//

Iwebkit youtube uploads

Iwebkit youtube uploads discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, ik ben zelf een leerling van Echnaton een school in almere, deze school beschikt ook over een radio station. ik ben namelijk zelf webmaster ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Development > Ontwikkelen voor iOS
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 11-01-12, 13:29
Christix Christix is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 2
Standaard Iwebkit youtube uploads

Beste,

ik ben zelf een leerling van Echnaton een school in almere, deze school beschikt ook over een radio station. ik ben namelijk zelf webmaster en ben bezig met een iphone vriendelijke site voor hun, ook hebben wij namelijk veel beelden op youtube staan van activiteiten, deze beelden staan dan in een lijst op youtube, deze zou ik graag in een iphone vriendelijke formaat willen en dan het in iwebkit zetten. want bijvoorbeeld als je via je iphone naar youtube.com gaat en dan naar uploads zie je het netjes in de lijst. maar ik kan het wel eenvoor een doen maar het zijn er heel veel, en komen veel der bij.

iemand een script of oplossing?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-01-12, 10:48
Whacko Whacko is offline
• iOS 7.1.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 484
Standaard

php leren...
__________________
Software Engineer
iPhone Developer
  #3  
Oud 12-01-12, 12:56
Christix Christix is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 2
Standaard

Nuttig antwoord, kan wel php maar niet voldoende, en via youtube gebruiken ze via api's. graag alleen antwoord als je het weet.
  #4  
Oud 12-01-12, 13:49
Whacko Whacko is offline
• iOS 7.1.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 484
Standaard

Tja je kunt met php gewoon alle filmpjes uit een playlist krijgen. via de youtube api welliswaar. Anders moet je zelf de html gaan parsen. Daarna kan je met een for loop je lijst dynamisch opbouwen wanneer de pagina geladen wordt.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
youtube iphone38 iPhone algemeen 3 23-12-10 16:30
Youtube? DertKesh Archief 1 02-01-08 22:21

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:31.