//

IPad 2 covers

IPad 2 covers discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) In de harde binnencase is praktisch geen ruimte voor speling. Dat zie je ook op het filmpje terug. Wrijving die je iPad zou kunnen beschadigen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 02-05-11, 18:34
bosaap22 bosaap22 is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 43
Standaard

In de harde binnencase is praktisch geen ruimte voor speling. Dat zie je ook op het filmpje terug. Wrijving die je iPad zou kunnen beschadigen is dus eigenlijk niet mogelijk. Vergelijk het met de NUDE van SwitchEasy. Al die cases sluiten perfect aan op je iPhone/iPad. Ben o.a. daarom altijd zeer te spreken over SwitchEasy.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 03-05-11, 12:30
Lowermate Lowermate is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 183
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bosaap22 Bekijk bericht
In de harde binnencase is praktisch geen ruimte voor speling. Dat zie je ook op het filmpje terug. Wrijving die je iPad zou kunnen beschadigen is dus eigenlijk niet mogelijk. Vergelijk het met de NUDE van SwitchEasy. Al die cases sluiten perfect aan op je iPhone/iPad. Ben o.a. daarom altijd zeer te spreken over SwitchEasy.
Zou er geen vuil tussen kunnen komen ?
Het is alleen volgens mij niet een case waar je dan even snel je ipad uit haald omdat je even zonder case wilt werken om wat voor reden dan ook.
Zou dat je ipad dan niet beschadigen ?
  #23  
Oud 03-05-11, 12:36
redlaB redlaB is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 41
Standaard

Iemand ervaringen met de otterbox defender voor de Ipad 1?
  #24  
Oud 03-05-11, 13:11
bosaap22 bosaap22 is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 43
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lowermate Bekijk bericht
Zou er geen vuil tussen kunnen komen ?
Het is alleen volgens mij niet een case waar je dan even snel je ipad uit haald omdat je even zonder case wilt werken om wat voor reden dan ook.
Zou dat je ipad dan niet beschadigen ?
Er zal vast wel iets van vuil tussen kunnen komen. Al zit er over die hardcase nog een Canvas hoes overheen. Maar volgens mij heb je dat bij elke case of skin wel.
De case is niet gemaakt om 'm dagelijks erin en eruit te halen. Dan kun je beter voor een lederen case gaan. Maar omdat je de canvas in drie standen kunt neerzetten zie ik niet zo snel een reden om 'm uit de case te halen.
  #25  
Oud 03-05-11, 13:56
Guest-20200630160007
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik heb ook vandaag de switcheasy canvas voor de ipad2 besteld. Vond de Piel Frama ook erg mooi maar die is toch meteen een stuk duurder. Bovendien begreep ik van de verkoper van de webshop dat de Switcheasy canvas functioneler is. Ben benieuwd.

Cover is weer op voorraad bij diverse webshops.
  #26  
Oud 03-05-11, 18:46
ConTrasT73 ConTrasT73 is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 4
Standaard

Zelf net als Redfox ook de Switcheasy canvas besteld, juist door alleen maar goede reviews op YouTube.....Heb hem echter nog niet binnen (gisteren besteld via appelhoes.nl).

Nog een leuke review YouTube - SwitchEasy Canvas iPad 2 Case
  #27  
Oud 03-05-11, 23:43
Lowermate Lowermate is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 183
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ConTrasT73 Bekijk bericht
Zelf net als Redfox ook de Switcheasy canvas besteld, juist door alleen maar goede reviews op YouTube.....Heb hem echter nog niet binnen (gisteren besteld via appelhoes.nl).

Nog een leuke review YouTube - SwitchEasy Canvas iPad 2 Case
Ik geef toe, mooie review. Buitenkant is dus eigenlijk een soort van stoffen omhulsel ?
Voordeel van deze case is denk ik ook de automatische aan/uit functie zoals de smartcover van Apple heeft en daarbij meerdere standen om je iPad neer te zetten. Maakt je iPad denk ik wel wat dik maar dat is onontkomelijk bij deze case .
Een Apple keyboard zou ik dan evt later erbij kunnen kopen.

De zaggmate die ik ook erg mooi vind heeft als voordeel dat je altijd een toetsenbord bij je hebt. Maakt je iPad dan weer minder bulky.
De meeste webshops hebben de switheasy niet op voorraad toch voor zover ik kan zien ( behalve appelhoes.nl maar hoe snel ze leveren ?).
Of bij switcheasy zelf. Met huidige dollarkoers iets voordeliger denk ik
  #28  
Oud 05-05-11, 17:26
ConTrasT73 ConTrasT73 is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 4
Standaard

Het is inderdaad een stoffen (Canvas) omhulsel.

