//
 
Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Ledenlijst
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

smeyer smeyer is offline

Profielboodschappen

Profielboodschappen 1 t/m 3 van 3
  1. djazebille
    14-01-12 15:53
    djazebille
    Hey Smeyer

    Zou u aub uw e-mail adress willen geven omdat u niet vaak op het forum zit, en ik zou willen te weten komen hoe ik mijn iphone kan unlocken, en of je zo een simkaart nodig hebt,
  2. smeyer
    05-01-12 17:15
    smeyer
    Sorry voor de late reactie, kben alweer een tijdje niet op het forum ingelogd. Is het niet nodig om eerst met je iPhone met een T-mobile UK sim erin in UK ermee te bellen voordat ze de unlock voor je kunnen doen? Dat had ik namelijk begrepen. Maar jij hebt gewoon hier in NL gebeld ermee?
  3. maart85
    01-11-11 23:40
    maart85
    Het unlocken van een iPhone 3G/3GS/4 van T-Mobile UK is erg simpel en hoeft helemaal niet veel te kosten. Ik was ultrasn0w zat (incompatibliteits problemen met de oude basband inc nieuwere firmwares etc) en heb besloten om het op de officiële manier te doen.
    Heb dit gedaan met een T-Mobile pay as you go simkaart, al weer een half jaar geleden ongeveer.

    Met 15 pond (online) de simkaart opgewaardeerd, een telefoontje met de simkaart gepleegd en ik kon hem vervolgens unlocken door het aan te vragen bij https://twitter.com/#!/TMobileUKhelp. IMEI/SN/telno doorgegeven etc en het was binnen notime gefixed.
    Hier wordt het overigens ook bevestigd:
    T-Mobile Discussions - Discussions - unlock iphone 4 tmobile orange uk simlocked

    Ik heb dan ook nu nog een T-mobile Micro simkaartje over. Voor 10 euro inc verzendkosten van me over te nemen, ik doe er toch niets meer mee, staat ook nog een paar pond op.
    Kan ie morgen nog eventueel op de post!
    Groetjes!

Over mij

  • Over smeyer
    Woonplaats
    Rotterdam
  • Mijn iDevice(s)
    Deze iOS-devices gebruik ik momenteel actief.
    Firmware iPhone
    5.0.1
    Firmware iPad
    6.0.1
    Besturingssysteem
    Windows

Statistieken

Totaal aantal berichten
Profielboodschappen
Algemene informatie
  • Laatste activiteit: 26-06-14 03:03
  • Geregistreerd: 24-05-08

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:19.