//

iTunes Connect: Localizations

iTunes Connect: Localizations discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Halloo, Als je een meertalige app hebt, is het simpel om in Xcode je app netjes te laten presenteren voor de verschillende talen. Dit gedeelte ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Development > Ontwikkelen voor iOS
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 08-01-12, 21:57
robbietjuh robbietjuh is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 4
Standaard iTunes Connect: Localizations

Halloo,

Als je een meertalige app hebt, is het simpel om in Xcode je app netjes te laten presenteren voor de verschillende talen. Dit gedeelte is dan ook niet zo'n groot probleem. Echter, wanneer men een app wil insturen naar de App Store met iTunes Connect, de webapplicatie die developers dienen te gebruiken voor het managen van kosten, sales, en bovenal de apps zelf.

Via iTunes Connect maak je de app aan, het normale werk. Echter, als je meerdere talen wil toevoegen ga je naar Localizations en schakel je het in door een taal toe te voegen. Hier zit echter het probleem. In de laatste iTunes Connect Guide staat dat ook Nederlands wordt ondersteund, maar ik kan geen Nederlands toevoegen als Localization in iTunes Connect.

Iemand enig idee hoe je Nederlands kan toevoegen? English is wel beschikbaar, hoewel je toch zou denken dat dat de default language is die je bij je main metadata invult bij iTunes Connect - of denk ik hier te moeilijk?

Groeten,
Robert
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-01-12, 11:48
TUX2K TUX2K is offline
• iOS 14.0
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 174
Standaard

Je kan geen Nederlands toevoegen omdat waarschijnlijk je hoofdtaal is.
  #3  
Oud 09-01-12, 23:03
robbietjuh robbietjuh is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 4
Standaard

Okay, dus als ik het goed begrijp is het nu dus zo dat mijn "default language" Nederlands is en dus alle app stores een Nederlandse vertaling krijgen te zien, tenzij anders opgegeven in de (gelimiteerde) Localizations pagina van iTunes connect.

Op verschillende fora zie ik mensen met hetzelfde probleem en de default language "zo niet aan te passen zijn", maar ik heb een mailtje naar Apple gestuurd. Eens kijken wat ze er mee kunnen.

Bedankt voor het simpele maar toch best ophelderende antwoord.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iTunes Connect Contracts Jeroen0704 Ontwikkelen voor iOS 28 15-05-11 20:48
connect to itunes remcokg iTunes 3 04-07-10 18:10
Rekeningnummer in iTunes Connect Geno Ontwikkelen voor iOS 2 03-04-10 21:34
Mac OS X: Please Connect to iTunes HELP!!! mischariemersma iTunes 0 13-07-08 18:23

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:17.