//

Ipad2 - 32 of 64 gig

Ipad2 - 32 of 64 gig discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Apps raak je nooit kwijt (behalve als je ze uit iTunes knikkert, maar dan kun je ze opnieuw gratis downloaden, zie aankoopgeschiedenis op je account). ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #41  
Oud 25-04-11, 00:31
Macaap's schermafbeelding
Macaap Macaap is offline
• iOS 9.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: Groningen
Berichten: 118
Standaard

Apps raak je nooit kwijt (behalve als je ze uit iTunes knikkert, maar dan kun je ze opnieuw gratis downloaden, zie aankoopgeschiedenis op je account). Iphone en iPad zijn losstaande apparaten en worden dus totaal apart gezien. Hebben ook allebei een eigen reservekopie.
Je apps staan in iTunes en je kan eerst de iPhone aansluiten en syncen met zijn eigen instellingen en apps en daarna je iPad. K geloof dat je ze zelfs tegelijk kan aansluiten, heb ik echter nog niet geprobeerd.
Zoals gezegd ziet iTunes dit als aparte apparaten, je moet niet op 1 account 2 verschillende iphones gaan aansluiten, die fout heb ik een x gemaakt, ging helemaal mis.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #42  
Oud 25-04-11, 00:51
Lowermate Lowermate is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 183
Standaard

ok. macaap
Dank voor je uitleg
  #43  
Oud 25-04-11, 09:15
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Macaap Bekijk bericht
Zoals gezegd ziet iTunes dit als aparte apparaten, je moet niet op 1 account 2 verschillende iphones gaan aansluiten, die fout heb ik een x gemaakt, ging helemaal mis.
Ik heb op één account twee iPhones en twee iPads en dat gaat helemaal goed.
  #44  
Oud 25-04-11, 13:06
Macaap's schermafbeelding
Macaap Macaap is offline
• iOS 9.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: Groningen
Berichten: 118
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Ik heb op één account twee iPhones en twee iPads en dat gaat helemaal goed.
Dat zou kunnen, wat ik bedoel is dat ik de iPhone van een vriend (die zijn iPhone normaal op zijn eigen pc en eigen account heeft) aan had gesloten op mijn Mac met mijn account open, toen flipte hij.
  #45  
Oud 25-04-11, 13:11
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Macaap Bekijk bericht
Dat zou kunnen, wat ik bedoel is dat ik de iPhone van een vriend (die zijn iPhone normaal op zijn eigen pc en eigen account heeft) aan had gesloten op mijn Mac met mijn account open, toen flipte hij.
Ook dat is hier geen probleem. Ik heb hier al een tiental iPhones aangesloten op mijn iMac/MacBook van vrienden die met Windows geen JB voor mekaar krijgen. Werkt allemaal perfect.
  #46  
Oud 25-04-11, 21:19
Lowermate Lowermate is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 183
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Macaap Bekijk bericht
Gebruik zelf wireless kb van Apple (werkt top!) ism smartcover.
Zaggmate heb ik geen ervaring mee.
Mag ik vragen, heb je jouw ipad aan de voor- en achterkant ook nog beschermd met folie (full body skin).
Met de smartcover heb je geen bescherming aan de achterkant.
  #47  
Oud 25-04-11, 22:09
Macaap's schermafbeelding
Macaap Macaap is offline
• iOS 9.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: Groningen
Berichten: 118
Standaard

Nee, heb ik niet. Achterkant is bij mij in dagelijks gebruik niet krasgevoelig. Vind sowieso stickers op een iPad/ iPhone geen gezicht. Zijn het vele niet mee eens, maar vind t niet nodig, het blijft ook een gebruiksvoorwerp. Thuis zit meestal de smartcover erop. Onderweg gaat hij MET smartcover in mijn Sena Ultraslim (sleeve). Neemt geen ruimte in maar kan hem zonder nadenken in mijn tas drukken. Ideaal.
Heb sinds de release al een iPhone 4 en die heeft nog geen 1 kras en gebruik hem zonder stickers. Als hij in broekzak met sleutels oid gaat, dan gaat ook mijn iPhone in een Sena Ultraslim (sleeve)
  #48  
Oud 25-04-11, 23:04
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

