//

Witte pixel na 1dag!

Witte pixel na 1dag! discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo ik heb sinds gister een ipad 2 en ik heb daarvoor een galaxy tab gehad. Het begon allemaal zo. Ik ben naar de media ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 02-09-11, 00:23
rvosde1993 rvosde1993 is offline
 
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 2
Standaard Witte pixel na 1dag!

Hallo ik heb sinds gister een ipad 2 en ik heb daarvoor een galaxy tab gehad.

Het begon allemaal zo. Ik ben naar de media markt gegaan en ik kocht een galaxy tab 10.1 deze had de volgende dagbal een zwarte dode pixel. Deze hebben ze vervangen voor een galaxy tab (alweer) deze had geen dode pixels maar er zat stof onder het scherm, dus ik weer terug gegaan ik heb toen gevraagd om een ander vervangend product van samsung naar apple dat was goed, gister kreeg ik de ipad mee alles was goed ect, nu zit er een witte pixel in mijn scherm en heb veertien dagen omruil garantie ik heb alles nog orgineel ect. Maar zal ik weer terug gaan en een vervangend model vragen? Ik weet het beleid van appel is 3 pixels of meer maar ik las binnen 14 dagen een dooie pixel dan kun je terug gaan en om een vervangend model te eisen, wat moet ik nu!!! Ik word er zo langzamer hand helemaal gek van en hn ook wel denk ik...

Help!!!!!!!!

Vriendelijke groet, richard.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 02-09-11, 00:49
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rvosde1993 Bekijk bericht
Hallo ik heb sinds gister een ipad 2 en ik heb daarvoor een galaxy tab gehad.

Het begon allemaal zo. Ik ben naar de media markt gegaan en ik kocht een galaxy tab 10.1 deze had de volgende dagbal een zwarte dode pixel. Deze hebben ze vervangen voor een galaxy tab (alweer) deze had geen dode pixels maar er zat stof onder het scherm, dus ik weer terug gegaan ik heb toen gevraagd om een ander vervangend product van samsung naar apple dat was goed, gister kreeg ik de ipad mee alles was goed ect, nu zit er een witte pixel in mijn scherm en heb veertien dagen omruil garantie ik heb alles nog orgineel ect. Maar zal ik weer terug gaan en een vervangend model vragen? Ik weet het beleid van appel is 3 pixels of meer maar ik las binnen 14 dagen een dooie pixel dan kun je terug gaan en om een vervangend model te eisen, wat moet ik nu!!! Ik word er zo langzamer hand helemaal gek van en hn ook wel denk ik...

Help!!!!!!!!

Vriendelijke groet, richard.
Jij bent dan toch een echte pechvogel want de ipad kent nochthans niet veel problemen en is alvast pakken beter dan dienen galaxy tab. Je hebt er sowieso goed aan gedaan al door naar de ipad over te schakelen en ja, je gaat nie veel andere keuze hebben dan ne nieuwe ipad te vragen en hopelijk dan eentje die in orde is.

Ik heb een klein beetje last van bleeding of hoe ze dat ook noemen, das zo aan de zijkanten het een beetje opgelicht is maar het is niet erg, stoort me niet, ipad werkt perfect hier dus binnen steken doe ik dan ook niet.
  #3  
Oud 02-09-11, 12:13
Reem0nN Reem0nN is offline
• iOS 9.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Purmerend
Berichten: 30
Standaard

je heb sowieso 2 weken winkel garantie met de bon etc.
gewoon terug gaan naar Mediamarkt en een nieuwe vragen .
iPad is namelijk al niet een goedkoop tabletje.
  #4  
Oud 05-09-11, 14:35
vhartong vhartong is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 11
Standaard

Gewoon laten zien en terug brengen. Doen ze niet moeilijk over.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Dode Pixel B-ruil iPad algemeen 4 04-08-10 19:34
Dode pixel RamonPouw iPhone algemeen 35 25-04-10 16:50
pixel checker sampix iPhone algemeen 1 04-08-09 23:39

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:31.