//

Quickoffice op de iPad

Quickoffice op de iPad discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik krijg binnen kort een iPad 'van de baas' en daar zit waarschijnlijk Quickoffice 4.0 op omdat dat goed zou samenwerken met MS-Office. Wat ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 25-05-11, 15:14
eded eded is offline
 
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 4
Standaard Quickoffice op de iPad

Ik krijg binnen kort een iPad 'van de baas' en daar zit waarschijnlijk Quickoffice 4.0 op omdat dat goed zou samenwerken met MS-Office. Wat ik zou willen is een Word-document via Dropbox naar m'n iPad halen, lijkt mij geen probleem, en daar dan met een stylus aantekeningen in maken alsof ik met m'n pen op het ouderwetse papier bezig ben.
Heeft iemand daar ervaring mee ?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 25-05-11, 16:47
Sjeltur Sjeltur is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 251
Standaard

Ik ken eigenlijk alleen maar PDF editors waarbij je, met stylus, aantekeningen kunt maken....; ben benieuwd of er ook een Office pakket is die dit kan op de iPad...
  #3  
Oud 25-05-11, 17:27
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eded Bekijk bericht
Wat ik zou willen is een Word-document via Dropbox naar m'n iPad halen, lijkt mij geen probleem, en daar dan met een stylus aantekeningen in maken alsof ik met m'n pen op het ouderwetse papier bezig ben.
Kan je dat in een Microsoft Office .doc of .docx document? Nee dus. Wel, dan gaat op een iPad ook niet werken.

Je kan wel, net zoals in MS Office, een tekeningetje maken of een tekst box maken.
  #4  
Oud 26-05-11, 08:14
midego's schermafbeelding
midego midego is offline
• iOS 5.0
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 185
Standaard

Je zou deze bestanden kunnen openen via Goodreader, via deze app kun je aantekeningen maken op .PDf en WORD bestanden.
  #5  
Oud 26-05-11, 08:43
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door midego Bekijk bericht
Je zou deze bestanden kunnen openen via Goodreader, via deze app kun je aantekeningen maken op .PDf en WORD bestanden.
Hoe maak je aantekeningen in .doc en .docx documenten met GoodReader? Bij mij lukt dat alleen maar met .pdf documenten.
  #6  
Oud 26-05-11, 15:25
eded eded is offline
 
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 4
Standaard

Ik stelde mij voor om een .doc of .docx document op de iPad in te lezen in Quickoffice. Dat is toch een app bedoeld om MS-Office-achtig op de iPad te kunnen werken. Ik hoopte dat die app dus ingericht zou zijn om ook een stylus te kunnen gebruiken voor aantekeningen. Vergelijkbaar met een pdf-editor maar dan zonder dat je eerst een pdf-je van je Word-document hoeft te maken.
  #7  
Oud 26-05-11, 20:34
dingesdus dingesdus is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 3
Standaard

Helaas... En de optie wijzigingen bijhouden of notities invoegen ook niet. Zeer gemiste kans. Zit ook niet op andere office suits voor iPad voor zover ik weet.
  #8  
Oud 30-05-11, 11:13
eded eded is offline
 
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 4
Standaard

Thnx, dan ga ik zoeken naar een pdf-editor...
  #9  
Oud 30-05-11, 12:28
scubaman scubaman is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 55
Standaard

Ik gebruik Notes Plus. Die krijgt in Juli de mogelijkheid om PDF bestanden te bewerken. Voor het "gewone" werk gebruik ik Quickoffice.
Alle bestanden die ik denk nodig te hebben staan in Dropbox zodat ik ze altijd kan gebruiken.
__________________
Imac 21"(2011) , OSX 10.7.3, Ipad 64GB 3G IOS 5.1
  #10  
Oud 30-05-11, 12:52
linda_menkhorst linda_menkhorst is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 69
Standaard

Je kunt een word bestand met quickoffice als pdf bewaren en dan in Goodreader uit de dropbox openen/syncen en bewerken om aantekeningen te maken.
  #11  
Oud 30-05-11, 12:56
eded eded is offline
 
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 4
Standaard

Dus: Word-documenten waaraan ik zelf werk of waaraan ik met een ander verder moet werken via Dropbox naar de iPad en dan met Quickoffice afmaken (en weer terugzetten). Documenten die ik alleen moet redigeren of vergaderstukken als PDF via Dropbox naar de iPad en dan met bijv. Goodreader en een stylus aantekeningen ik maken (en weer terugzetten). Ik had gehoopt dat het makkelijker zou kunnen, dat er één maniertje zou zijn, maar dit lijkt mij wel te organiseren. Wie weet hoe het er over een half jaar uitziet, wellcht zijn die apps dan wat intelligenter zodat ook 'zakelijke' gebruikers wat meer aan hun trekken komen...

