ik zou ff bellen naar Apple NL en je verzekeringsmaatschappij.

Apple haalt je iPad op, constateert dat hij niet te repareren valt en biedt je een refurbished exemplaar aan voor EUR 260. Mogelijk vergoedt je verzekeringsmaatschappij dit bedrag.

Als je tante de iPad met haar creditcard heeft gekocht, zal ze ook wel een 180 dagen aankoopverzekering hebben. Ik zal dus haar ook even bellen en vragen of zij haar cc maatschappij belt.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 27-04-11, 19:35
AndreK AndreK is offline
• iOS 9.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 6
Standaard

Dat is precies wat ik gedaan heb

Ook in NL heet dat apple care centre overigens
  #23  
Oud 29-04-11, 00:27
bakiii bakiii is offline
• iOS 5.0.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2011
Locatie: Rotterdam
Berichten: 18
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jap74 Bekijk bericht
Waar ga je langs dan? Er is geen Apple Care Center in NL. Ik zou ff bellen naar Apple NL en je verzekeringsmaatschappij.

Apple haalt je iPad op, constateert dat hij niet te repareren valt en biedt je een refurbished exemplaar aan voor EUR 260. Mogelijk vergoedt je verzekeringsmaatschappij dit bedrag.

Als je tante de iPad met haar creditcard heeft gekocht, zal ze ook wel een 180 dagen aankoopverzekering hebben. Ik zal dus haar ook even bellen en vragen of zij haar cc maatschappij belt.
nou ik ben langs apple store in rotterdam geweest,

ik vroeg of ik het hier dus kon laten maken, hij zei dat ze geen schermen repareren.

zelfde gozer gaf me wel een kaartje waar een paar sites en telefoonnummers op stonden, 2 daarvan deden reparaties voor ipads.

allebei gebeld, 1e bedrijf zei dat ze mijn ipad dan in nemen en dan krijg ik een vervangende ipad terug waarbij ik dan 260 euro exclusief btw moet gaan betalen.

2e bedrijf(pdatechcenter.nl) doet wel reparaties, bij deze kan ik aanmelden op hun site voor een reparatie en vervolgens opsturen of zelf langs brengen.
alleen schermen voor ipad 2 hebben ze pas volgende week binnen dus , ik ga hm van de week opsturen.

het kost 169 euro inc btw en inc montagekosten
  #24  
Oud 29-04-11, 10:50
redfoxnl redfoxnl is offline
• iOS 3.0
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 11
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door S¡mon Bekijk bericht
Dit lijkt mij het beste: het bij je verzekering proberen.

Ik vraag me echter wel af waarom je je iPad 2 zoiezo zo mee naar buiten op straat wilt meenemen. Zoiezo nogal risky want een overvaller denkt mogelijk ook wel bingo.
Een vriendin van mij heeft haar gebroken Iphone glas (viel uit jaszak in huis) op kosten van de inboedelverzekering kunnen vervangen. Dus inderdaad een goede kans dat je het via je verzekering vergoed kan krijgen.
  #25  
Oud 30-05-11, 14:42
headout headout is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 5
Standaard

Ik besef, het is een kick van een al wat ouder onderwerp, maar zonde om een nieuw onderwerp te openen over hetzelfde:
een gebroken glasplaat van mijn iPad 2. Zijn er naast iPhoneworld en PDAtechcenter nog andere bedrijven die deze service verlenen? Zelf doen zie ik niet zitten.
Ik heb gisteravond via de zoekfunctie van dit forum in ieder geval pdatechcenter gevonden (maandags gesloten), maar mochten er nog andere alternatieven zijn, dan hoor ik het graag!
  #26  
Oud 30-05-11, 17:44
BlackPhone3G BlackPhone3G is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: In Your Face
Berichten: 100
Stuur een bericht via MSN naar BlackPhone3G
Standaard

lees eerst even de andere posts door, volgensmij staan daar een aantal oplossingen
__________________
iPhone 3G, iPad 2 Wi-Fi+3G 64GB (zwart), FW: 4.1, 4.3.3, JB: Redsn0w 0.9.6RC14, BB: 06.15.00, Jailbreak count: 48 device's jailbroken
  #27  
Oud 30-05-11, 18:52
ad9007i's schermafbeelding
ad9007i ad9007i is offline
• iOS 12.4
• 9.2.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: België
Berichten: 788
Standaard

als je het scherm zelf wil vervangen ga dan naar ebay en zoek daar je reparatie kid voor je ipad2
  #28  
Oud 30-05-11, 19:03
bakiii bakiii is offline
• iOS 5.0.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2011
Locatie: Rotterdam
Berichten: 18
Thumbs up

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door headout Bekijk bericht
Ik besef, het is een kick van een al wat ouder onderwerp, maar zonde om een nieuw onderwerp te openen over hetzelfde:
een gebroken glasplaat van mijn iPad 2. Zijn er naast iPhoneworld en PDAtechcenter nog andere bedrijven die deze service verlenen? Zelf doen zie ik niet zitten.
Ik heb gisteravond via de zoekfunctie van dit forum in ieder geval pdatechcenter gevonden (maandags gesloten), maar mochten er nog andere alternatieven zijn, dan hoor ik het graag!
was paar weken terug lang Pdatechcenter geweest,

ik heb een zwarte ipad2 maar ze hadden alleen de witte schermen van ipad2 op voorraad, en het vervangen zou ongeveer 2 uur plaatsnemen.

