//

reservekopie maken lukt niet meer met ipad2

reservekopie maken lukt niet meer met ipad2 discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds het onderbreken van een synchronisatiesessie met mijn ipad 2 (die zeer lang duurde) kan ik geen reservekopie meer maken met gebruik van itunes. Ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 21-09-11, 23:31
travelphotography travelphotography is offline
 
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 1
Standaard reservekopie maken lukt niet meer met ipad2

Sinds het onderbreken van een synchronisatiesessie met mijn ipad 2 (die zeer lang duurde) kan ik geen reservekopie meer maken met gebruik van itunes.
Ik krijg steeds de foutmeldingen: "itunes kan geen reservekopie maken van de ipad van..... omdat er geen sessie met de ipad kan worden gestart" en "itunes kan informatie niet synchroniseren met de ipad van ..... omdat er al een andere synchronisatiesessie actief is".
ik heb ondertussen de oude reservekopie al verwijderd en opnieuw geprobeerd doch zonder succes.
Kan iemand mij informeren hoe ik alsnog een reservekopie kan maken?
Thx!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-09-11, 15:25
adriaantjes adriaantjes is offline
 
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2011
Locatie: Wijnegem (Antwerpen)
Berichten: 120
Standaard

Bij mij lukt het ook niet meer.
Het proces wordt telkens spontaan afgebroken met de melding dat er een fout is opgetreden.
Ik zal blij zijn als er met de nieuwe F.W de mogelijkheid komt om via Cloud een Backup te maken.
Dan zijn we eindelijk verlost uit de gevangenis die zich iTunes laat noemen.
  #3  
Oud 28-09-11, 00:31
Beech43 Beech43 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2.682
Standaard

Als je een iMac hebt en gebruik maakt van TimeMachine kun je een backup terugzetten van een paar dagen geleden, zodat de instellingen in eigenaar/bibliotheek/MibileSync/Backup kunnen worden teruggezet.
Als je dat niet hebt kun je de gegevens daar van je iPad verwijderen en dan maakt iTunes een nieuwe backup.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 27 september 2011 om 23:32 ----------

Even precies:
Als je een iMac hebt en gebruik maakt van TimeMachine kun je een backup terugzetten van een paar dagen geleden, zodat de instellingen in eigenaar/bibliotheek/MobileSync/Backup kunnen worden teruggezet.
Als je dat niet hebt kun je de gegevens daar van je iPad verwijderen en dan maakt iTunes een nieuwe backup.
  #4  
Oud 29-09-11, 23:15
Zeezicht Zeezicht is offline
• iOS 15.1.1
• iPadOS 15.1
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 8
Standaard

Ook hier een probleem met reservekopie. Ik wil de back-up van mijn macbook pro verwijderen. Deze zou moeten staan op Mac: ~/Library/Application Support/MobileSync/Backup/.
Als ik kijk vanaf Bibliotheek/Application Support zie ik geen MobileSync/Backup/. Ook zoeken zonder resultaat.
Kan het bestand op een andere plek staan?
  #5  
Oud 01-10-11, 23:29
Beech43 Beech43 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2.682
Standaard Plaats backup

De backup staat op de externe device, bij mij tenminste.
  #6  
Oud 16-01-12, 05:41
IvB1976 IvB1976 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 1
Standaard reseven copie werkt niet meer

Als ik een reserve copie van mijn ipad 1 ipad 2 en of iphone 4 wil maken word het proces telkens spontaan afgebroken met de melding dat er een fout is opgetreden.
Weet iemand of ik hier iets aan kan doen dat het wel weer werkt?
  #7  
Oud 16-01-12, 12:18
Beech43 Beech43 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2.682
Standaard

In de map /eigenaar/bibliotheek/MobileSync/Backup de backup van je iPad etc. weggooien.
Reageren

Labels
ipad2, itunes, reservekopie, synchronisatie



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: verbinding maken met itunes store lukt niet mijnnaamissaskia iTunes 3 19-03-12 20:07
Ipad2 updaten naar 4.3.3 lukt niet. NETWERKFOUT!!! leftie iPad algemeen 4 07-07-11 19:25
Windows: Reservekopie maken lukt niet Donaldo iTunes 4 03-01-11 21:51
Windows: reservekopie lukt niet (meer) Mickeymii iTunes 4 04-02-10 23:05
Reservebackup maken lukt niet meer Holavista iPhone algemeen 0 02-07-09 17:27

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:25.