//

films van aangekochte dvd overzetten op ipad

films van aangekochte dvd overzetten op ipad discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey,heb net die 22:44 in handbrake laten lopen..... Raad eens welk resultaat? Niet de volledige film Beeld schokt Geluid niet synchroon met beeld En geen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 28-06-11, 12:11
doralien doralien is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 20
Standaard

Hey,heb net die 22:44 in handbrake laten lopen.....
Raad eens welk resultaat?
Niet de volledige film
Beeld schokt
Geluid niet synchroon met beeld
En geen ondertiteling!.......
Off. Wat nu?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 28-06-11, 14:24
jap74's schermafbeelding
jap74 jap74 is offline
• iOS 14.4
• iPadOS 14.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 800
Standaard

Doralien,

Ik heb geen idee. Het is mij nooit overkomen. Ik heb wel eens een DVD gehad met 99 hoofdstukken. Dat is een beveiliging waar je makkelijk om heen kunt.

Mag ik je vragen eens een andere DVD te proberen en te kijken dit hetzelfde resultaat heeft?
  #23  
Oud 28-06-11, 21:50
macmichel macmichel is offline
• iOS 16.6
• iPadOS 15.7.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Groningen
Berichten: 315
Standaard

Zoals al aangegeven gewoon Handbrake gebruiken, gratis gelijk de juiste formaat voor je iPad.

Gebruik het al tijden zeer simpel in gebruik.
__________________
Origineel: iPhone 8Gb US | iOS: 3.1.3 (simlock vrij) | Origineel: iPhone 3G 8Gb | iOS: 4.2.1 | Origineel: iPhone 4 16Gb | iOS: 6.0.2 | Origineel: iPhone 4S 16Gb | iOS: 7.0.3
  #24  
Oud 29-06-11, 08:33
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wouter1981 Bekijk bericht
Is wel een tijdje geleden dat ik het voor het laatst heb geprobeerd... Ga het zo snel mogelijk weer even testen..
Gister even getest met originele Monsters Inc. Wanneer ik de DVD ga laden met Handbrake duurt het scannen van de Titles erg lang en daarna krijg ik een fout (onleesbare dvd of beveiligde dvd).
Heb hierna de dvd geript en dat ging zonder fouten. Daarna was het geen probleem meer voor Handbrake.
Dit is ook de volgorde die wordt aangeraden door de mensen van Handbrake. Dus eerst rippen naar de harde schijf en daarna coderen met Handbrake.

Het staat trouwens ook wel op de site van Handbrake:


Encrypted DVDs

HandBrake does not include any code to decrypt commercial DVDs. Yes, we know, it used to, but it doesn't anymore.
However, we respect your right to take matters into your own hands.
In Mac OS X, if HandBrake detects you have installed the open source VLC media player in your root /Applications folder, it will ask you if you want to decrypt DVDs using that application's copy of the libdvdcss library.
If you are using a 32-bit copy of HandBrake, it can only work with a 32-bit copy of VLC, and a 64-bit copy of HandBrake can only work with a 64-bit copy of VLC.
Similarly, in Linux, if you've chosen to install the open source libdvdcss library on your system, HandBrake will allow libdvdread to use it for decryption."
__________________
Geen hulpvragen via PM. Stel je vraag op het forum, hebben anderen er ook iets aan.
  #25  
Oud 29-06-11, 09:36
jap74's schermafbeelding
jap74 jap74 is offline
• iOS 14.4
• iPadOS 14.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 800
Standaard

Aha! Ik werk met Mac OS X.....Dus dat zal het verschil zijn. Mijn DVD's worden met behulp van VLC geript, als ik het goed begrijp. Daarom lukt het macmichiel en mij wel en lukt het bij jullie niet.

Dus Windows gebruikers moeten een extra programma gebruiken, als ik het goed begrijp.
  #26  
Oud 29-06-11, 10:45
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Ja dat lijkt mij de verklaring. Ik gebruik er inderdaad een los programma voor. Wat overigens erg goed en simpel werkt.
In feite doet Handbrake op de mac dit ook.. Maar dan hoef je het niet handmatig te doen.

Weer een pluspunt op mijn lijstje om een iMac aan te schaffen ;-)
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Apps overzetten van ipad naar ipad? Candyaddiction iPad Apps 1 06-06-11 15:18
films overzetten. deschilder Jailbreak 1 04-01-11 22:09
Windows: IFunbox films overzetten van pc Vinnie197830 Desktop-applicaties 2 28-08-10 00:16
Video: Hoe video van iphone overzetten op DVD? philipje Muziek, foto & video 0 23-12-09 23:39

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:07.