dus hij bod aan om een witte scherm te monteren anders moest het wachten tot op de levering van vrijdag,

ik kwam daar half 4 aan terwijl ze tot 5 uur open zijn, dus hij zei dat het morgen klaar zou zijn, maar aangezien ik 1 uur reizen ver van daar woon had ik daar geen zin in. dus is hij toch uit eindelijk gelijk aan de slag gegaan en om 17:15 , had ik mijn ipad weer in mijn handen.

een ipad2 met een witte scherm maar met een zwarte homebutton.

een unieke exemplaar, waar van er maar een paar op deze aardbol zijn

ook heeft hij er gelijk een foto van gemaakt om het op zijn website te plaatsen.

mei maand hebben ze actie waarbij je 12,5% korting krijgt dus je hebt nog 1 dag!

ik heb ook gelijk daar een nieuwe/betere hoes aangeschaft omdat die case van apple echt waardeloos zijn.

zeker een aanrader!

en nee ik heb het een tijdje geleden onderzocht maar kwam nergens anders tegen die ook scherm van je ipad2 kan vervangen. misschien is daar nu verandering in gekomen , want ik had al een ipad voordat het hier te koop was , maar aangezien er nu meer vraag naar is gekomen zal het misschien veranderd zijn


veel succes...
  #29  
Oud 30-05-11, 20:05
headout headout is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 5
Standaard

Hallo Bakii, dank voor je antwoord. De korting had ik gezien, en is nog tot 30 juni actief. Op basis van jouw review ga ik de iPad daar laten repareren. Zonde geld, maar het is niet anders.

Voor de mensen die ook de zoekfunctie van dit forum gebruiken: ook ReplaceDirect.nl heeft mogelijkheden om je iPad2 te repareren.
  #30  
Oud 30-05-11, 20:42
bakiii bakiii is offline
• iOS 5.0.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2011
Locatie: Rotterdam
Berichten: 18
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door headout Bekijk bericht
Hallo Bakii, dank voor je antwoord. De korting had ik gezien, en is nog tot 30 juni actief. Op basis van jouw review ga ik de iPad daar laten repareren. Zonde geld, maar het is niet anders.

Voor de mensen die ook de zoekfunctie van dit forum gebruiken: ook ReplaceDirect.nl heeft mogelijkheden om je iPad2 te repareren.
succes!!

nou alleen nog wachten op onze jailbreak!?!

dan kunnen we het nog een beetje goed maken door extra veel betaalde apps te downloaden
  #31  
Oud 01-12-11, 13:19
HobbeS84 HobbeS84 is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Heino
Berichten: 30
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AndreK Bekijk bericht
Apple geeft geen garantie op valbreuk helaas
Net een reparatie aan gemeld
Ook mijn scherm is kapot nadat ik hem slechts 2 dagen in huis had

Kostprijs vervangen (je krijgt een vervangende IPAD ipv je eigen IPAD retour) is € 260 in mijn geval

Ik kan het via mijn credit card aankoopverzekering als het goed is claimen

Idd erg duur voor alleen een glasvervanging (wat ze dus niet doen aldus Apple care centre NL
Kan je aangeven hoe je dit precies hebt gedaan? Mijn scherm is ook kapot.. Alleen het glas, beeld en touch doen het nog.
Ik heb contact opgenomen met Apple via de telefoon. Die adviseren mij om naar een dichtstbijzijnde Apple Reseller te gaan, voor mij Xando in Zwolle. Na telefonisch contact heb ik nu een prijsindicatie offerte gekregen van 282,01 excl. BTW dus 335,59 incl. BTW.. (voor mijn iPad 16gb Wi-Fi)

Was de 260 euro bij jou incl. BTW? En kreeg je direct een vervangende iPad?
  #32  
Oud 01-12-11, 13:37
AndreK AndreK is offline
• iOS 9.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 6
Standaard

Ik heb ook telefonisch contact opgenomen met Apple
IPAD laten ophalen (ze sturen een doos op) en een vervangend product gekregen (zelfde type IPAD)
Had voor dezelfde kunnen kiezen (met graveren wat er in de achterkant stond maar dan had ik veel langer moeten wachten dus gekozen voor een gelijkwaardige ipv herstel

Misschien dat ze de kosten omhoog hebben gegooid? maar voor mij was het nog € 260 all in (dus incl verzendkosten en BTW)
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Barst onder scherm van de 4!! xs2iphone4 iPhone algemeen 1 06-12-10 12:24
Barst in scherm wouter2190 iPhone algemeen 1 17-06-10 21:07
barst in scherm van 3gs!!! vr390 iPhone algemeen 4 17-08-09 15:43
barst scherm Iphone djvincon iPhone algemeen 2 16-10-08 13:10
barst in scherm !!! :( dj_joske Archief 4 17-07-08 13:56

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:20.