//

newbie heeft vragen

newbie heeft vragen discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een ipad2 en wil er muziek naar toezetten vanaf mijn pc. ZXo ook met films. Het is me een keer gelukt maar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 13-07-11, 16:36
egbertv egbertv is offline
• iOS 5.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2011
Locatie: Terneuzen
Berichten: 5
Standaard newbie heeft vragen

Hallo,

Ik heb een ipad2 en wil er muziek naar toezetten vanaf mijn pc. ZXo ook met films.

Het is me een keer gelukt maar ik weet niet meer hoe.

Wil iemand me helpen. Ik zit al dagen te dubben en te lezen maar vind het gewoon niet.

Ik voel me dus behoorlijk stom.

egbertv

Laatst gewijzigd door egbertv; 13-07-11 om 18:27.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-07-11, 16:43
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

iPad aansluiten, iTunes openen en muziek uit je bibliotheek slepen naar de iPad.
Mocht je nog geen muziek in je iTunes bibliotheek hebben staan dan kun je dat uit de Windows Verkenner slepen naar iTunes.
__________________
Geen hulpvragen via PM. Stel je vraag op het forum, hebben anderen er ook iets aan.
  #3  
Oud 13-07-11, 18:20
egbertv egbertv is offline
• iOS 5.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2011
Locatie: Terneuzen
Berichten: 5
Standaard

Als ik dat doe, het slepen.

Dan open ik mijn verkenner pak een titel beet en sleep hem naar itunes. Daar hebik staan blibliotheek met daaronder
muziek tv programms podcast etc. OP het moment dat ik daarna toesleep wordt een een vak. Ikkan het niet loslaten in alleen muziek. Na het slpen vind ik het ook niet terug in de bibliotheek.

Wat doe ik fout/verkeerd

Laat maar, ik heb het al ondekt. De nummers die ik probeerde sonde al op mijn ipad. Itunes zet ze er gelukkig niet 2 maal op.

Nu nog gaan leren hoe ik het in "mapjes" krijg, we hebben 3 gebruikers op de ipad met elk een eigen muziekvoorkeur. Wellicht op de pc ordenen en dan per map naar itunes slepen. Of kan het in itunes ook nog geherindeeld worden

Groet
Egbertv
  #4  
Oud 13-07-11, 19:04
Pascal717's schermafbeelding
Pascal717 Pascal717 is offline
• iOS 10.2
• 10.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Overpelt (België)
Berichten: 582
Stuur een bericht via MSN naar Pascal717
Standaard

Gewoon alle muziek waar jullie 3 van houden naar de iTunes slepen. Daar kan dan ieder zijn soort van muziek aan een playlist toevoegen. En die moet je dan selecteren om uw muzieksoort te beluisteren
__________________
iPhone 8 Space Grey - iPad Pro 9,7" - Apple Watch Sport 42mm
  #5  
Oud 13-07-11, 19:46
Cees Rijneveen Cees Rijneveen is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 20
Standaard Ipad 2 Time Face activeren

Ik heb een Mac. Ik heb een iPad2. dus ik denk ik ga time face uitproberen. Ik heb een pre paid kaart van T mobile. Maar het werkt niet????

Vragen:

- Welk telefoonnummer geef ik mijn Mac of alleen mijn emailadres genoeg?
- Moet ik per apparaat een Apple account aanmaken voor ik mijn iPad kan laten communiceren?

Kortom ik doe iets fout maar wat?

  #6  
Oud 13-07-11, 21:14
vanaarden vanaarden is offline
• iOS 4.3.2
• 4.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 4
Standaard

Facetime kan niet over 3G alleen als je jailbreak hebt
  #7  
Oud 14-07-11, 10:29
jap74's schermafbeelding
jap74 jap74 is offline
• iOS 14.4
• iPadOS 14.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 800
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door egbertv Bekijk bericht
Als ik dat doe, het slepen.

Dan open ik mijn verkenner pak een titel beet en sleep hem naar itunes. Daar hebik staan blibliotheek met daaronder
muziek tv programms podcast etc. OP het moment dat ik daarna toesleep wordt een een vak. Ikkan het niet loslaten in alleen muziek. Na het slpen vind ik het ook niet terug in de bibliotheek.

Wat doe ik fout/verkeerd

Laat maar, ik heb het al ondekt. De nummers die ik probeerde sonde al op mijn ipad. Itunes zet ze er gelukkig niet 2 maal op.

Nu nog gaan leren hoe ik het in "mapjes" krijg, we hebben 3 gebruikers op de ipad met elk een eigen muziekvoorkeur. Wellicht op de pc ordenen en dan per map naar itunes slepen. Of kan het in itunes ook nog geherindeeld worden

Groet
Egbertv
Ik zou inderdaad eens kijken naar Playlists in iTunes. Op de site van Apple hebben ze goede handleidingen staan hoe je afspeellijsten kunt maken. Zo kan ieder zijn eigen muziek in een playlist zetten. Je kunt het beste een playlist maken in iTunes (dus voor ieder één) en deze playlists slepen naar je iPad.
  #8  
Oud 15-07-11, 10:17
egbertv egbertv is offline
• iOS 5.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2011
Locatie: Terneuzen
Berichten: 5
Standaard

allen dank voro jullie antwoorden. Ik heb lang zitten stoeien met itunes. Maar nu weet ik dat ik muziek etc. vanaf mijn pc naar itunes moet slepen. Ik moet het daar in de bibliotheek zetten en vervolgens naar mijn ipad slepen. Die playlist moet ik nog bekijken. Het is namelijk ook weer niet zo dat je de ipad handig meeneemt als mp3 speler ;-)

Het is leuk speel goed waar je veel mee kan leren. Pas geleerd hoe je mapjes maakt en inconen tussen bladen verzet.

Nogmaals allemaal bedankt voorzover
  #9  
Oud 15-07-11, 19:16
HereIsTom's schermafbeelding
HereIsTom HereIsTom is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: Zeist
Berichten: 243
Lightbulb

Muziek kan in iTunes op twee manieren worden toegevoegd. Via het menu bovenin met de optie ''Bestand'' en vervolgens op ''Bestand aan bibliotheek toevoegen'' te klikken of als je een hele map of CD in één keer wilt toevoegen kies je "Map aan bibliotheek toevoegen".


Muziek op je iPad zetten;
Stap 1
Open iTunes en sluit je iPad aan. In iTunes komt onder ''Apparaten'' je iPad te staan (klik hierop).
Stap 2
Klik op het kopje ''Muziek'' ongeveer midden bovenin. Als je in iTunes speellijsten gemaakt hebt, kan je hier aangeven welke ook op je iPad moet komen te staan. Hier moet je dus alles aanvinken wat je op je iPad wilt hebben.
Stap 3
Klik (onderaan) op ''Synchroniseren" of "Toepassen". De muziek word nu op je iPad gezet.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Twee vragen van newbie over Redsn0w albertvanderiet Jailbreak 6 14-11-10 12:22
London (newbie, help!) elektroshokk Internet in buitenland (roaming) 2 27-07-10 23:45
N00b heeft vragen. EricP007 Archief 4 08-05-08 13:55
Iphone Newbee heeft wat vragen foontje Archief 1 26-04-08 00:18
please help newbie.... ppolla Unlock [archief] 3 18-11-07 14:17

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:00.