//

Aanschaf Ipad

Aanschaf Ipad discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste forumleden, Ik ben van plan een tablet te kopen. Natuurlijk ligt 't voor de hand dat ik naar de ipad kijk maar aangezien ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 27-08-11, 17:09
Tuono2004 Tuono2004 is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 1
Standaard Aanschaf Ipad

Beste forumleden,

Ik ben van plan een tablet te kopen. Natuurlijk ligt 't voor de hand dat ik naar de ipad kijk maar aangezien ik een leek ben heb ik wel wat vragen. Ik gebruik 'm waarschijnlijk allen maar om thuis te internetten en buiten de deur om films en series op te kijken. Ben directiechauffeur dus kan zo mooi m'n wacht uurtjes vullen.

Nou hoor en lees ik overal voor en tegens over de ipad en natuurlijk ook over de android toestellen. Persoonlijk vind ik de ipad mooier en komt degelijker over.

Is het moeilijk om gedownloade films te converteren zodat de ipad ze af kan spelen(evt ook de subs toe te voegen)?

En hoe zit dat met het ontbreken van flash, is het dan zo dat ik sommige internet pagina's niet kan openen ofzo?

En als laatste, is de wat is het grote verschil tussen de ipad 1 en 2. Aangezien de prijs van een ipad 1 32G dicht bij die van een ipad s 16G ligt.

't is geen doosje eiren die je koopt dus ik wil zeker weten dat ik niet iets koop waar ik spijt van ga krijgen.

Hoop veel tips te krijgen, alvast bedankt.

M.v.g.

Mike
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-08-11, 18:05
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tuono2004 Bekijk bericht
Beste forumleden,

Ik ben van plan een tablet te kopen. Natuurlijk ligt 't voor de hand dat ik naar de ipad kijk maar aangezien ik een leek ben heb ik wel wat vragen. Ik gebruik 'm waarschijnlijk allen maar om thuis te internetten en buiten de deur om films en series op te kijken. Ben directiechauffeur dus kan zo mooi m'n wacht uurtjes vullen.

Nou hoor en lees ik overal voor en tegens over de ipad en natuurlijk ook over de android toestellen. Persoonlijk vind ik de ipad mooier en komt degelijker over.

Is het moeilijk om gedownloade films te converteren zodat de ipad ze af kan spelen(evt ook de subs toe te voegen)?

En hoe zit dat met het ontbreken van flash, is het dan zo dat ik sommige internet pagina's niet kan openen ofzo?

En als laatste, is de wat is het grote verschil tussen de ipad 1 en 2. Aangezien de prijs van een ipad 1 32G dicht bij die van een ipad s 16G ligt.

't is geen doosje eiren die je koopt dus ik wil zeker weten dat ik niet iets koop waar ik spijt van ga krijgen.

Hoop veel tips te krijgen, alvast bedankt.

M.v.g.

Mike
Films opzetten is zeer makkelijk als je deze gedownload hebt in avi-mkv-dvix bestand enz... waarom iedereen hier altijd mee dienen handbrake afkomt is mij een raadsel omdat dat al helemaal niet nodig is en er meer werk in kruipt enz....Subs kan je als dat nodig is gewoon mee samenvoegen in deze apps, is er geen aparte subs ist een teken deze er ingebakken zitten, de subs komen er bij movie player normaal gezien altijd vanzelf op.

Schaf je een ipad met minstens 32GB aan want een 16GB staat zeer snel vol, geloof me maar .
En schaf je dan bv de app av player hd aan of movie player of desnoods meteen allebei en in deze kan je binnen de 2min een film op je ipad zetten (via itunes of draadloos kan ook maar dan heb je nog je laptop nodig en dat werkt met av player).

Voor flash is ook geen probleem; daar zijn ook verschillende apps voor mar ik raad je puffin aan.

De ipad 2 is uiteraard stukken beter nog dan de ipad 1.

Als je ooit van plan bent om een apple tv te kopen (kost rond de 125tal euro) dan kan je binnekort draadloos alles wat je op je ipad ziet en kan doen ook op je tv zien, ik kijk er al naar uit naar deze, ios 5 maakt dit mogelijk die er binnenkort wel zal aankomen. (ik meende dit nie zal werken met een ipad 1, dus voor alle zekerheid sowieso een ipad 2 kopen).
  #3  
Oud 30-08-11, 16:20
ErikWF ErikWF is offline
• iOS 4.2.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2011
Locatie: Spanje
Berichten: 18
Standaard

Voor Apoteosis:
De Apple TV is inderdaad en geweldig ding en gelukkig in Nederland gewoon te koop.
Diverse ketens bieden hem aan, o.a. het verzendhuis Conrad.
  #4  
Oud 30-08-11, 16:29
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ErikWF Bekijk bericht
Voor Apoteosis:
De Apple TV is inderdaad en geweldig ding en gelukkig in Nederland gewoon te koop.
Diverse ketens bieden hem aan, o.a. het verzendhuis Conrad.

Ik heb de mijne in pixmania.be gekocht (is een winkel in brussel (belgie dus).
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Aanschaf iPad 2 / Upgrade iPad 3 Vince00 iPad algemeen 22 30-07-11 02:32
Hoe zit het nou met de aanschaf van een Ipad??? Anneke PP iPad algemeen 9 25-07-10 21:15
Hulp bij aanschaf iPad Guest-20190430163756 iPad algemeen 52 22-04-10 16:55
aanschaf iphone jessia Archief 1 21-05-09 12:23
Aanschaf Iphone..!! wildeknak iPhone algemeen 1 10-01-09 17:43

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:47.