//

Ipad 2 in combinatie met abonnement

Ipad 2 in combinatie met abonnement discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi hoi, Al ongeveer 3 jaar heb ik een Iphone. Eerst een Iphone 3G en nu sinds ongeveer een half jaar een Iphone 4. Sinds ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 30-07-11, 23:25
grootnick15 grootnick15 is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 29
Standaard Ipad 2 in combinatie met abonnement

Hoi hoi,

Al ongeveer 3 jaar heb ik een Iphone. Eerst een Iphone 3G en nu sinds ongeveer een half jaar een Iphone 4. Sinds kort ben ik me gaan verdiepen om een Ipad te kopen. Ik wil dit graag in combinatie met een internet abonnement omdat ik dan overal internet heb en ik hoopte dat ik dan korting krijg op de Ipad zelf (net als bij een telefoon abonnement). Als ik kijk op de websites van alle grote providers (T-mobile, Vodafone, Kpn, enz.) zie ik alleen de mogelijkheid om een internet abonnement zonder Ipad te nemen. Maar als ik Google kom ik op sites uit die abonnementen aanbied inclusief Ipad van bijvoorbeeld Vodafone, bijvoorbeeld deze site: Vodafone Mobiel Breedband Hardware Extra 55 2 jaar. Ook de website van Vodafone spreekt zich zelf een beetje tegen. Op de volgende link: iPad abonnement, overal internetten met je iPad - vodafone.nl is dit berichtje te lezen: Wil jij met je iPad 3G internetten op een snel en betrouwbaar netwerk? Bestel dan één van de drie speciale micro-sim abonnementen voor je iPad. Deze abonnementen zijn ook te combineren met de iPad 2. Je hebt de vrijheid om je abonnement iedere maand te wijzigen of zelfs helemaal op te zeggen. Maar als ik vervolgens op één van de abonnementen van Vodafone klik blijkt dat je helemaal geen Ipad erbij kunt nemen. En op de volgende link bevestigingen ze dit dus ook: Vodafone Klantenservice - Waarmee kunnen we je helpen? door middel van dit berichtje: Is de iPad via Vodafone verkrijgbaar?
Op dit moment is de iPad alleen verkrijgbaar bij officiële Apple verkooppunten. Je kunt, als je een iPad 3G hebt, een data-abonnement afsluiten, speciaal voor de iPad.

Mijn vraag dus: zijn er mensen die weten of je een Ipad inclusief abonnement kunt krijgen? Of zijn er mensen die het hebben?

Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-07-11, 23:42
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Ik denk dat je "ook te combineren met" moet lezen als "werkt ook op"...
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #3  
Oud 31-07-11, 19:53
Pat3766 Pat3766 is offline
• iOS 15.1.1
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Den Haag
Berichten: 110
Standaard

Ik ben ondernemer en heb mijn ipad met 3g abo genomen bij mobc. Fijne lui. Ipad kost met abo bij vodafone nog 129 excl. Btw.

Ik hoop dat dit niet als reclame gezien wordt. Dat is niet mijn intentie.
  #4  
Oud 31-07-11, 20:01
grootnick15 grootnick15 is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 29
Standaard

Bedankt voor jullie reacties! Maar wat is mobc als ik vragen mag?
  #5  
Oud 31-07-11, 20:07
Pat3766 Pat3766 is offline
• iOS 15.1.1
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Den Haag
Berichten: 110
Standaard

Googlen? Mobc.nl is een bedrijf.
  #6  
Oud 31-07-11, 20:37
grootnick15 grootnick15 is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 29
Standaard

Bedankt voor jullie reacties! Ik zal even kijken. Toch blijf ik het raar vinden dat er een andere site bij moet komen om er een iPad bij te krijgen en dat het niet gewoon officieel via Vodafone kan!
  #7  
Oud 31-07-11, 20:39
Pat3766 Pat3766 is offline
• iOS 15.1.1
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Den Haag
Berichten: 110
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door grootnick15 Bekijk bericht
Bedankt voor jullie reacties! Ik zal even kijken. Toch blijf ik het raar vinden dat er een andere site bij moet komen om er een iPad bij te krijgen en dat het niet gewoon officieel via Vodafone kan!
Providers houden het vooralsnog bij gsm's en andere hardware moet je elders aanschaffen kennelijk.
  #8  
Oud 11-09-11, 19:39
grootnick15 grootnick15 is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 29
Standaard

Oke, zal ik doen!
Reageren

Labels
abonnement, inclusief, ipad



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
E-mail Iphone in combinatie met Outlook frankschreurs iPhone algemeen 2 11-06-11 13:26
Air Video in combinatie met Apple TV Moesje18 iPhone Apps 1 23-03-11 00:27
web'n'walk Plus in combinatie met Relax Sim only abonnement JordyxD Odido (T-Mobile) 5 16-03-10 17:02
instellen Iphone in combinatie met zonnet rkbreda iPhone algemeen 0 21-03-09 01:46
sumerboard in combinatie met 1.1.4. uit VS dwaight Archief 1 18-04-08 13:40

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:07.