2 mei om 22:30 uur de zwarte Switcheasy besteld bij Appelhoes.nl, vandaag 5 mei afgeleverd. Kosten 49,95 incl. verzendkosten.

Eerste indruk is zeer goed. Ziet er kwalitatief goed uit, iPad past er perfect in en alle knoppen en aansluitingen zijn goed bereikbaar. Smartcover functie werkt perfect, in stand mode staat de iPad zeer stabiel.
  #29  
Oud 05-05-11, 18:45
Lowermate Lowermate is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 183
Standaard

De knoop doorgehakt.
Vandaag de switcheasy canvas black besteld bij appelhoes.nl
Benieuwd wanneer ik hem ontvang en hoe mijn ervaring met de case zal zijn.
Misschien wel morgen. Volgens de site zou je hem de dag na bestelling moeten ontvangen (mits voor 17.30 besteld).
  #30  
Oud 06-05-11, 11:13
shapezzz's schermafbeelding
shapezzz shapezzz is offline
• iOS 10.1.1
• 10.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 691
Standaard

Ik ga ook voor de SwitchEasy Canvas case, heb er nu zolang een hardcover van Logic3 omheen maar deze vind ik totaal niet prettig in de hand liggen.
  #31  
Oud 08-05-11, 00:10
Lowermate Lowermate is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 183
Standaard

Zoals gezegd afgelopen donderdag de switcheasy Canvas Black besteld en de dag erna al ontvangen.
Ben er tot nu toe zeer tevreden mee. Vind de Canvas hoes mooi.
Ok, het maakt je iPad iets dikker maar de case is met zijn verschillende standen erg functioneel.
Nog even kijken wanneer ik er een Apple keyboard bij ga kopen

Is het trouwens aan te raden om de screen protector erop te plakken ?
  #32  
Oud 09-05-11, 17:53
ConTrasT73 ConTrasT73 is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 4
Standaard

Hmmm ben met die screenprotector aan de slag geweest, het kan aan mij liggen maar zoon ding krijg je er nooit fatsoenlijk op. Na wederom een mislukte poging was de prullenbak nog de enige optie.

Heb mijn iPad 1 altijd gebruikt zonder protector (zat uiteraard wel een case omheen) en ondanks regelmatig poetsen van het glas zit er nog geen schrammetje op. Denk dus dat dat de screenprotector geen toegevoegde waarde heeft tenzij je de iPad heel erg misbruikt..........

Over de switcheasy nog steeds heel tevreden. Minpunten zijn dat hij niet in portrait mode kan staan (rechtop), foto/film wordt een stuk lastiger en het verwijderen van de switcheasy is not that easy.....
  #33  
Oud 09-05-11, 23:16
Lowermate Lowermate is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 183
Standaard

Dan laat ik voorlopig de screenprotector voorlopig maar voor wat het is als het inderdaad zo lastig erop te plakken is.

Waarom zou je je iPad er elke keer uithalen ? Het is wel wat lastig denk ik ja, maar voorlopig laat ik de iPad ook in de case.

Klopt je kan met de switcheasy case je iPad niet in portrait mode zetten.
Dat is iets waardoor ik nog twijfelde tussen de switcheasy met los keyboard of de zaggmate waarbij je de iPad ook in portrait mode kan neerzetten.
Ik dacht later wel dan heb je altijd je keyboard bij je ook al heb je daar soms geen behoefte aan.

Oh ja, de case heeft 3 rechtop standen maar de stand waarbij de iPad het meest rechtop staat is het minst stevig omdat ie daarbij gauw uit de rand schiet.

Laatst gewijzigd door Lowermate; 09-05-11 om 23:19.
  #34  
Oud 09-05-11, 23:40
Fuchsia-Freak's schermafbeelding
Fuchsia-Freak Fuchsia-Freak is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 14
Standaard

Ik heb een 2 weekjes geleden een hardcase gevonden die werkt ism de smart cover.

De case is te vinden op Ebay.aus , omgerekend heeft het me inclusief verzendkosten nog geen 20 euri gekost.

