//

Interesse in ontwikkelen apps!

Interesse in ontwikkelen apps! discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Dag leden! Ik ben zelf een jongen van 14 jaar en ik houd me veel bezig met technische dingen. Websites bouwen, dat soort dingen, erg ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Development > Ontwikkelen voor iOS
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 27-10-11, 19:24
Jelleo Jelleo is offline
 
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 4
Standaard Interesse in ontwikkelen apps!

Dag leden!

Ik ben zelf een jongen van 14 jaar en ik houd me veel bezig met technische dingen. Websites bouwen, dat soort dingen, erg interessant allemaal.

Ik heb zelf een ipod, en mijn hele familie is aan de Apple-stuff. Ik maak veel gebruik van de app store, en dus van apps. Nou ben ik nieuwsgierig naar het maken van apps, en ook zeer geïnteresseerd in het leren & er tijd in stoppen. Ik heb een begin proberen te maken, door mij te registreren als Apple Developer. Ik dacht nu een gratis versie van xcode te kunnen downloaden, zodat ik wat kon gaan rond*****n! Helaas was dit niet het geval, en begon apple typisch te doen met een uitgebreide registratie. Heeft iemand hier ervaring mee, zoja, graag wat informatie!

Ook tips / alternatieven zijn altijd welkom!

Alvast bedankt,
Jelle
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-10-11, 10:03
viresh75 viresh75 is offline
• iOS 11.3
• 8.1.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Dordrecht
Berichten: 26
Stuur een bericht via MSN naar viresh75
Standaard

xCode 4.2 is gratis te downloaden vanuit de Mac Store als je op Mac OS X Lion 10.7.2 zit.
  #3  
Oud 28-10-11, 10:21
JornZ JornZ is offline
• iOS 6.1.3
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 364
Standaard

Je hebt niet goed gekeken denk ik. Ik heb destijds een tweede apple-ID gemaakt en geregistreerd als developer, dit is dus nog zonder te betalen. Vervolgens mag je op de developer website een versie van xcode gratis downloaden.
  #4  
Oud 28-10-11, 16:02
Jelleo Jelleo is offline
 
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 4
Standaard

Je moet je tegenwoordig nog registreren met een meer uitgebreide registratie dan voorheen, voordat er gedownload kan worden..

Als ik de Mac update (alle updates bij software update) gaat hij niet naar de gewenste versie. Een app store downloaden lukt dus niet.. Gek genoeg.
  #5  
Oud 28-10-11, 16:24
JornZ JornZ is offline
• iOS 6.1.3
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 364
Standaard

Volgens mij moet het een kwestie zijn van registreren op de developer website van Apple, inloggen en de gratis versie downloaden. Ik gebruik overigens Xcode 3, misschien is dat het verschil. Die draait alleen niet op Lion. Via een jailbreak kan je je apps toch testen op de iPhone. Voor beginnende coders wel interessant, als je niet doorgaat heb je $99 voor niets betaald anders.
Reageren

Labels
apple



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Vraagjes over APPS. ontwikkelen 0daro0 Ontwikkelen voor iOS 11 11-06-11 15:08
Apps ontwikkelen voor derden Maan Ontwikkelen voor iOS 12 29-12-10 18:28
Medische Apps ontwikkelen friki Ontwikkelen voor iOS 23 15-05-10 11:14
Apps ontwikkelen met Mac Mini G4 zorphion Ontwikkelen voor iOS 2 20-11-09 23:22
ontwikkelen van kleine apps Priority Ontwikkelen voor iOS 3 16-11-09 16:11

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:15.