iphone app uitdenken discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Dag mensen, ik heb een leuk id voor een app. en dat wil ik uitdenken op papier. nu zit ik er een beetje mee hoe ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone app uitdenken
Dag mensen,
ik heb een leuk id voor een app. en dat wil ik uitdenken op papier. nu zit ik er een beetje mee hoe ik dat het beste kan doen, eigenlijk wil ik dit gewoon helemaal uit "tekenen" in photoshop, maar om je app te bedenken terwijl je het grafische gedeelte ook bedenkend lijkt me verre van optimaal. ik heb iThoughts gekocht op me iPhone om flowcharts te kunnen maken.. wat waarschijnlijk prima werkt, maar ik vroeg me af of iemand misschien iets wist wat echt op iPhone apps gericht is. Dank |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Laatst gewijzigd door XIII; 19-12-11 om 21:59. Reden: Illegale aanbieding |
|
|||
|
|||
ik schets persoonlijk heel veel met de losse hand op papier. Het kost niet veel tijd, maar je krijgt er wel een goed overzicht door. Mijn schetsen veranderen dan vaak ook van begin tot eind
|
|
|||
|
|||
Bedankt sowieso voor de reacties, ik kan het inderdaad ook op papier uit tekenen. Maar ik had gehoopt dat er een app/programma/website was die echt gemaakt is voor dit doel
Iemand anders nog ideeën? |
|
|||
|
|||
Er is een app voor de iPad waarmee je mock-ups, workflows, verdien modellen en nog veel meer kunt maken. App-Cooker heet hij volgens mij
|
|
|||
|
|||
Hmm ik heb alleen geen ipad
|
|
||||
|
||||
|
Labels |
iphone app flowchart |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
App store IOS 4.3.3: Deze app werkt niet met Iphone? | Hobao | iPhone Apps | 2 | 13-10-11 09:57 |
App door review krijgen / hoe app meer diepgang te geven voor app store | klaverentwee | Ontwikkelen voor iOS | 2 | 10-01-11 20:18 |
|
|