//
 
Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Ledenlijst
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

wotter wotter is offline

Profielboodschappen

Profielboodschappen 1 t/m 2 van 2
  1. wotter
    22-08-12 15:46
    wotter
    Die 8 euro is weggegooid geld, jouw Iphone kan niet via software geunlocked worden.

    Als je in dat topic kijkt waarvan ik een linkje gepost heb zie je dat mensen ervaring hebben met een IMEI unlock met aanbieders hiervan op EBAY.

    Daar staat ook uitgebreid hoe het werkt. Ze unlocken je Iphone op servers van Apple. Jij herstelt je Iphone met Itunes, daarna wordt de Iphone via Itunes geunlocked. Komt dus geen andere software aan te pas.

    Hier staat ook nog info over een imei unlock: Unlock

    Ik heb zelf geen ervaring met deze aanbieders, dus het blijft altijd een gok of je niet opgelicht wordt. Op basis van positieve ervaringen van andere forumleden zou het moeten werken.
  2. Packsolutions64
    13-08-12 21:56
    Packsolutions64
    beste Wotter,

    dank voor je bericht, ik heb zojuist € 8,00 betaald bij een website sim unlock, maar ik krijg een nietv te openen bestand toegestuurd waarvan ik niet weet wat ik ermee moet doen. zij garanderen dan unlocIk begrijp dat je softeware moet kopen op e-bay voor $ 40,00. maar hoe gaat dat dan verder, hetv lijkt me allemaal wat ingewikkeld. Moet je je I phone dan aan je laptop hangen? of is dit nog wel te doen voor een leek?
    Heb je nog tips, de I phone was € 490,00 ik hoop hem toch wel te kunnen gebruiken.
    hoot graag van je.
    Rob

Over mij

  • Mijn iDevice(s)
    Deze iOS-devices gebruik ik momenteel actief.
    Firmware iPhone
    6.0.1
    Firmware iPad
    Ik heb geen iPad
    Besturingssysteem
    Windows

Statistieken

Totaal aantal berichten
Profielboodschappen
Algemene informatie
  • Laatste activiteit: 11-10-13 23:38
  • Geregistreerd: 11-08-10

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:42.