//

Smart cover: een waardeloos product

Smart cover: een waardeloos product discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Natuurlijk is de iPad een fantastisch apperaat! Maar de iPad i.c.m. de smart cover is waardeloos. Dat ding is zo ontzettend instabiel en hierdoor het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 31-08-11, 11:40
nielsss nielsss is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 2
Standaard Smart cover: een waardeloos product

Natuurlijk is de iPad een fantastisch apperaat! Maar de iPad i.c.m. de smart cover is waardeloos. Dat ding is zo ontzettend instabiel en hierdoor het meest waardeloze product van Apple ever!

Gisteren keek ik voor het eerst een film op mijn iPad in de "video stand" van de smart cover. Toen ik het geluid zachter wilde zetten, kantelde de iPad naar voren en sindsdien zit er een barst in het scherm. Ongelukkig gevalletje? Zeker! Maar ik had niet verwacht dat het zo snel zou gebeuren. Hebben meer mensen hier last van ondervonden?

(Over de schuldvraag kan je het oneens over zijn. Dat is ook niet mijn vraag . Hoewel ik natuurlijk de schuld te wijten vind aan instabiliteit van de smart cover.)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 31-08-11, 11:47
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Omdat je als gebruiker een beetje onhandig bent geweest lijkt het het me wat overdreven om de smart cover een waardeloos produkt te noemen.
__________________
Geen hulpvragen via PM. Stel je vraag op het forum, hebben anderen er ook iets aan.
  #3  
Oud 31-08-11, 11:58
nielsss nielsss is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 2
Standaard

Nee juist niet. Als ik hem zelf laat vallen noem ik dat onhandig. ( "on" "handig" ). Ik vind dat de smart cover niet als videostandaard kan worden gezien. Daarvoor is hij te onstabiel en de iPad kennelijk te breekbaar voor. Voor de rest kan je net zogoed een ander product kopen (bijv. Een sleeve die ook nog de achterkant beschermt).
  #4  
Oud 31-08-11, 12:14
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Ik heb de smart cover en had er 39.99 euro meende ik voor betaald en dat ding werkt nog steeds perfect, geen enkel probleem mee hier.

Als je de smart cover op de juiste manier opscrolt dan kan deze alleen maar vallen als je er veel te hard tegen stampt/duwt of niet goed heb opgevouwd.

Ik heb dat voor gehad, zo stom ik was stond ik er maar te sukkelen en dat ding viel altijd omver en nadien ging ik eens op youtube kijken en dan zag ik hoe het wel moest en sindsdien geen enkele probleem meer hier.

iPad 2 - Smart Covers - YouTube

Vanaf seconde 41.

Als ik dit zo doe zoals het dus moet dan blijft de ipad stevig staan.
  #5  
Oud 05-09-11, 19:01
scalune scalune is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2011
Locatie: Gorinchem
Berichten: 2
Standaard

Ik heb de smartcover al een tijdje en heb hem ook al vaak gebruikt in de door jouw genoemde 'film stand' en heb totaal geen last dat de iPad instabiel is. Ook met heftige turbulentie in het vliegtuig blijft hij gewoon netjes staan.

Nadeel vind ik wel de strepen die hij achterlaat op het scherm, maar als je dan weer een doekje over het scherm haal is dat ook weer verholpen...
  #6  
Oud 05-09-11, 19:58
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door scalune Bekijk bericht
Ik heb de smartcover al een tijdje en heb hem ook al vaak gebruikt in de door jouw genoemde 'film stand' en heb totaal geen last dat de iPad instabiel is. Ook met heftige turbulentie in het vliegtuig blijft hij gewoon netjes staan.

Nadeel vind ik wel de strepen die hij achterlaat op het scherm, maar als je dan weer een doekje over het scherm haal is dat ook weer verholpen...
Hug? Ik zeg het toch , op dat filmpje is de ideale manier dus en ik denk de ts hier het op de verkeerde manier heeft gedaan en daardoor de ipad altijd viel .
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ipad 2 sleeve + smart cover dtroxx iPad accessoires en onderdelen 44 09-12-11 11:12
Wel of geen smart cover?? stannie66 iPad algemeen 12 24-03-11 18:28

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:36.