//

Apple aplicaties starten niet op

Apple aplicaties starten niet op discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Kan mijn Ipad opstarten en ook de App's gewoon laten draaien. Probleem is dat bijvoor Safari maar ook alle voor geinstalleerde programma's niet kunnen worden ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 16-08-11, 16:00
Peter13 Peter13 is offline
• iOS 4.2
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 1
Standaard Apple aplicaties starten niet op

Kan mijn Ipad opstarten en ook de App's gewoon laten draaien. Probleem is dat bijvoor Safari maar ook alle voor geinstalleerde programma's niet kunnen worden opgestart. Na het het aantikken schiet het terug naar het Home schrem. Alles al geprobeerd, harde reset en alles via Itunes opnieuw geprobeerd te installeren en te herstellen. Wie kan mij helpen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-08-11, 13:53
gurkiebmx gurkiebmx is offline
• iOS 6.0
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 6
Standaard

Ik heb hier ook last van sinds gister... Alles al geprobeerd, lijkt of er een conflict is met een geïnstalleerde tweak vanuit cydia. Ben er alleen nog niet achter wat het probleem veroorzaakt! Mail ophalen werkt gewoon maar als ik deze wil lezen schiet hij terug naar springboard. Mail verwijderen lukt ook niet. Safari wil helemaal niet openen! Als iemand een oplossing heeft met behoud van jailbreak

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 18 augustus 2011 om 12:54 ----------

Dan hoor ik het graag!! (drukte iets te snel op zenden!)
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3GS Video, Crash, Apple Logo, Opnieuw Starten Jordie Segers Muziek, foto & video 0 12-08-11 23:55
krijg aplicaties niet weg bas-panneman Archief 1 03-12-09 13:00
Kan meerdere aplicaties niet vinden... Daniel2929 Jailbreak apps en thema's 1 23-11-09 22:30
Geen aplicaties. Frans1710 Archief 2 06-05-09 19:22
App aplicaties werken niet romeorenzo Archief 3 27-08-08 15:24

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:40.