//

Zelf App maken

Zelf App maken discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik werk momenteel als docent aan een school. Zoals jullie weten heeft 90% van de leerlingen tegenwoordig een smartphone. De school heeft online ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Development > Ontwikkelen voor iOS
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 15-11-11, 11:09
heerlen1987 heerlen1987 is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 58
Standaard Zelf App maken

Hallo allemaal,

Ik werk momenteel als docent aan een school. Zoals jullie weten heeft 90% van de leerlingen tegenwoordig een smartphone. De school heeft online roosters staan waarin ze kunnen zien welke lessen ze hebben. Wat ik graag zou willen doen is een App maken waarin de leerlingen gemakkelijk hun rooster kunnen opvragen. Dit zou dus een App moeten zijn met (eenvoudige?) links naar de plek waar het rooster van die klas, voor die week, te vinden is!
Ik ben er al achter dat je hiervoor iets van C moet gebruiken en het 100$ per jaar kost om een app te publiceren..
Mijn vraag is: Kunnen jullie tips geven over hoe ik moet beginnen deze app te maken? Ik heb het idee dat een app als deze (met alleen doorlink opties naar een bestaande site) niet lastig te programmeren moet zijn, aangezien ik niet veel ervaring heb me programmeren! De enige ervaring die ik heb is werken met Maple (wiskundig programmeren).

Iemand tips waar te beginnen?

Grt

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 15 november 2011 om 12:12 ----------

Sorry, graag verplaatsen naar 'development'
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-11-11, 12:42
48296 48296 is offline
• iOS 8.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Locatie: Hoensbroek
Berichten: 13