Ik heb de case nu een week ofzo in gebruik.
En ben er meer dan tevreden over!
Eindelijk een fatsoenlijke hardcase voor me ipad 2.
De pasvorm is Perfect , alle uitsparingen voor de smartcover /speaker etc zijn Spot-On!
En bovendien klikt de case heel fijn om de ipad heen.(je hoort de case ook egt vast klikken)
De case laat geen krassen of sporen achter , en de smartcover werkt nog steeds perfect.
Geen problemen met aansluiten ten opzichte van de smart cover. (bijv bij de hoeken van het scherm)


De verkoper heet Ipader op ebay de verzending was +/- een weekje
Overall vind ik de case zijn geld meer dan waard , erg fijn om te weten dat de achterkant krasvrij zal blijven (als de ipad bijv in mijn tas zit)


Een paar foto's >



__________________
Iphone 3GS 16GB WIT - {FW=4.3.1}{JB} / Iphone 4 16GB WIT - {FW=4.3.3}{JB}
Ipad-2 64GB Wi-Fi WIT - {FW=4.3.1}{JB NogNi}
  #35  
Oud 11-05-11, 23:53
thunder thunder is offline
• iOS 13.2.3
• iPadOS 13.2.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Enschede
Berichten: 77
Standaard

Nadat ik gister een reservering heb gedaan bij MediaMarkt voor een Ipad 2, heb ik natuurlijk ook alvast online een hoes besteld. Heb gekozen voor een Targus VersaVu THZ045EU. Hier een linkje: Targus VersaVu

Zodra ik beide binnen heb zal ik laten weten hoe die bevalt.
  #36  
Oud 15-05-11, 22:14
Lowermate Lowermate is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 183
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thunder Bekijk bericht
Nadat ik gister een reservering heb gedaan bij MediaMarkt voor een Ipad 2, heb ik natuurlijk ook alvast online een hoes besteld. Heb gekozen voor een Targus VersaVu THZ045EU. Hier een linkje: Targus VersaVu

Zodra ik beide binnen heb zal ik laten weten hoe die bevalt.
Ziet er mooi uit.
Bij deze kan je je iPad dus ook in portrait mode zetten?
Dat is dan weer een voordeel bij deze case.
  #37  
Oud 16-05-11, 10:10
Spoiler Spoiler is offline
• iOS 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 7
Standaard

Zojuist een shield (invisible)van Zagg gekocht om de achterkant van m'n iPad 2 te beschermen. Het enige waar ik nog mee zit is of de de iPad met shield in de originele dock van apple past?

Zijn er mensen die hier al ervaringen mee hebben?
  #38  
Oud 16-05-11, 10:28
linda_menkhorst linda_menkhorst is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 69
Standaard

Ik heb nu sinds een week een Smart Cover Partner Case Hoes voor iPad 2 same met de smartcover, bevalt erg goed, voordelen van de smartcover en het ziet er goed uit.
  #39  
Oud 17-05-11, 23:15
simonamoraal simonamoraal is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 8
Standaard

Ik zit te denken aan een full body shield en daarbij de smart cover, werkt dit samen? Ik neem aan dat dit de magneten niet in de weg staat.
Weet iemand of het verschil van shields groot is wat betreft zagg of body guardz? En of de een makkelijker te bevestigen is dan de ander..?

Bedankt alvast!

Laatst gewijzigd door simonamoraal; 17-05-11 om 23:25.
  #40  
Oud 19-05-11, 10:30
bosaap22 bosaap22 is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 43
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door simonamoraal Bekijk bericht
Ik zit te denken aan een full body shield en daarbij de smart cover, werkt dit samen? Ik neem aan dat dit de magneten niet in de weg staat.
Weet iemand of het verschil van shields groot is wat betreft zagg of body guardz? En of de een makkelijker te bevestigen is dan de ander..?

Bedankt alvast!
Ik weet dat de BodyGuardz iPad 2 protector prima samengaat met een Apple Smartcover. Kun je dus heel goed combineren!
Daarnaast komt BodyGuardz vaak iets beter uit de test dan de Zagg protectors. Die deze review van iPhoneclub.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: Album covers beolatin iTunes 4 09-04-10 15:30
3D geprinte iPhone covers! briangarret iPhone accessoires en onderdelen 1 11-01-10 23:50
iPhone covers en accessoires. Robbor iPhone accessoires en onderdelen 41 11-01-10 12:14
Album Covers Apart Rotje333 iPhone algemeen 2 10-01-10 23:51
Muziek: liedjes covers cilic Muziek, foto & video 6 04-10-08 13:03

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:16.