//

zijn er eigenaars van ipad 2 die geen backlight bleeding hebben

zijn er eigenaars van ipad 2 die geen backlight bleeding hebben discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik vraag me af waarom mensen er meteen mee terug gaan. Je hebt toch een jaar garantie? (eigenlijk zelfs 2 jaar). Dus blijf hem lekker ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #41  
Oud 10-04-11, 23:55
Nisei Nisei is offline
• iOS 4.3.2
• 4.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 42
Standaard

Ik vraag me af waarom mensen er meteen mee terug gaan. Je hebt toch een jaar garantie? (eigenlijk zelfs 2 jaar).
Dus blijf hem lekker gebruiken en stoort het je over driekwart jaar nog steeds zo erg dan ga je er dan mee terug.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #42  
Oud 11-04-11, 11:36
ProMac ProMac is offline
• iOS 4.3.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Amersfoort
Berichten: 166
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nisei Bekijk bericht
Ik vraag me af waarom mensen er meteen mee terug gaan. Je hebt toch een jaar garantie? (eigenlijk zelfs 2 jaar).
Dus blijf hem lekker gebruiken en stoort het je over driekwart jaar nog steeds zo erg dan ga je er dan mee terug.
Ik los die dingen liever meteen op... Je weet nooit wanneer er weer een nieuwe iPad komt. En omdat ik die dan ook weer moet hebben Dus wil ik dan wel een iPad ZONDER backlight bleeding kunnen verkopen, omdat het nu een bekend "issue" is en mensen daar echt wel op letten als ze die straks 2e hands iPad 2 kopen... snappie
__________________
iPad 2 Wi-Fi + 3G 64GB Black | iPhone 4 32GB | Apple TV 2G | MacBook Pro 17" 2x 2,93 Ghz 4GB DDR3 | iPod Nano 2G 8GB Black
  #43  
Oud 15-04-11, 12:38
SMRF's schermafbeelding
SMRF SMRF is offline
• iOS 4.3.2
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 51
Standaard

Heb die van mij ook maar teruggebracht naar Mycom. Binnen 8 dagen krijg je een omruiling, daarna kom je in het reparatieproces terecht en heb je kans dat je een refurb of je eigen ipad gerepareerd terugkrijgt. Alhoewel me dat sterk lijkt omdat ze vast nog geen gerepareerde iPads op voorraad hebben.

Die 8 dagen omruiltermijn lijkt me een goede reden om het zo snel mogelijk te doen. Heb alleen één probleem: toen ik de iPad uit de verpakking haalde vielen me twee miniscule deukjes op in de aluminium rand om het scherm. De deukjes zitten tegen het scherm aan, lijkt wel alsof iemand twee keer met een schroevendraaiertje het scherm even heeft opgelicht. Bij Mycom vroegen ze waarom ik dat niet eerder had gemeld. Dus ik vertelde dat ik het nu kwam melden, binnen acht dagen na aanschaf en dat me dat wel voldoende leek. iPad is nu opgestuurd naar het hoofdkantoor om de omruiling goed te keuren en wordt daarna via Apple afgehandeld... Ben benieuwd. Als ik na een uur terug was gegaan in plaats van na 7 dagen hadden ze hetzelfde kunnen melden, dat ze niet kunnen beoordelen hoe die deukjes daar komen. Betekent misschien wel dat ik voortaan niet meer wacht tot thuis voordat ik een verpakking openmaak.
  #44  
Oud 15-04-11, 14:40
Nisei Nisei is offline
• iOS 4.3.2
• 4.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 42
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SMRF Bekijk bericht
Heb alleen één probleem: toen ik de iPad uit de verpakking haalde vielen me twee miniscule deukjes op in de aluminium rand om het scherm. De deukjes zitten tegen het scherm aan, lijkt wel alsof iemand twee keer met een schroevendraaiertje het scherm even heeft opgelicht.
Zaten die deukjes heel toevallig links onder de Home knop? Dat heb ik nl ook. Het is zeer minuscuul maar ze zitten er wel...
  #45  
Oud 15-04-11, 16:10
SMRF's schermafbeelding
SMRF SMRF is offline
• iOS 4.3.2
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 51
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nisei Bekijk bericht
Zaten die deukjes heel toevallig links onder de Home knop? Dat heb ik nl ook. Het is zeer minuscuul maar ze zitten er wel...
Inderdaad, onder de homeknop, maar rechts bij mij! Gelukkig ben ik iig niet de enige (vervelend voor jou natuurlijk). Gaat mij niet zozeer om die deukjes, daar kan ik wel mee leven, maar als die een reden zijn voor Apple of Mycom om de omruiling te weigeren ben ik er goed ziek van!
  #46  
Oud 15-04-11, 17:54
Nisei Nisei is offline
• iOS 4.3.2
• 4.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 42
Standaard

