Unlock alle versies iphone discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste Mensen groot nieuws Ik heb een site gevonden waar je een unlock code kan bestellen voor alle iphones via het imei nummer. Kosten zijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Unlock alle versies iphone
Beste Mensen groot nieuws
Ik heb een site gevonden waar je een unlock code kan bestellen voor alle iphones via het imei nummer. Kosten zijn €85,- Ik krijg hem als het goed is morgen. Dus nooit meer bang zijn voor een update via itunes!!!!! www.imeiunlock.nl |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Lijkt me scam...
|
|
||||
|
||||
Dit is onzin. Je kunt geen unlock codes invoeren op de iPhone.
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Dat lijkt me niet nodig, zoals gezegd is het niet mogelijk om een code in te voeren om hem te unlocken en en het lijkt me ook niet dat "je zwager" toegang heeft tot de database van Apple
|
|||
|
|||
Het bewijs zal op korte termijn te zien zijn wacht rustig af
|
|
||||
|
||||
Aangezien de ''service' een betaalde optie is en hier dus een handelaar achter zit gaat deze topic op slot. Wij ondersteunen handelaren op deze wijze niet op dit forum. Dit kan ook gezien worden als spam.
//slotje.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Site alle versies Jailbreak | belgiumboy | Jailbreak | 13 | 09-09-10 22:29 |
Unlocken alle versies toch mogelijk? | Denneke | Archief | 2 | 28-05-09 23:48 |
|
|