De achterkant van de iphone 4; tjah, ik ben er wel voorzichtig mee maar soms gebeurt het wel eens dat er een bankkaart ofzo tegen scheurt of dan toch eens per ongeluk een muntstuk, de achterkant van de iphone 4 is op zich wel krasgevoelig vind ik.
De ipad 2 daarentegen is veel beter dankzij die metalen achterkant, een metalen achterkant kan beter tegen krassen dan de achterkant van de iphone 4.
Maar ik snap niet zo goed waarom mensen daar zo'n drama van maken? Het is het binnenste dat telt toch, zolang dat maar niet kapot is of wat fouts aan is, door wat krassen op mijn achterkant kan ik deze nog perfetc verkopen en gebruiken en moet ik deze nooit binnen steken .
Ik gebruik dan ook geen protectors
  #49  
Oud 26-04-11, 00:28
Lowermate Lowermate is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 183
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Macaap Bekijk bericht
Nee, heb ik niet. Achterkant is bij mij in dagelijks gebruik niet krasgevoelig. Vind sowieso stickers op een iPad/ iPhone geen gezicht. Zijn het vele niet mee eens, maar vind t niet nodig, het blijft ook een gebruiksvoorwerp. Thuis zit meestal de smartcover erop. Onderweg gaat hij MET smartcover in mijn Sena Ultraslim (sleeve). Neemt geen ruimte in maar kan hem zonder nadenken in mijn tas drukken. Ideaal.
Heb sinds de release al een iPhone 4 en die heeft nog geen 1 kras en gebruik hem zonder stickers. Als hij in broekzak met sleutels oid gaat, dan gaat ook mijn iPhone in een Sena Ultraslim (sleeve)
Dat is ook wel handig ja, zo'n sleeve in combinatie met de smartcover (en Apple keyboard).
Het voordeel van een combi hoes/keyboard vind ik dan weer wel dat de iPad iets rechterop staat bij het typen.

Had je nog de link van de zaggmate bekeken ?
Ik moet nog kijken of ik wat reviews kan vinden
  #50  
Oud 26-04-11, 20:59
Macaap's schermafbeelding
Macaap Macaap is offline
• iOS 9.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: Groningen
Berichten: 118
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lowermate Bekijk bericht
Dat is ook wel handig ja, zo'n sleeve in combinatie met de smartcover (en Apple keyboard).
Het voordeel van een combi hoes/keyboard vind ik dan weer wel dat de iPad iets rechterop staat bij het typen.

Had je nog de link van de zaggmate bekeken ?
Ik moet nog kijken of ik wat reviews kan vinden
Had de link idd bekeken, had hem eerder gezien, vind hem er zeker strak uit zien. Vind persoonlijk een los kb praktischer, hoeft hij niet altijd in dezelfde houding.
Met de smartcover kun je de iPad in landscape zowel een beetje schuin als bijna rechtop zetten (als de zagg). Zelf wil ik graag nog een Dock erbij om de iPad ook rechtop te kunnen zetten in de lengte.
  #51  
Oud 26-04-11, 23:23
Lowermate Lowermate is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 183
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Macaap Bekijk bericht
Had de link idd bekeken, had hem eerder gezien, vind hem er zeker strak uit zien. Vind persoonlijk een los kb praktischer, hoeft hij niet altijd in dezelfde houding.
Met de smartcover kun je de iPad in landscape zowel een beetje schuin als bijna rechtop zetten (als de zagg). Zelf wil ik graag nog een Dock erbij om de iPad ook rechtop te kunnen zetten in de lengte.
Nee dat is zo, met een los kb kan je je ipad inderdaad overal neerzetten met het keyboard op je schoot. Staat je ipad wel iets verder van je af.
Mijn ervaring tot nu toe met een hoes/keyboard zoals de kensington is, dat ik het op zich wel prettig vind dat ik (zoals nu) het keyboard op mijn schoot heb staan met de ipad rechtop en het scherm dus wat dichterbij.
De zaggmate voor de ipad 2 heeft geloof ik ook dat het ipad scherm aangaat als je hem uit de zaggmate haalt.
Was vanmiddag nog even bij icenter in amsterdam en het toetsenbord is in ieder geval prettiger dan de kensington. Toetsen zitten wel iets dichter op elkaar.
Dat is dan weer anders dan bij het apple keyboard waarbij dit toetsenbord wat breder is.

Ik zal van de week vragen of ik een tijdje op het apple kb van mijn oudste zoon mag typen.
Dan kom er vast wel uit
  #52  
Oud 26-04-11, 23:36
Macaap's schermafbeelding
Macaap Macaap is offline
• iOS 9.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: Groningen
Berichten: 118
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lowermate Bekijk bericht
Nee dat is zo, met een los kb kan je je ipad inderdaad overal neerzetten met het keyboard op je schoot. Staat je ipad wel iets verder van je af.
Mijn ervaring tot nu toe met een hoes/keyboard zoals de kensington is, dat ik het op zich wel prettig vind dat ik (zoals nu) het keyboard op mijn schoot heb staan met de ipad rechtop en het scherm dus wat dichterbij.
De zaggmate voor de ipad 2 heeft geloof ik ook dat het ipad scherm aangaat als je hem uit de zaggmate haalt.
Was vanmiddag nog even bij icenter in amsterdam en het toetsenbord is in ieder geval prettiger dan de kensington. Toetsen zitten wel iets dichter op elkaar.
Dat is dan weer anders dan bij het apple keyboard waarbij dit toetsenbord wat breder is.