Nou dan weet je nu dus dat het vaker voorkomt en kun je dat tegen ze zeggen. Desnoods stuur ik je foto's van die van mij zodat je het kan laten zien.
  #47  
Oud 15-04-11, 21:49
SMRF's schermafbeelding
SMRF SMRF is offline
• iOS 4.3.2
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 51
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nisei Bekijk bericht
Nou dan weet je nu dus dat het vaker voorkomt en kun je dat tegen ze zeggen. Desnoods stuur ik je foto's van die van mij zodat je het kan laten zien.
Eerst maar even kijken wat Apple gaat doen. Kreeg net bericht dat ie aangemeld is voor vervanging of reparatie. Maar wel bedankt voor het aanbod alvast!!
  #48  
Oud 20-04-11, 22:22
SMRF's schermafbeelding
SMRF SMRF is offline
• iOS 4.3.2
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 51
Standaard

Terugbrengen naar Mycom was niet handig. Ze hebben hem aangemeld bij Apple als privepersoon. Hebben blijkbaar geen idee wat ze met Appleproducten moeten, terwijl hun winkel er vol mee staat. Volgens de verkoper was ik de eerste die ooit bij Mycom was teruggeweest met een appleproduct. Natuurlijk.... De Ups medewerker die er door apple op uit is gestuurd om de ipad op te halen is doodleuk bij mij thuis langsgeweest. Mycom is het blijkbaar niet gelukt om hun winkeladres op te geven als afhaaladres. Heb met apple contact opgenomen en werd geadviseerd de ipad weer op te halen bij mycom. Heb ik maar gedaan. Vandaag is ups nog eens langsgeweest en de ipad ligt nu bij apple. Ben je zo vijf dagen verder zonder dat je wat wijzer wordt. Mycom bedankt.
  #49  
Oud 20-04-11, 22:26
iWiefring's schermafbeelding
iWiefring iWiefring is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Limburg (NL)
Berichten: 2.133
Stuur een bericht via MSN naar iWiefring
Standaard

Ik heb er dus helemaal geen last van, alleen in het begin heel licht, maar is bij mij volledig weggetrokken!
__________________
"Nothing will ever end war unless the people themselves refuse to go to war." -Albert Einstein
  #50  
Oud 21-04-11, 17:10
ProMac ProMac is offline
• iOS 4.3.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Amersfoort
Berichten: 166
Standaard

Ik kon maandag m'n 2e iPad 2 ophalen en ook deze gewoon weer last van bleeding, maar wel een stuk minder dan m'n eerste dus ik hou deze wel...

Wat me trouwens wel opvalt / irriteert is dat ik nog geen 1 iPad heb gehad die niet beschadigt is. Mijn iPad 1 had plekjes van beschadiging en m'n eerste iPad 2 weer en nu mijn tweede iPad 2 ook weer. Snap niet dat ze er normaal mee om kunnen gaan zodat ie zonder beschadiging bij de consument kan komen...
  #51  
Oud 21-04-11, 19:41
flappah flappah is offline
• iOS 13.3.1
• iPadOs 13.3.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 591
Stuur een bericht via MSN naar flappah Stuur een bericht via Yahoo naar flappah
Standaard

Mijn iPad2 heeft geen enkel probleem.
  #52  
Oud 23-04-11, 01:06
SMRF's schermafbeelding
SMRF SMRF is offline
• iOS 4.3.2
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 51
Standaard

Ik krijg een nieuwe, dus die twee deukjes in de rand blijken geen reden om een vervanging te weigeren. Nu maar hopen dat ik er een krijg zonder bleed. Je weet nooit, ze schijnen te bestaan....
  #53  
Oud 23-04-11, 10:42
iWiefring's schermafbeelding
iWiefring iWiefring is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Limburg (NL)
Berichten: 2.133
Stuur een bericht via MSN naar iWiefring
Standaard

Zoiezo vind ik het niet hinderlijk!
  #54  
Oud 23-04-11, 16:15
SMRF's schermafbeelding
SMRF SMRF is offline
• iOS 4.3.2
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 51
Standaard

