//

2 pc's combineren

2 pc's combineren discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb mijn ipad geinstalleerd met itunes op een xp pc. daarna ben ik overgestapt op een pc met windows 7, met uiteraard hetzelde itunes ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 12-09-11, 19:33
Jebo1956 Jebo1956 is offline
 
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 20
Standaard 2 pc's combineren

Ik heb mijn ipad geinstalleerd met itunes op een xp pc. daarna ben ik overgestapt op een pc met windows 7, met uiteraard hetzelde itunes account.
Als ik nu mijn apps wil syncen krijg ik de melding dat alle apps die niet in het lijstje voorkomen verwijderd gaan worden.
Is het mogelijk om dat op een of andere manier te combineren?
Hoe zit dat met betaalde apps; mag ik die dan nog een keer downloaden voor niks?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-09-11, 23:41
ruudverschoor ruudverschoor is offline
 
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 18
Standaard

Heb ongeveer hetzelfde. Ik wil graag mijn IPad gaan synchroniseren met mijn nieuwe IMac. Tot voor kort gebruikte ik mijn pc. Hoe kan ik overschakelen? Itunes geeft aan dat alles gewist gaat worden, dat wil ik natuurlijk niet.
  #3  
Oud 13-09-11, 21:39
Hammondman Hammondman is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2011
Locatie: Limburg
Berichten: 30
Standaard

Dat is geen probleem, je aangekochte aankopen kun je naderhand altijd opnieuw gratis downloaden. In je iTunes account staan namelijk de apps geregistreerd die je in het verleden hebt gekocht. Je hoeft dus nooit 2x te betalen voor eenzelfde app, ook al staat hij niet meer op je computer en/of iOS apparaat. Ik vermoed dat de optie "zet mijn aankopen automatisch over" een oplossing vormt maar wellicht dat een ander forumlid er meer info over kan geven. In ieder geval geen reden tot zorg!

Zelf heb ik een keer een complete windows pc opnieuw moeten installeren en was dus m'n hele iTunes-gebeuren kwijt. Ik wist toen niet beter en m'n iPad was in no time ontdaan van alle extra apps (muv de standaard apple apps). Uiteindelijk wel alles terug kunnen zetten door de apps opnieuw te downloaden, dus ook de betaalde apps gratis downloaden. Ik weet niet of het mogelijk is dit zonder gedoe over te zetten...
  #4  
Oud 13-09-11, 23:22
Jeffmeister Jeffmeister is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Helmond
Berichten: 51
Standaard

Het kan eigenlijk vrij simpel:

Op je nieuwe computer: bestand -> aankopen overzetten van "iphone van Jeff.."
Gaat hij om wat id's vragen die je hebt gebruikt maar moet geen probleem zijn. Daarna moet je een back-up maken van je iDevice.

Voor alle muziek kun je simpel de iTunes music map overzetten naar je nieuwe computer of een programmaatje gebruiken. In mijn geval doe ik meestal het laatste omdat ik te lui ben om een usb stick te pakken. Kijk eens rond naar iRip (cross platform).

Cheers and good luck.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sygic Aura mappen combineren Hobao iPhone Navigatie 1 07-07-10 16:36
Meerdere agenda's combineren linda_menkhorst iTunes 2 01-01-09 16:03
Windows: Tag & Rename combineren met Itunes tyopke iTunes 0 07-05-08 10:49
Mirrorscope en Capture combineren jamboman iPhone algemeen 2 30-03-08 15:04

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:33.