//
 
Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Ledenlijst
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

25wilma 25wilma is offline

Profielboodschappen

Profielboodschappen 1 t/m 2 van 2
  1. 25wilma
    24-10-14 16:14
    25wilma
    Moest zoeken mode melding te vinden,maar ik vond het nu helemaal te ver gaan. Mijn iPad2 durf ik niet eens meeste update. Over mijn iPad Air van eind April 2014 deedhij ook negatief. Zal wel commentaar krijgen, maar vind dergelijk reacties niet kunnen. Mensen worden bang om iets te vragen. Apple heeft de plicht om het op te lossen! Dank u wel
  2. sverlee
    24-10-14 15:34
    sverlee
    Goede reactie op Timosha, zijn response is buiten proporties en slaat nergens op (mijn bescheiden mening). Dat hij zelf de laatste iPhone en voorlaatste iPad heeft geeft hem niet het recht andere mensen zo af te katten, mijn iPad3 is 2,5 jaar oud en ik heb geen zin deze te verpesten met IOS8 als dat niet goed werkt en er geen weg terug naar IOS7.1.2 is. Maar ik zit in de IT, weet hoe software werkt en dat het gevaarlijk kan zijn altijd voorop te willen lopen. De doorsnee gebruiker weet dit niet en Apple kan hier een betere job doen, nu worden mensen gedupeerd.

Over mij

  • Over 25wilma
    Biografie
    +IPad 2 64GB+iPad Air 128GB iPadPro 256GB
  • Mijn iDevice(s)
    Deze iOS-devices gebruik ik momenteel actief.
    Firmware iPhone
    13.4.1
    Firmware iPad
    iPadOS 13.3
    Besturingssysteem
    Windows

Statistieken

Totaal aantal berichten
Profielboodschappen
Algemene informatie
  • Laatste activiteit: 09-04-24 10:51
  • Geregistreerd: 26-08-12

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:24.