Voor een deel is dat natuurlijk maar net of je het hinderlijk vindt, maar de ene ipad is de andere niet en bij mij was het behoorlijk aanwezig.
  #55  
Oud 23-04-11, 16:32
iWiefring's schermafbeelding
iWiefring iWiefring is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Limburg (NL)
Berichten: 2.133
Stuur een bericht via MSN naar iWiefring
Standaard

Bij mij was het in het begin ook wel merkbaar, maar is het na verloop van tijd weggetrokken, en nu heb ik er dus helemaal geen last meer van. Maar met m'n iPad 1 heb ik er weer wel last van..
  #56  
Oud 23-04-11, 17:12
pinokkia pinokkia is offline
• iOS 8.1.2
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 303
Standaard

Mijn witte iPad 2 16GB Wi-Fi van de release datum 25 maart had wel bleeding. Die heb ik voor 2 dagen maar verkocht via de marktplaats. Vandaag kon ik mijn zwarte iPad 2 16GB Wi-Fi ophalen in de winkel. Deze heeft absoluut geen last van bleeding, pixel fouten etc. Ik heb deze zwarte iPad 2 16GB Wi-Fi getest in het pikke donker in de kelder met 100% helderheid.
  #57  
Oud 26-04-11, 10:36
Bimmer Bimmer is offline
• iOS 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 83
Standaard

In tegenstelling tot mijn Ipad heeft mijn zwarte 32GB3G versie er heel veel last van. Ook zichtbaar bij games/ films met veel zwart. Ben ik een zeurpiet? Ik vind van niet voor een apparaat van 700 euro.
  #58  
Oud 26-04-11, 10:38
iWiefring's schermafbeelding
iWiefring iWiefring is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Limburg (NL)
Berichten: 2.133
Stuur een bericht via MSN naar iWiefring
Standaard

Als je het inderdaad erg hinderlijk vind is het enige advies wat ik je kan meegeven, ga terug naar de winkel!
  #59  
Oud 27-04-11, 22:15
Fuchsia-Freak's schermafbeelding
Fuchsia-Freak Fuchsia-Freak is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 14
Standaard

Mijn ipad heeft het ook , met de "test" is het heel duidelijk te zien.
Op 2 hoeken van het scherm en onderin een plek.
Maarjha mijn naar wit omgebouwde iphone 4 heeft het ook

Maar het is totaal niet zichtbaar met films en/of games niet op de Ipad en iphone.
Dus in die zin stoor ik mij er helemaal niet aan.

Meschien dat ik eens nog een app/film of functie vind waarbij het wel te zien is.
Maar zolang het zo is , blijft deze Ipad mooi hier
Aan de verhalen te horen/lezen , krijg je 9 van de 10 keer een ipad met hetzelfde probleem terug.
Zolang de garrantie nog loopt , kan die altijd ingewisseld worden dus wie weet....
__________________
Iphone 3GS 16GB WIT - {FW=4.3.1}{JB} / Iphone 4 16GB WIT - {FW=4.3.3}{JB}
Ipad-2 64GB Wi-Fi WIT - {FW=4.3.1}{JB NogNi}
  #60  
Oud 27-04-11, 23:09
SMRF's schermafbeelding
SMRF SMRF is offline
• iOS 4.3.2
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 51
Standaard

Heb vandaag een vervangende iPad gekregen. Na lang wachten door verkeerde adressering en een heleboel telefoontjes met Apple en UPS hierover ben ik zelf maar naar een UPS kantoor gereden om de iPad op te halen. Ter compensatie van deze ellende heeft Apple wel een leuk gebaar gemaakt door me een gratis accessoire aan te bieden. Heb het zelf voorgesteld en er werd direct op ingehaakt. Kijk, dat is dan ook weer Apple, ze willen hoe dan ook een goede naam behouden en van mij mogen ze
Maar ja, dan weer terug naar de vervangende iPad. Ook deze heeft helaas wat last van backlight bleeding. Minder dan de vorige, maar toch... In elk geval geen vreemde deukjes in de rand die de vorige wel had. Voorlopig leg ik me er maar bij neer dat het zo is, zal proberen er niet te veel op te letten.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ipad (1) backlight bleeding Misterv iPad algemeen 0 09-05-11 23:58
Het hebben van een iTouch, iPhone en iPad wassenaar iTunes 3 21-11-10 19:47
Zijn er ook leden die positief over T-Mobile zijn? oblomov Odido (T-Mobile) 117 14-05-10 17:15
Die moet je hebben BjornD Archief 2 10-01-10 21:12
AnySIM 1.1 werkt met iPhones die zijn gedowngrade van 1.1.1 naar 1.0.2 EricJ Archief 6 18-10-07 09:03

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:34.