//

Met me handen in me haren

Met me handen in me haren discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Wie kan mij tips geven. Ik zoek nu een compu voor zakelijk gebruik. Als ik lange stukken tekst moet lezen of bewerken is een e-reader ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 04-05-11, 10:42
gregre gregre is offline
 
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: x
Berichten: 118
Standaard Met me handen in me haren

Wie kan mij tips geven.

Ik zoek nu een compu voor zakelijk gebruik. Als ik lange stukken tekst moet lezen of bewerken is een e-reader perfect. Rustig screen, heel anders dan de ipad. Ik reis ook veel en heb een optimale internet verbinding nodig, ipad 1 blijft ver achter in dit gebruik dan normale laptoppers. Multitasken is verplicht. Totaal geen games, foto functies. Formaat van ipad 1 is ideaal, vooral de touchscreen. In t verleden flybook (kpn) gebruikt welke via de telefoon werkte en dit vond ik waardeloos. Hij moet ook skype aankunnen. Een openklappende laptop vind ik onhandig vind het concept van ipad of n android echt veel handiger, kan bij wijze v spreken in mn handtasje. Ken je andere forums waar ik deze scream zou kunnen plaatsen ? Bestaat zo een apparaat welke ik zoek, heb je advies, of weet je een adviesburo, ik zit echt met me handen in me haren
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-05-11, 10:54
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Mijn advies:

1. Een iPad 2 Wi-Fi+3G.

Of

2. Een MacBook Air 11 inch.

Of allebei.
__________________
Geen hulpvragen via PM. Stel je vraag op het forum, hebben anderen er ook iets aan.
  #3  
Oud 04-05-11, 11:36
jap74's schermafbeelding
jap74 jap74 is offline
• iOS 14.4
• iPadOS 14.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 800
Standaard

Inderdaad: iPad of MacBook Air. iPad 1 of 2 lijkt me om het even. Een iPad 1 is denk ik niet meer te koop.
  #4  
Oud 04-05-11, 13:52
gregre gregre is offline
 
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: x
Berichten: 118
Standaard

dank jullie voor je reacie. ik ga vanmiddag kijken naar n mac air boek, is voor mij echt wennen om weer terug te gaan naar n lap top, slik , geen touch screen . weet iemand ook of t mogelijk is als je een apple besturingssysteem hebt (mac air book) je in kunt loggen op t systeem op kantoor dat werkt (helaas) met windows. bijt dat?, of bestaat daar ook een ap voor? wil ff geen verrassingen als ik iets aanschaf. dus stel op t netwerk ve klein bedrijf zitten gegevens en die wil ik inzien en bewerken. dit lukt prima vanuit een windows compu, maar nu zo n mac air?

(ik zit even lastig zonder een netwerk beheerder nu, de oude heeft geen tijd voor ons, anders had ik dit wel aan hem gesteld (hij is geen fan v apple)
  #5  
Oud 04-05-11, 14:09
jap74's schermafbeelding
jap74 jap74 is offline
• iOS 14.4
• iPadOS 14.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 800
Standaard

Daar heb je toch echt je systeembeheerder voor nodig. Het hangt er vanaf wat je wilt benaderen op je werk. Mail, agenda en dergelijke moet geen probleem worden (Exchange). toegang tot systeemmappen ed lijkt me lastiger.
  #6  
Oud 04-05-11, 14:46
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gregre Bekijk bericht
weet iemand ook of t mogelijk is als je een apple besturingssysteem hebt (mac air book) je in kunt loggen op t systeem op kantoor dat werkt (helaas) met windows. bijt dat?, of bestaat daar ook een ap voor?
Lijkt erop van wel... Remote Desktop Connection Client for Mac | Office For Mac
  #7  
Oud 04-05-11, 18:15
gregre gregre is offline
 
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: x
Berichten: 118
Standaard

sorry wouter81, je bent geweldig,
dnk + grtz
  #8  
Oud 04-05-11, 19:10
Zunne Zunne is offline
• iOS 13.3.1
• iPadOs 13.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Groningen
Berichten: 20
Standaard

Hoorde iemand over de Asus Transformer.. Is als laptop en als tablet te gebruiken.. Misschien is dat wat je zoekt? Google maar ff
  #9  
Oud 04-05-11, 22:08
gregre gregre is offline
 
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: x
Berichten: 118
Standaard

Met n rotgang naar de apple winkel (Dam) gefietsts, daar 20 man voor mij en maar 3 verkopers. Van ellende maar zelf alles uitgeprobeerd, op moment dat ik aan de beurt was gingen de rolluiken naar beneden, kon niks meer vragen. Vanmiddag ervaren: Mac air 11 inch is best groot, en voelt zwaar. Je moet hard drukken op t vierkantje bij t toetsenbord om een selectie te maken, iedere keer klapt r een menu open, je bent weer een eeuw terug in de tijd, menu na menu na menu, tis net windows, geen screen touch dus ook geen vergroting nix. Ipad is voor dummies, luie verwende mensen. Je kunt (ondanks flash) mac air niet vergelijken met ipad... impossible, teleurgesteld, hard denken nu … ga die asus proberen….
  #10  
Oud 04-05-11, 22:22
Zunne Zunne is offline
• iOS 13.3.1
• iPadOs 13.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Groningen
Berichten: 20
Standaard

Mmh ik lees net dat die pas in de 3e week van juni waarschijnlijk in NL geleverd gaat worden..
  #11  
Oud 05-05-11, 00:58
gregre gregre is offline
 
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: x
Berichten: 118
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zunne Bekijk bericht
Mmh ik lees net dat die pas in de 3e week van juni waarschijnlijk in NL geleverd gaat worden..
klopt en geen 3G. Asus is geschikte ee pad v kantoor maar vooral studie. Uitgebreidere tekstverwerking. Je koppelt m los van je dock als je op pad gaat. Heb alleen zo n ellendige ervaring met compu die via de telefoon opereren, nachtmerries gewoon. Vond daarom 3G een uitvinding. Asus is idd beter dan ipad2, maar geen 3G....
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: 3G/GS onder handen nemen?!?! Bogey1977 Jailbreak 16 27-04-11 10:27
handen in mijn haar barron iTunes 1 12-09-09 22:47

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:44.