Ik zal van de week vragen of ik een tijdje op het apple kb van mijn oudste zoon mag typen.
Dan kom er vast wel uit
Als je op schoot wil werken is dit idd een mooie oplossing.
Heb eerder wel eens wat gelezen over de zaggmate, schijnt dat je wel rekening moet houden met de opstaande rand waar de iPad normaal in ligt, schijnt niet voor iedereen prettig te zijn omdat je op de randen 'leunt' als je typt.
iPad is wel mooi beschermd als je hem hierin vervoerd.
  #53  
Oud 27-04-11, 20:58
RudydG RudydG is offline
• iOS 10.0.2
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Lint Belgie
Berichten: 173
Standaard

Van 16gb naar 32gb kost 100€, krijg je 16gb voor.
Van 32gb naar 64gb kost ook 100€, maar je krijgt er 32gb voor!!
Dus eigenlijk is de 64gb de meest economische versie als je toch dat ietsje meer wilt.
  #54  
Oud 28-04-11, 11:12
jap74's schermafbeelding
jap74 jap74 is offline
• iOS 14.4
• iPadOS 14.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 800
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RudydG Bekijk bericht
Van 16gb naar 32gb kost 100€, krijg je 16gb voor.
Van 32gb naar 64gb kost ook 100€, maar je krijgt er 32gb voor!!
Dus eigenlijk is de 64gb de meest economische versie als je toch dat ietsje meer wilt.
Fantastische redenering! Hetzelfde geld natuurlijk voor BMW's. Eigenlijk ben je stom als je een 1 serie koopt. Want voor een paar duizend EUR meer heb je een 3 serie en de stap naar een 5 serie is dan eigenlijk ook relatief goedkoop

Het gaat er natuurlijk om wat je gebruikt en hoeveel geld je uit wilt geven voor een iPad. 64GB en 3G is het topmodel. En inderdaad, je kunt nooit genoeg geheugen hebben. Maar het verschil tussen de 16GB en 64GB is best fors. Dus het blijft een budgetaire afweging.

Ik heb zelf een 16GB en dit is voor mij ruim voldoende. Er zitten drie redelijk grote games op, 8 afleveringen van een tv serie en drie films. En nog is hij niet vol. Mijn muziek staat op mijn iPhone. Het is een kwestie van af en toe je iPad opschonen. Films die ik heb gezien gooi ik er weer af. Games die ik heb uitgespeeld gaan ook weg en Apps die ik nooit gebruik worden ook verwijderd. Onderweg gebruik ik mijn iPhone en op reis mijn iPad (via Wi-Fi - er zijn tegenwoordig zo veel hotspots en ieder hotel heeft Wi-Fi). Voor lange reizen zet ik zo veel mogelijk films op mijn iPad. Als ik ze heb bekeken gooi ik ze er af. In mijn hotel huur ik via iTunes weer nieuwe films voor de terugreis. En als ik dan toch die Game wil spelen die ik al had gekocht, maar niet op mijn iPad heb staan, download ik deze gewoon opnieuw via mijn iPad. Daar hoef je nl niet nog eens voor te betalen.

Het blijft inderdaad een persoonlijke keuze.
  #55  
Oud 28-04-11, 13:43
Lowermate Lowermate is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 183
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Macaap Bekijk bericht
Als je op schoot wil werken is dit idd een mooie oplossing.
Heb eerder wel eens wat gelezen over de zaggmate, schijnt dat je wel rekening moet houden met de opstaande rand waar de iPad normaal in ligt, schijnt niet voor iedereen prettig te zijn omdat je op de randen 'leunt' als je typt.
iPad is wel mooi beschermd als je hem hierin vervoerd.
Qua opstaande rand. Zoiets had ik gelezen ja. Ik denk wel normaal gesproken je handen met dit toetsenbord toch aardig naast elkaar hebt met typen zodat je die randen niet raakt. Ik weet het niet zeker.

Qua bescherming is de zaggmate denk ik ook wel goed. Ik neem aan dat het scherm niet direkt op het toetsenbord ligt en dat het de ipad stevig tegen de opstaande rand zit zodat ie niet omvalt als je hem op je schoot hebt.

Ik moet eens kijken of ik de zaggmate ergens in een winkel kan vinden. Zou mooi zijn als ik het toetsenbord kon uittesten.
Op zich heeft de Kennsington veel voordelen, hoes, rechtop kunnnen zetten maar de aanslag op het toetsenbord is iets minder.

De combi smartcover / apple keybord speelt bij mij ook nog mee alleen dan kan je de ipad niet rechtop op je schoot zetten maar zou je hem op tafel moeten zetten.
Voordeel apple keyboard: toetsen iets verder uit elkaar.

Wordt vervolgd.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
8 gig of 16 gig? Jakje Koopinformatie Nederland 8 24-09-10 00:16
8.5 gig synchen digibeet iTunes 5 21-09-10 18:35

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:17.