//

iOS Developer Program Activatie Problemen!

iOS Developer Program Activatie Problemen! discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb heel veel problemen met het aanmelden van het iOS Developer Program. Ik had eerst al een onbetaald Developer account en wil dat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Development > Ontwikkelen voor iOS
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 12-12-11, 11:11
jhut jhut is offline
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Locatie: Assen
Berichten: 1
Stuur een bericht via MSN naar jhut
Angry iOS Developer Program Activatie Problemen!

Hallo,

Ik heb heel veel problemen met het aanmelden van het iOS Developer Program. Ik had eerst al een onbetaald Developer account en wil dat graag omzetten in een betaald account.
Nou alles betaald ect, activatie code gekregen, ingevult. Maar ze konden hem niet activeren omdat mijn oom het voor me betaald heeft. De craditcard gegevens zijn anders dan die in het account staan.

Achteraan gebeld naar Nederland, gaven me het nummer van Amerika.

Naar Amerika gebeld, konden ze niets doen omdat ik eerst een formulier moet invullen. Ze zijden dat ik het kon mailen.

Achteraan gebeld naar Nederland, konden ze niets doen.

Heb het naar amerika gemaild. Kan het weer niet vanwege hun administratie.

Naar een Apple Premium Reseller geweest, konden ze ook niets betekenen. Bel maar naar hoofdkwatier Apple Benelux BV

Naar Apple Benelux BV gebeld, konden ze niets doen omdat alles via Amerika moest...

Heb ik een formulier ingvult, Opnieuw gefaxed, kan weer niet omdat ik hem eerst moet laten notariseren!

Echt... Ik weet niet wat mijn optie's nu zijn. Ik ben 16 jaar en moet voor mijn Havo informatica eindexamen een App maken. Ik beschik niet over een credit card, en beschik ook niet over het geld om een notaris in te huren... Wat kan ik doen! Zonder die App kan ik niet slagen!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-12-11, 08:49
wubbe wubbe is offline
• iOS 5.0
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 348
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jhut Bekijk bericht
en beschik ook niet over het geld om een notaris in te huren...
Dat weet je niet. Informeer eens bij een notaris. Er zijn bepaalde (kleine) diensten die de notaris gratis voor je verzorgt. Een stempel op een document zetten zou er een van kunnen zijn (je hebt wel geld voor een iPhone en iPad...).

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jhut Bekijk bericht
Ik ben 16 jaar en moet voor mijn Havo informatica eindexamen een App maken ... Zonder die App kan ik niet slagen!
Dat lijkt me sterk. Je hebt er waarschijnlijk zelf voor gekozen om een App te maken.
__________________
Leon
[iPhone- en Java ontwikkelaar]
  #3  
Oud 13-12-11, 09:21
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik ben dit probleem ook tegengekomen omdat op de kredietkaart die bij het betreffende Apple ID geregistreerd is de naam van een firma staat en niet mijn naam.

Wat voor aankopen in de Apple Online Store geen probleem is, is blijkbaar wel een probleem om een Developer Account te kopen. Het is zo en niet anders.

1) Een "notarized document" is in het Amerikaans Engels een "gewaarmerkt document". Om een document te laten waarmerken moet je echt geen notaris "inhuren", dat kan men op elk gemeentehuis doen.

2) Als jouw oom zo vriendelijk is om zijn kredietkaart uit te lenen dan zal het ook wel geen probleem zijn dat hij op zijn naam en kredietkaart een Apple ID aanmaakt. En dan een developer account koopt dat jij kan gebruiken.

Als dat allemaal gelukt is ben ik er van overtuigd dat je gaat slagen in het examen informatica. Als ik jouw bericht zo lees is het met de voorbereiding voor het examen Nederlands niet zo goed gesteld. Daar is nog wat werk aan de winkel.

Succes verder

Laatst gewijzigd door Guest-20180925190238; 13-12-11 om 10:08. Reden: Taelvauten
  #4  
Oud 13-12-11, 10:07
Whacko Whacko is offline
• iOS 7.1.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 484
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jhut Bekijk bericht
Ik ben 16 jaar en moet voor mijn Havo informatica eindexamen een App maken. Ik beschik niet over een credit card, en beschik ook niet over het geld om een notaris in te huren... Wat kan ik doen! Zonder die App kan ik niet slagen!
Dat lijkt me ook sterk. Informatica is een keuzevak, en kan je volgens mij niet een profielwerkstuk voor maken, tenzij je het koppelt aan een vak uit je profiel zoals Natuurkunde. En zonder betaald account kan je nog steeds een app maken, je kunt hem alleen niet runnen op een device. Lijkt me niet dat het een probeelm is als hij in de simulator draait. het werk blijft hetzelfde.
__________________
Software Engineer
iPhone Developer
  #5  
Oud 13-12-11, 13:43
Nikooos's schermafbeelding
Nikooos Nikooos is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Tilburg
Berichten: 3.172
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jhut Bekijk bericht
Naar Amerika gebeld, konden ze niets doen omdat ik eerst een formulier moet invullen. Ze zijden dat ik het kon mailen.

[..]

Zonder die App kan ik niet slagen!
Ik gok dat je zakt op Nederlands
  #6  
Oud 13-12-11, 18:26
DJ14 DJ14 is offline
• iOS 7.1
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 121
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Whacko Bekijk bericht
Dat lijkt me ook sterk. Informatica is een keuzevak, en kan je volgens mij niet een profielwerkstuk voor maken, tenzij je het koppelt aan een vak uit je profiel zoals Natuurkunde. En zonder betaald account kan je nog steeds een app maken, je kunt hem alleen niet runnen op een device. Lijkt me niet dat het een probeelm is als hij in de simulator draait. het werk blijft hetzelfde.
Hoi, de naam is DJ14. Doet tussendoor 6 VWO en kent ook collega's die een app maken voor hun PWS.

Voor de rest volkomen eens met Whacko: @jhut Waarom moet/wil je in het Paid Developer Program rollen? Stuur al je classes, resources en het .xcodeproj bestand naar je leraar zodat hij/zij er zelf naar kan kijken. No paid program needed.
  #7  
Oud 14-12-11, 12:15
Whacko Whacko is offline
• iOS 7.1.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 484
Standaard

Voor mij is het alweer 10 jaar geleden dat ik een Profielwerkstuk moest maken (jaja eerste lichting tweede fase ) Dus blijkbaar kan het wel
Reageren

Labels
acivation, developer, identification, ios, program



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Probleem met activatie iPhone Developer Program iPhone3G_Olé Ontwikkelen voor iOS 11 16-07-11 21:37
Developer program gekocht, vraagje juulie Ontwikkelen voor iOS 4 07-01-11 15:27
Creditcard en profiel informatie developer program Dreissen Ontwikkelen voor iOS 19 02-03-10 16:58
iPhone Developer Program activeren: U.S. Taxpayer Identification P-development Ontwikkelen voor iOS 18 28-04-09 14:27

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:58.