Dank voor het meedenken allemaal !
  #12  
Oud 30-05-11, 16:49
linda_menkhorst linda_menkhorst is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 69
Standaard

Het terugzetten met Quickoffice is gelijk aan Save, dan zie je vanzelf de melding Uploaden, daar hoef je niets voor te doen. De combinatie van beiden komt er vast wel aan.
  #13  
Oud 31-07-11, 11:53
Fhamersma Fhamersma is offline
 
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 1
Standaard e-mail sturen via Quickoffice

Als ik een document uit Quickoffice wil versturen, krijgt de ontvangen No-reply Quickoffice als afzender ipv mijn eigen e-mailadres. Zodoende weet de ontvanger nooit van wie hij het document ontvangt. Kun je Quickoffice zo instellen dan mijn e-mailadres als afzender bij de ontvanger komt?
  #14  
Oud 31-07-11, 13:16
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Ik ga dat subiet eens testen en ik laat u weten of dat bij mij wel oke is of niet.

Ik heb ook nog de app pages, vind ik ook niet slecht.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 31 juli 2011 om 14:00 ----------

Ik heb wel zelf mijn emailadres moeten ingeven anders wilde deze de mail niet versturen bij mij via quickoffice, mijne maat heeft de email ontvangen en nergens kan deze blijkbaar zien via z'n iphone dat van mij komt???


Beste; schaf je mss de app pages aan, ik heb via deze hetzelfde document doorgestuurd en als deze de email ontvangt ziet deze m'n echte naam verschijnen . Enige probleem is dat als ik mijn euromillions nummers die ik via de printer had ingescant er wil opkrijgen lukt het me niet? Iemand een idee.

De app Goodreader heeft geen probleem met mijn euromillions nummers, schaf mss deze aan en mijn echte naam was ook te zien .

Laatst gewijzigd door apotheosis; 31-07-11 om 14:20.
  #15  
Oud 31-07-11, 18:50
Pat3766 Pat3766 is offline
• iOS 15.1.1
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Den Haag
Berichten: 110
Standaard

Pages werkt goed. Je kan via een webdav link (dropdav) je bestanden uploaden naar dropbox. Vanuit dropbox kan je een bestand zo openen met pages. Ik ben daar erg tevreden over.
Oh, vanuit pages kun je telkens opslaan in pages, word of pdf formaat.
  #16  
Oud 20-11-11, 15:43
j.o. j.o. is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 3
Standaard

Als ik een word bestand gemaild krijg waarin 'wijzigingen bijhouden' aan staan zodat de aangebrachte wijzigingen te zien zijn, verdwijnen ze zodra ik het document op mijn ipad in Quickoffice open. Nu maak ik van het document eerst een pdf. de wijzigingen blijven dan zichtbaar. Weer iemand een makkelijker manier?
  #17  
Oud 20-11-11, 19:55
Pat3766 Pat3766 is offline
• iOS 15.1.1
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Den Haag
Berichten: 110
Standaard

Ik ken geen alternatief. Quickoffice, pages en naar ik meen andere office pakketten op de Ipad zijn redelijk uitgeklede versies van office. Geavanceerde opties zoals wijxigingen bijhouden herkennen deze pakketten niet. Ik werk met Pages en Quickoffice. Beiden hebben dat niet.
  #18  
Oud 20-11-11, 20:30
kommer1967's schermafbeelding
kommer1967 kommer1967 is offline
• iOS 11.2
• 11.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Nov 2011
Locatie: Houten
Berichten: 64
Standaard

Ik werk zelf met iWork.
Pages, Numbers en Keynote.
Mijn werk projecten die ik via MS Office krijg thuis gestuurd, die set ik om naar Pages, Numbers of Keynote.
Werkt gewoon super.
__________________
iPhone X 256GB, iPad Pro 10.5inch 512GB 4G, MacBook Pro Touch Bar 13inch 2017, iMac 21inch 4K 2017, TV 4,  Watch 3 42mm
  #19  
Oud 20-11-11, 22:52
j.o. j.o. is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 3
Standaard

Ik wil graag de bijgehouden wijzigingen (door een ander gemaakt en mij gestuurd) in een word document op mijn ipad kunnen zien. Kan dat als ik dat document in iWork, Pages, Numbers of Keynote open?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Docs to Go of Quickoffice ChiTheDesigner iPhone Apps 31 03-08-11 21:37
Quickoffice en Documents to go Vreemdel iPad Apps 1 04-06-11 10:42
QuickOffice zoever iPhone Apps 4 07-04-10 22:39

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:27.